LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toch vreemde zaken....

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Ben het eigenlijk allemaal wat zat aan het worden....!

Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic) er wordt op de man gespeeld.....
Gewoon niet echt "entertaining" meer..... :?

Goede nacht.
So be it

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door Walter van V »

er wordt op de man gespeeld.....
tja......

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 25 Apr 2007 07:16 door mrtelecom


--------------------------------------------------------------------------------

Daar heb je gelijk aan. Maar ik vind het zeer vreemd dat op een forum zoals dit de tegenstanders de grootste leugens mogen vertellen maar de waarheid verwijdert wordt als het niet in het straatje past

100% eens !! . het lijkt veel meer op censuur dan op moderatie.het treft echter niet uitsluitend mlm maar gebeurd over het hele forum zonder enig duidelijke reden. Willekeur troef zou ik zeggen.Dit zal ook wel verdwijnen, want waar de tros op tv voor strijd doet het hier zelf. Mensen mond dood maken.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door S. »

Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic)
Valt mij ook op. En dan zou ik als moderator er een motivatie bijzetten waarom ik dingen aangepast/verwijderd heb.
Maar ik denk dat er te weinig mankracht aanwezig is om goed te kunnen lezen, beoordelen en modereren.
er wordt op de man gespeeld.....
Onvermijdelijk.
Vind je overal.
Kijk eens naar de politiek. Het is één en al krachtmeting, aftasten en op de man spelen.
Maar daar ben jij toch wel tegen opgewassen?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Maar daar ben jij toch wel tegen opgewassen?
Jawel..., maar de lol gaat er vanaf wanneer het grote doel blijkt te zijn mensen te kleineren.... :?
En het is nergens voor nodig.
Ik kan genieten van de schrijfsels van bijv Eco, maar zijn doel, mensen te vernederen en te kleineren, geeft me een vieze smaak in de mond.

Het gaat hem nu helemaal niet om Aglo...., want met andere mlm die al 50 jaar bestaat, heeft hij dezelfde verklaring waarom het eigenlijk helemaal niet kán..., mét de bijbehorende cynische, persoonlijke opmerkingen.... :roll:

SBI

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door S. »

Hij wil zijn argumenten kracht bijzetten, maar zoekt naar de juiste toon. En kan die niet vinden, naar mijn idee.
Ook zal meespelen dat hij hoogopgeleid is, en geen feeling heeft met de bevolkingsgroep die dat niet is, en zich in andere maatschappelijke kringen begeeft.
Hij kent deze enkel uit abstrakte cijfers, zoals wij de krottenwijken ook enkel kennen uit tv-beelden.
Hoe het voelt om zo te moeten (over)leven, en wat daar allemaal bij komt kijken, hebben wij ook geen notie.
Dus wanneer ik mijn woord zou richten tot zo'n krottenwijkbewoner, en hem van adviezen probeer te voorzien, zal dit misplaatst overkomen.
(Het is een krom voorbeeld, maar kan even niets passends bedenken.)

Toch blijven zijn vragen onbeantwoord en ook in mijn omgeving zie ik geen MLM-ers financieel 'binnenlopen'.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Toch blijven zijn vragen onbeantwoord en ook in mijn omgeving zie ik geen MLM-ers financieel 'binnenlopen'.
Het éérste is waar.... en het 2e in jouw ogen waarschijnlijk óók..., maar DAT is gebrek aan onderzoek, S......! :wink:

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Dus wanneer ik mijn woord zou richten tot zo'n krottenwijkbewoner,
En wanneer je echt onderzoek ZOU doen..., zou je verbaasd staan over het hoge percentage hoogopgeleiden in mlm!!!!
Durf te stellen.., hóger dan gemiddeld...., maar ben bang dat dat vaak niet meer klopt..., de laatste jaren...! :oops:

SBI

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

Topics verdwijnen zomaar....,(Amway topic) er wordt op de man gespeeld.....
Gewoon niet echt "entertaining" meer.....
Mee eens SBI, alleen gaat het eigenlijk al heel lang niet meer om de inhoud.
Vandaar dat ik min of meer verdwenen ben van dit forum, ik heb al eerder gezegt dat ik het hier als redelijk zinloos ervaar.
Het enige wat ik doe is regelmatig de verschillende topics doorlezen, met name het win-topic (ligt de laatste tijd redelijk stil).

Wat betreft aglo; daarover wil ik zeggen dat Ray niet moet piepen als men hem aanspreekt over genoemde release-data...dan had ie ze maar niet moeten noemen.
Verder vind ik ook dat hij niet moet zwetsen dat hij zijn topic heeft geopend om mensen te informeren, iedereen inclusief Ray zelf weet dat dat b*llsh*t is.De echte bedoeling is meer dan duidelijk.
Ik vind het prima als Ray in de toekomst succes heeft met die viewbar,of ik daar vertrouwen in heb is een 2e.

Nogmaals ,ik ben het met het gequote stukje eens, ben benieuwd of je er ook conclusies aan gaat verbinden.. :wink:

Ray-Dorco
Berichten: 715
Lid geworden op: 25 feb 2006 19:34

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door Ray-Dorco »

Wat betreft aglo; daarover wil ik zeggen dat Ray niet moet piepen als men hem aanspreekt over genoemde release-data...dan had ie ze maar niet moeten noemen.
Ik piep ook niet. Ik kan er ook weinig aan veranderen. Alleen zijn er mensen die het 3 keer op een dag vragen en dat is vrij zinloos.
Verder vind ik ook dat hij niet moet zwetsen dat hij zijn topic heeft geopend om mensen te informeren, iedereen inclusief Ray zelf weet dat dat b*llsh*t is.De echte bedoeling is meer dan duidelijk.
Als jij of anderen een andere mening zijn toegedaan is dat prima. Ik heb meerdere keren verteld wat mijn intentie is op dit forum. Het is voor het slagen van het concept belangrijk dat de community groot wordt. En natuurlijk probeer ik zelf een groot netwerk op te bouwen, maar het is indirect ook in mijn belang dat mensen waar ik geen financieel voordeel van heb goed geholpen en begeleid worden en geïnformeerd worden. Om die reden onderhoud ik een blog over AGLOCO en kan iedereen zich inschrijven voor een wekelijkse nieuwsbrief. Kortom, mijn belang is een grote groep nederlandse leden en uiteraard liefst zo veel mogelijk in mijn netwerk :lol:

Groet,
Ray

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

ben benieuwd of je er ook conclusies aan gaat verbinden..
Geen idee wat je bedoelt, Jan J..... :?:
Toch is het mlmgegeven best wel interessant om te onderzoeken en om "bij" te blijven welke bedrijven zich op deze markt storten...

Wat mij wél vreemd overkomt.... is dat wanneer de structuur er ineens minder ingewikkeld en eerlijker uit ziet dan men dacht..... de totale interesse weg is... en toch zouden er nog een paar grote vraagtekens moeten zijn bij enkele mensen, maar wanneer, zoals ik al zei, het duidelijk is dat het de normale zakelijke principes inhoudt..... gaan we over tot de "normale" manier van discusssieren:
"Welles"... "Nietes"...... :wink:

SBI
Was jij nu wél... of niet betrokken bij een mlmbedrijf, Jan J.

jan jansen============
Berichten: 204
Lid geworden op: 09 sep 2006 02:31

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door jan jansen============ »

Geen idee wat je bedoelt, Jan J.....
Ik vraag daarmee of je het zelf nog wel zinvol acht om nog zo vaak te reageren, ikzelf zie er dus niet het nut (meer) van in.
De topics veranderen, de personen waarmee je discussie voert blijven vaak dezelfde en met die personen ben je er in geen van de eerdere disussie uitgekomen..so why bother?

SBI
Was jij nu wél... of niet betrokken bij een mlmbedrijf, Jan
J.

Daar weet je zelf toch wel heel goed het antwoord op...?Zal wel weer een grap van je zijn...prima, maar zal er toch antwoord op geven. Nee dus, ik ben niet betrokken bij een mlmbedrijf, meerdere mensen in mijn omgeving zijn dat in het verleden wel geweest.
Een van hen heeft flinke averij opgelopen (bij WIN), bij de anderen is het beperkt gebleven tot een klein verlies en verspilling van (veel) tijd.

Ik heb me met name verdiept in WINltd, en ben goed op de hoogte van het reilen en zeilen daar.(seminars bezocht etc.)
Ook ben ik naar een seminar van ACN geweest en heb ik meerdere presentaties van apparaten als bijv. ''big power'' bijgewoond.

Jij verwijt regelmatig de mensen hier op dit forum, dat ze onvoldoende onderzoek doen naar mlm.

Buiten mijn eigen ervaringen en die van de mensen uit mijn omgeving, heb ik met name in het laatste jaar uitgebreid lopen speuren naar berichten over mlm.

Veel via google gezocht,gevonden en gelezen (vaak uitgebreide rapporten) en dan blijven me toch dingen opvallen.
Heel zelden vind je een neutrale site ,die positief bericht over mlm.
Je vind wel sites die positief berichten, maar in 99% van de gevallen zijn dat toch sites van distrubiteurs van een mlmbedrijf,of van het bedrijf zelf.
Ik heb echt mijn best gedaan om een dergelijke neutrale site te vinden, eigenlijk tevergeefs.
Noem mij maar eens 10 sites die neutraal zijn en positief berichten over mlm.
Maar draai het eens om ; talloze sites die negatief berichten ; daar zullen ongetwijfeld sites tussen zitten die je met een korrel zout moet nemen. maar toch...
Het blijft echt niet beperkt tot de site van mlmangel alleen ,al wil jij dat weleens doen geloven.
Mijn vraag aan jou is : waarom al deze negatieve anti mlm sentimenten?
Geldelijk gewin?...mischien een paar.
Wrok?..zullen er best een aantal zijn.
maar wat is jouw verklaring hiervoor?

Ik ben niet bezig met een kruistocht tegen mlm, heb ik helemaal geen zin in en al helemaal geen tijd voor.Ik ben vooral toegespitst op WINltd , omdat ik dat een oplichters-bende vind, die in mijn ogen allang verboden had moeten worden.

Voor de rest ieder zijn meug, ik vind het prima als jij ,Ray of ieder ander,succesvol is met mlm.Heb geen enkele reden jullie geen succes te gunnen.

Terugkomend op jouw vraag of ik betrokken ben bij een mlmbedrijf, nogmaals nee, je weet dat ook allang, ik heb jou al meerdere keren verteld dit ik een eigen zaak heb en niets met mlm van doen heb en ook niet wil hebben.
Ik begrijp dus niet zo goed wat je met die vraag wilt. :?:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Hi Jan J.
Zal even reageren op volgorde.....
Ik vraag daarmee of je het zelf nog wel zinvol acht om nog zo vaak te reageren, ikzelf zie er dus niet het nut (meer) van in.
Het kost mij niet al te veel tijd en wanneer ik er een klein steentje toe kan bijdragen om nep-mlm en / of misstanden bloot te leggen zal ik dat niet laten.....
De topics veranderen, de personen waarmee je discussie voert blijven vaak dezelfde en met die personen ben je er in geen van de eerdere disussie uitgekomen..so why bother?
Niet helemaal waar. Ik denk dat ik toch voor een aantal mensen heb duidelijk gemaakt dat elk mlmbedrijf NIET eender is!
En die tendens was er wel.....
Daar weet je zelf toch wel heel goed het antwoord op...? Zal wel weer een grap van je zijn...prima, maar zal er toch antwoord op geven.
Nee. Geen grapje.
Zulke dingen vergeet ik snel en om nu te moeten gaan spitten wat je in het verleden hebt geschreven...., dan vraag ik het liever rechtstreeks!
Een van hen heeft flinke averij opgelopen (bij WIN), bij de anderen is het beperkt gebleven tot een klein verlies en verspilling van (veel) tijd.
Heb de ervaring dat veel mensen die "stoppen" (niet verlengen) erg vaak toegeven dat ze er veel van hebben geleerd.
Ook hier zijn die reacties regelmatig gegeven, maar dat viel je niet op?
Dus..., wat is verspilling van tijd?? :?
Ik heb me met name verdiept in WINltd, en ben goed op de hoogte van het reilen en zeilen daar.(seminars bezocht etc.)

Neem aan dat je weet hoe ik over WIN denk.....
Ook ben ik naar een seminar van ACN geweest en heb ik meerdere presentaties van apparaten als bijv. ''big power'' bijgewoond.

Neem aan dat je ook weet hoe ik over ACN, tenminste over hun inschrijfgeld, denk? Wanneer dat tot een redelijk bedrag teruggebracht wordt zijun gelijk de verdiensten weg! :lol:
Jij verwijt regelmatig de mensen hier op dit forum, dat ze onvoldoende onderzoek doen naar mlm.
En terecht.

Buiten mijn eigen ervaringen en die van de mensen uit mijn omgeving, heb ik met name in het laatste jaar uitgebreid lopen speuren naar berichten over mlm.
Heel zelden vind je een neutrale site ,die positief bericht over mlm.
Je vind wel sites die positief berichten, maar in 99% van de gevallen zijn dat toch sites van distrubiteurs van een mlmbedrijf,of van het bedrijf zelf.

Ja, ja....., jij vindt, net als het trio hier, de uitspraken van Blair, en diverse grote jongen zoals S. Covey en W. Buffett maar flauwekul....? So be it.
Noem mij maar eens 10 sites die neutraal zijn en positief berichten over mlm.
Waarom zouden ze ook......
Het enige wat men leest erover is de mening van freeks, ja freeks en daar ga je toch geen onderzoek naar doen?
Daar moet je een rede voor hebben!! Zoals jij blijkbaar had.
En HEB je onderzoek gedaan..., dan ben je niet onbevooroordeeld toch?? :shock:
Dan heb je gezien dat er NIETS mis is met echte mlm.....
Wanneer je dat dan zegt... ben je partijdig, toch... :twisted:
Maar draai het eens om ; talloze sites die negatief berichten ; daar zullen ongetwijfeld sites tussen zitten die je met een korrel zout moet nemen. maar toch...
Het blijft echt niet beperkt tot de site van mlmangel alleen ,al wil jij dat weleens doen geloven.
Mijn vraag aan jou is : waarom al deze negatieve anti mlm sentimenten?

Nou potdomme!!!!
Geef maar een geldige reden waarom echte mlm bagger is?
Gaan we weer van voor af aan beginnen? Ik niet!
Alles staat hier al uitgelegd!
Dat NIET de bovenste automatisch het meest verdient!
Dat verzadiging kletskoek is!
Dat de producten helemaal niet duur hoeven zijn!
Dus je bent het eens met de bagger-redenen van het standaard trio...., want de bovenste verdient....etc????
Ik ben niet bezig met een kruistocht tegen mlm, heb ik helemaal geen zin in en al helemaal geen tijd voor.Ik ben vooral toegespitst op WINltd , omdat ik dat een oplichters-bende vind, die in mijn ogen allang verboden had moeten worden.

Je spitst je inderdaad toe op een bedrijf..., maar de structuur deugt niet.
Voor de rest ieder zijn meug, ik vind het prima als jij ,Ray of ieder ander,succesvol is met mlm.Heb geen enkele reden jullie geen succes te gunnen.

Denk je niet dat je anders zou denken wanneer je ouder(s) een 2e generatie mlm-er zou zijn en dat hun vriendenkring zéér veel succesvolle mensen zouden zijn????
Terugkomend op jouw vraag of ik betrokken ben bij een mlmbedrijf, nogmaals nee, je weet dat ook allang, ik heb jou al meerdere keren verteld dit ik een eigen zaak heb

Mooi. Dan heb je het nu nóg een keer verteld. Zal proberen het te onthouden.
en niets met mlm van doen heb en ook niet wil hebben.
Ik begrijp dus niet zo goed wat je met die vraag wilt.
Ook mooi. Maakt me ook niks uit.
Maar als je onzin gaat verkopen over mlm, krijg je billenkoek en veeg ik de vloer met je aan.

Waarom zijn jullie totaal niet geinteresseerd in échte misstanden binnen mlm?? Jij bent dan een uitzondering met WIN, maar je weet blijkbaar ook geen reet van normale mlm. De enige 2 bedrijven die je noemt zijn in mijn ogen helemaal geen mlm!!

Maakt niks uit toch?
Wat maakt de waarheid nou uit....... :roll:

Fijne dag verder,

SBI

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

En even een kleine correctie....
Een freak is voor mij iemand, en daar ken ik er hier maar één van, die, terwijl ze tóch alle info hebben, blijven "volharden in hun dwaling".... :wink:
(Iemand die op andere fora tegenstanders oproepen pleegt om zich hier te verzamelen....! How freeky can u get???!! 8)))

SBI

TADS
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mei 2007 21:47

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door TADS »

Tja, als je het niet meer kan bolwerken, dan ga je over op beledigingen....

Dat soort berichten lees ik altijd met bijzonder veel plezier. Noem het maar leedvermaak.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

Ik denk dat we nog niet erg veel van je weten, Tads........

Waarom ben je hier aan het posten?

mvg, SBI

genux
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 mar 2006 12:05

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door genux »

Dat forums verdwijnen heeft alleen te maken met het feit dat de moderators ook inzien dat MLM een sekte is die moet verdwijnen.
Net als jij SO be It....................

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Toch vreemde zaken....

Ongelezen bericht door So be it »

-De bovenste verdient het meest..., zeker?
-Rot produkten en véél te duur??
-1% verdient maar wat???

Toktok....

SBI

Gesloten