LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] nuon en internet, nou nou nou

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door boekhour »

Meldt je je aan voor Mijn Nuon, duurt het eerst 1,5 week voordat je je uiteindelijke activatiecode via de post binnekrijgt. Nu probeer ik in te loggen en dan ligt hun site eruit!

Voor al die 100den miljoenen de men daar jaarlijks binnenkrijgt krijgt men het niet eens vooor elkaar om een fatsoenllijke site in de luicht houden?!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Ron58 »

Niet de hele site ligt er uit, wel bepaalde gedeeltes van Mijn Nuon.
Je jaarafrekening kun je wel bekijken, de maandfacturen weer niet, dit duurt al enige weken, eergisteren werkte het een dag, nu weer niet.
Omdat ik mijn eerste jaarafrekening in ons nieuwe huis verwacht zit ik er bovenop.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door G7 »

En ik maar denken, dat het aan mijn adobe lag. Ik kan alles lezen op de mijn nuon site, maar dus niet mijn eindafrekening. Die heb ik alsnog vandaag via de post gehad. Het stond al een tijdje op de site, maar kon het niet openen. Lekker handig zo'n site dan. :x

boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door boekhour »

Dat niet de gehele site eruit ligt is mij bekend. Wat zou de Nuon site eventueel interessant kunnen maken? Niet de bla bla over waar ze allemaal goed in zijn op de informatie pagina's.

Nee, het aanpassen van je maandelijkse voorschot of inzage in je jaarrekening dat is waar mensen uiteraard wel op zitten te wachten en dat zijn mooie mogelijkheden. Als dit vervolgens naar ik nu verneem al weken niet stabiel is, dan vind ik dat een behoorlijke blamage. Vooral ook omdat ik de afgelopen maanden tot 3 keer toe door hun via de post ben gespamd over al die geweldige mogelijkheden van Mijn Nuon.

Als first time user van Mijn Nuon hebben ze nu al eigenlijk al hun krediet verspeeld. De direct betrokkenen bij Nuon dienen dit te lezen en ze moeten het zaakje zsm oplossen. Ze zouden zich moeten schamen voor dit soort gepruts! Als het niet goed werkt, haal Mijn Nuon dan offline en zet een mededeling op het scherm

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Ron58 »

Dat niet de gehele site eruit ligt is mij bekend.
Sorry, maar je zegt zelf: "ligt hun site er uit" en "krijgt men het niet eens voor elkaar om een fatsoenllijke site in de lucht houden?!"

Dat impliceert dat niets het doet.
Vooral ook omdat ik de afgelopen maanden tot 3 keer toe door hun via de post ben gespamd over al die geweldige mogelijkheden van Mijn Nuon.
Dat ben ik wel met je eens, vorige week kreeg ik een enquette over wat men van hun site vind, die heb ik heel laag beoordeeld omdat juist dat gedeelte het al een paar maanden niet doet.
Gewoon stom om reclame te maken voor iets wat niet werkt en dan op dat moment ook nog een enquette te sturen, maar goed, daar werken wel meer afdelingen finaal langs elkaar heen.

boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door boekhour »

ron58, de strekking van mijn verhaal lijkt me duidelijk. Ik doel op een secure inlog gedeelte wat voor mij niet en blijkbaar anderen gedeeltelijk beschikbaar is. Uw opmerkingen om mij textueel aan te pakken op inconsistentie komt behoorlijk muggenzifterig over en leidt af waar het daadwerkelijk om gaat, namelijk dat Mijn Nuon niet goed functioneert.

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Shine »

Meldt je je aan voor Mijn Nuon, duurt het eerst 1,5 week voordat je je uiteindelijke activatiecode via de post binnekrijgt.
Tja,........
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bevestigingcode ontvang?
U ontvangt de bevestigingscode ongeveer een week nadat u zich heeft geregistreerd. De brief sturen wij naar het correspondentieadres dat bij het door u opgegeven klantnummer geregistreerd staat in ons klantensysteem.
Onder week moet worden verstaan werkdagen!
Kortom u hebt keurig op tijd uw activatiecode ontvangen.
Als dit vervolgens naar ik nu verneem al weken niet stabiel is, dan vind ik dat een behoorlijke blamage. Als dit vervolgens naar ik nu verneem al weken niet stabiel is, dan vind ik dat een behoorlijke blamage.
Van wie hebt u dit vernomen en wàt hebt u hierover precies vernomen? Hier bent ik dan weer nieuwsgierig naar.

Enkele weken (nu een week of 4) geleden heb ik me bij Essent geregistreerd (ben al jarenlang consument van hun) en wacht tot op heden nog op die fameuze activeringscode post, waardoor ik eindelijk kan inloggen. Ik bedoel maar, de internetservice dienst rammelt ook bij de andere energieverstrekker.

boekhour
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 aug 2003 11:06

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door boekhour »

Leuk, iemand die bij Essent zit en zich zo in de voorwaarden van Nuon Verdiept. Een medewerker van Nuon die Essent zwart wil afschilderen?

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

erg logisch met een fusie in het vooruitzicht. :idea: :P

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Ron58 »

erg logisch met een fusie in het vooruitzicht
Wat voor kindje zou hier uit komen? Met twee zulke beroerde ouders?
Twee belabberde administraties en twee belabberde klantenservices?
Zouden dat erfelijke eigenschappen zijn?? :wink:

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Shine »

Leuk, iemand die bij Essent zit en zich zo in de voorwaarden van Nuon Verdiept. Een medewerker van Nuon die Essent zwart wil afschilderen?
Los van het feit dat het er niet toe zou mogen doen
.......Is dit nogal een veronderstelling die u hier uitspreekt en daarnaast ook nergens op is gebaseerd!
Wel eens gehoord van LAT relaties? En dat derhalve de partner bij een andere (Lees NUON) leverancier zit? Daarnaast nog een stukje persoonlijke interesse...en het plaatje is compleet.
Juist! Het zou dus erg fijn zijn als dergelijke persoonlijke aannames eens achterwege bleven.

Dwaas
Berichten: 43
Lid geworden op: 26 okt 2006 12:11

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Dwaas »

Het zou dus erg fijn zijn als dergelijke persoonlijke aannames eens achterwege bleven.
Helemaal mee eens.

En aansluitend zou ik willen zeggen dat het nog beter is als er op dat soort onzinnige insinuaties helemaal niet gereageerd zou worden. Er zijn al te veel mensen met onvaste koers op dit forum actief om er nu nog een te gaan voeden in een niet terzake doende discussie.

Terugkomend op de kern van dit onderwerp... ik maak regelmatig gebruik van de site van Nuon om mij over allerhande onderwerpen te informeren en ik ben daar niet ontevreden over. Tuurlijk zit ook niet te wachten op verhalen over hoe goed Nuon wel niet is, maar er staat ook genoeg op waar je wel wat mee kunt. Het geheel is behoorlijk overzichtelijk en ik heb ook nog niet meegemaakt dat de site eruit ligt. Het grote experiment van Mijn Nuon is ook iets waar ik mij aan ga wagen en ik ga ervan uit dat dat heel nuttig zal zijn. Mocht dat een teleurstelling worden, zal ik tzt nog wel eens toelichten, maar daar ga ik momenteel nog maar even niet van uit!

Vriendelijke groet,

De Dwaas

Ps. ook al doet het er niet toe, toch nog veel geluk in de LAT-liefde toegewenst Shine.... :wink:

Engel2007
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2007 20:15

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Engel2007 »

De Jaarafrekening kan je op Internet zien als dat hij in de brievenbus ligt!

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: nuon en internet, nou nou nou

Ongelezen bericht door Ron58 »

De Jaarafrekening kan je op Internet zien als dat hij in de brievenbus ligt!
Op internet zie je hem eerder, vorig jaar oktober werden er ineens "spookbedragen" afgeschreven door Nuon, op internet kon ik zien waar het om ging, de factuur kwam pas een week later.
Zou ze veel telefoontjes naar de klanten(geen)service schelen als de factuur kwam vóór het incasseren.

Gesloten