Goedendag,
Wij hebben op 17 april (eergisteren) een reis geboekt op jiba.nl. Wel gelijk een bevestigingsmail ontvangen, maar zowel de email als de site vermelden geen rekeninggegevens. De bevestigingsmail vermeldt wel een faktuurnummer. Dan is voor mij de vraag of ik nu al moet betalen of dat men een faktuur stuurt, een goede reden om ze te bellen of mailen.
Email: [email protected] levert een foutmelding op, dus bellen dan maar. Kom je in een menu waarin je dan wel steeds terug komt bij het hoofdmenu van Jiba, dan wel in het menu van sunweb.nl (!!). Ook [email protected] geeft een foutmelding.
Als je ervoor kiest om iemand te spreken te krijgen krijg je (in deze volgorde!) te horen: er is 1 wachtende voor U, er zijn 2 wachtenden voor U, er zijn 3 wachtenden voor U. Daarna wordt de verbinding verbroken.
Okee, op een andere manier bellen dan maar, namelijk als potentiële klant die nog niet geboekt heeft. Alle lijnen zijn bezet, na een half uur maar opgegeven.
Er zijn alleen een postbusnummer en een 0900 nummer bekend. Geeft niet echt vertrouwen zo! Iemand aanvullende informatie of vergelijkbare ervaringen? Alvast bedankt, groeten,
Jeroen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen Jiba?
Re: Problemen Jiba?
ben verleden jaar met jiba geweest en alles was top je krijgt nog een mail en daar staat alles in waneer je moet aanbetalen en de rest moet storten
Ik heb zo'n idee dat die twee samen zijn gegaan. Ik was ook van de week op de site van Jiba iets aan het zoeken en kon ineens niet verder. Later bleek precies hetzelfde euvel ook bij Sunweb zo te zijn. Wel heel toevallig dan.
Waarmee ik niet wil zeggen, dat het geen goede organisatie's zijn. Integendeel zelfs. Zijn ooit met Sunweb naar Mallorca geweest en alles was keurig geregeld.
Waarmee ik niet wil zeggen, dat het geen goede organisatie's zijn. Integendeel zelfs. Zijn ooit met Sunweb naar Mallorca geweest en alles was keurig geregeld.
Daar was ik ook al achter: Jiba, Sunweb en Gogo Tours zijn één bedrijf.
Maar de gang van zaken verdient op z'n minst niet de schoonheidsprijs.
Maar de gang van zaken verdient op z'n minst niet de schoonheidsprijs.
-
ik ging langs en bleek dat ze verhuisd waren...en iedereen weet dat daar wel wat bij mis kan gaan...
of het nou om vakantie gaat of niet..om meteen van de hoogste toren te gaan blazen dat het geen schoonheidsprijs verdiend, is wat te...
Prettige vakantie
of het nou om vakantie gaat of niet..om meteen van de hoogste toren te gaan blazen dat het geen schoonheidsprijs verdiend, is wat te...
Prettige vakantie
Ik boek altijd bij een reisbureau, nooit via internet.....ken veel mensen die via internet boekten en veel problemen hebben gehad, zijn nu ook weer bij het reisbureau terug gekomen.
We hadden een mooie aanbieding op Jiba.nl gezien en deze meteen geboekt. Binnen 1 dag ontvingen we het volgende mailtje:
Na controle van uw reservering is gebleken dat de reissom niet goed berekend werd. Zoals is aangegeven op de aangepaste faktuur is er een prijscorrectie volgens de ANVR voorwaarden gehanteerd (zie artikel 2,lid 2). Wij hebben de prijs aangepast en stellen u hiervan met deze mail binnen 8 kantooruren op de hoogte. Mocht u de herziene factuur nog niet ontvangen hebben dan ontvangt u deze alsnog binnen 8 kantooruren van ons.
Deze prijscorrectie was echter 15% hoger. Na een mailtje richting Jiba te hebben gestuurd, was het enige antwoord dat ze comform ANVR voorwaarden hebben gehandeld. Ik vind dit geen manier waarmee je met klanten omgaat, eerst groot aan biedingen aanprijzen via de site en dan doodleuk even laten weten dat de prijs 15% hoger is.
Dit was dus echt de laatste (en enige) keer dat ik via Jiba een reis heb geboekt.
Na controle van uw reservering is gebleken dat de reissom niet goed berekend werd. Zoals is aangegeven op de aangepaste faktuur is er een prijscorrectie volgens de ANVR voorwaarden gehanteerd (zie artikel 2,lid 2). Wij hebben de prijs aangepast en stellen u hiervan met deze mail binnen 8 kantooruren op de hoogte. Mocht u de herziene factuur nog niet ontvangen hebben dan ontvangt u deze alsnog binnen 8 kantooruren van ons.
Deze prijscorrectie was echter 15% hoger. Na een mailtje richting Jiba te hebben gestuurd, was het enige antwoord dat ze comform ANVR voorwaarden hebben gehandeld. Ik vind dit geen manier waarmee je met klanten omgaat, eerst groot aan biedingen aanprijzen via de site en dan doodleuk even laten weten dat de prijs 15% hoger is.
Dit was dus echt de laatste (en enige) keer dat ik via Jiba een reis heb geboekt.