LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] paul roescher keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door rayke »

conformiteitseis houdt in het kort in dat u van een dergelijk product een langer gebruiksgenot mag hebben dan 7 jaar.
Roescher kan de deuren gewoon gratis en voor noppes leveren.
Porbeer melaminefronten te nemen in plaats van foliedeuren (blijft rommel), is voor de leverancier ook goeiekoper. Misschien moet je dan zelf wat bij betalen omdat je alle fronten wilt vervangen maar dat is de kosten wel waard.

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door leuverink »

Na mijn posting van gisteren, heb ik telefonisch contact gehad met Paul Roucher. Ik heb een jaar een hersentumor gehad, waardoor ik de klacht van mijn keuken 1 jaar heb laten liggen. Al het folie van de kastdeurtjes liet los, we kunnen de keuken wel weggooien. Tijdens het telefonisch contact heb ik alles uitgelegd, en daar bleek Paul roucher zelfs te beroerd om de klacht te komen bekijken. Ze wilden hiervoor 60 euro in rekening brengen en ik moest zelf maar de deuren doorgeven, betalen en hun bestelden ze dan. Het had maar geen keuken moeten worden, omdat daar vocht enzo was!!!! Ik had pech gehad! Is deze zeer klantonvriendelijke keukenverkoper op een of andere manier te stoppen of aan te pakken??? Dat dit in Nederland kan, met alle regels.
Graag roep ik mensen op, die mij en mijn gezin kunnen helpen. Ik heb al enige hulp gehad, maar alle hulp is welkom, om dit schijnheikige bedrijf te stoppen!

groetjes rene

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door rayke »

1. niks meer zelf doen of schriftelijk
2. schakel je rechstbijstand in

S.J.
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2007 21:02

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door S.J. »

Wij zijn inmiddels een paar keer bij paul roesscher geweest om ons te laten informeren over een nieuwe keuken en badkamer, en wat ons betreft: top! De medewerkers zijn heel vriendelijk, nemen alle tijd voor je, denken mee en geven goede adviezen. In tegenstelling tot wat ik van keuken- en sanitairbedrijven gewend ben, werd precies begrepen wat we graag willen maar probeerden ze ons geen onnodig dure dingen aan te praten. Er werd eerlijk advies gegeven over de verschillen in kwaliteit en de eventuele risico's die er aan sommige onderdelen of merken kleven. De service en klantvriendelijkheid bij paul roesscher heeft ons echt aangenaam verrast. Tel daar de fijne prijzen bij op en wij zijn (tot nu toe) overtuigd!

S.

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door leuverink »

Zo zijn wij er ook ingestonken. Dat noem ik fatsoensrakkers. Als ze het geld hebben, is de vriendelijkheid over. Ze zijn overigens nergens bij aangesloten, geen bracnhevertegenwoordiger.
Dus neem de gok, en bij garantie en coulancekwestie komt de ware aard van het beestje wel boven. Ik heb deze lieden ook zeer correct en netjes benaderd, en de klacht bekijken was nog te veel werk!!!!
Ik denk het mijne ervan.

m.v.g. rene

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Meneer Leuverink, kunt u ons mischien het keukenmerk wat u heeft gekocht doorgeven.
Waarschijnlijk is een van ons wel dealer van dat merk, en kunnen wij op die manier iets voor u betekenen.

Mvg Kuchegirl

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door leuverink »

Ondanks een tumor in mijn hoofd en ernstige ziekte wil Rocher zelfs niet komen kijken. Ik weet alleen dat de keuken paintergelb is, en alle fineer/folie gewoon geheel los zit. Ik heb het voornemen om, indien ik weer mobiel ben (net terug uit het ziekenhuis) de offerte en gegevens op te vragen. Dhr Lok is de gene die zeer onbeschoft is en alles naar de prullenbak verwijst. De klacht was allang aanwezig, maar heb ik 3 maanden na verlopen daarvan gemeld. Weg hulp, vriendelijkheid...
Conformiteitseisen verwijzen ze gewoon naar de prullenbak, en de leverancier willen ze geeneens benaderen voor eventueel schadeherstel
Ik kom er morgen op terug.
Alvast bedankt, m.v.g. rene

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door leuverink »

Ik heb inmiddels verder onderzoek gedaan, en de keuken komt van rotpunkt kuche. De importeur zit in Hogenveen, en is net zo klantonvriendelijk als Paul Roucher! Deze heeft het ``fatsoen`` om alleen mijn drama te bekijken voor een uurloon van €60,00 p.u.!
Dat noem ik geen aftersale, maar echte fatsoensrakkers. garantie tot aan de deur en zoek het dan maar uit! Inmiddels hangt de hele keuken (alle folie) los, en dat is volgens de vriendelijke heer l@k van Paul Roucher wel vaker het geval bij keukens. Eigen schuld, dikke bult in het nederlands vertaald. Ik hoop dat vele met mij dit keukencentrum zullen aanpakken, daar ze dit vieze spelletjes niet meer kunnen spelen, ik heb 18000,00 gulden betalld voor de keuken paintergelb!!!!!
Nu zit ik in zak en as, dure studerende kinderen, zelf ernstig ziek, en keurige Paul laat ons gezin stikken. Trek zelf U conclusie!

M.v.g. rene, die hoopt op een weldoener!!!!!

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

het klopt dat de importeur in Hoogeveen zit, Hagro heet deze onderneming.
Helaas (gelukkig) doen wij geen zaken met dit bedrijf.
is er iemand die wel via deze firma inkoopt, en zijn neus eens in deze zaak wil duwen.
Kunnen wij ons als handel ook eens van de goede kant laten zien.

Mvg Kuchegirl.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Beste heer Leuverink,

Ik zou u willen helpen met uw keuken ondanks dat ik geen Rotpunktdealer ben. We leveren wel een keukenmerk dat via Hagro ingekocht wordt. Let wel, ik help u anoniem omdat ik vindt dat er op dit forum géén reklame gemaakt dient te worden. Je kunt een email met je gegevens sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet,

een keukenman die klanten níet in de kou wil laten staan!

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Keukenvakman heb je nog iets kunnen betekenen voor deze meneer????

Kuchegirl

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Ik ben reeds bij dhr. Leuverink geweest. Wij gaan in ieder geval de deuren vervangen in samenspraak met Hagro en Rotpunkt. 't is alleen jammer dat de deuren in het uitloopprogramma zitten en niet eerder dan week 40 geleverd kunnen worden. Wíj zullen er in ieder geval alles aan doen om de fam. Leuverink tevreden te stellen. Wordt vervolgd!

leuverink
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 mar 2007 18:29

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door leuverink »

Zoals reeds eerder besproken, er zijn nog zeer goede vakmensen , zoals keukenvakman. Pfffff is een beroepszoeker, veel zieken, geen daden en vooral veilig achter zijn computertje, waar niemand hem ziet en kent.
Besteed je tijd nuttig, en weet waarover je praat. Ik ben SUPER-geholpen!!!!!!! Laat pfff maar in zijn kleine wereldje...


m.v.g. rene

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Het is jammer dat er in keukenland nog steeds mensen zoals pfff en Roescher rondlopen, zo gauw er betaald is en er verder niets te verdienen valt kan men als klant barsten. Als je werkelijk een kerel was geweest Pffff had jíj dit probleem ook op kunnen lossen! De leverancier zal ongetwijfeld een ander vehaal hebben als de fam. Leuverink maar doet dat ter zake? Feit is dat er een keuken geplaatst is die er dramatisch uitziet (folie laat overal los en de afwerking van de keuken is ronduit zeer slecht). Ter plekke is er kontakt opgenomen met Rotpunkt die aangeven dat het inderdaad week 40 wordt. Als jij sneller kunt leveren Pfff wordt je hierbij uitgenodigd om je óók eens van een commerciele en klantvriendelijke kant te laten zien.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Keukenvakman,

Niet als kritiek maar als vraag: Waarom duurt het 23 weken om een foliefront te leveren? Wij leveren geen Rotpunkt (als ik dit verhaal lees ben ik daar heel blij om) en weet niets van de levertermijnen, maar vele anderen leveren folie in 6 weken.

Mooi dat je iets kunt doen voor dhr Leuverink maar betekend dit dat Roescher nu buiten schot blijft? Als de keuken er zo beroerd uitziet en de fronten laten los dan zal een doorsnee rechtbijstandverzekering met 2 vingers in de neus de schade kunnen verhalen op Roescher.

Was Roescher ook verantwoordelijk voor de plaatsing van de keuken?

MVG

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Voor de goede orde, ik ben géén RP-dealer! Er worden 1 keer per jaar nog fronten uit oude collecties bijgemaakt zo is mij verteld. Pfff je hebt helemaal gelijk met de foliefronten maar feit is dat het probleem hier nu eenmaal ligt en opgelost moet worden. Wat betreft Paul Roesscher is helemaal aan de fam. Leuverink, ze hebben reeds een advocaat ingeschakeld. Roesscher was ook indirect ook verantwoordelijk voor de montage.

Roescher correct bedrijf
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jun 2007 12:25

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Roescher correct bedrijf »

Wij zelf hebben persoonlijk ondervonden dat Paul Roesher uit Rijssen zich zeer klant onvriendelijk opstelt en hun zogenaamde service ons zeer slecht bevallen is. Je word als de Koning binnen gehaald maar heb je eenmaal alles gekocht en confronteer je hun met onvolkomenheden dan stellen ze zich zeer asociaal en klant onvriendelijk op. Ze schromen zich er zelf niet voor om je met allerlei dreigbrieven te bestoken wegens vermeende smaad. Zo probeerde ze ons onder druk te zetten om te voorkomen dat we ons ongenoegen over hun handel en wandel in dit soort forums zouden uiten en delen met andere ontevreden klanten. Op het voorstel van de rijdende rechter om op ons geschil een uitspraak te doen wilden ze geen medewerking verlenen. Wij zelf onze kinderen, kennissen, vrienden, zullen geen producten meer van hun aanschaffen hoe goedkoop ze ook beweren te zijn.
Bij Paul Roesher uit Rijssen kan goedkoop je uiteindelijk duur komen te staan hebben wij helaas aan den lijve ondervonden.

trudy81
Berichten: 630
Lid geworden op: 22 apr 2010 16:38

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door trudy81 »

@Roescher correct bedrijf

gezien uw naam zou het gepast of gewenst zijn als u uw connectie met dit bedrijf kenbaar maakt.

met vriendelijke groet,

trudy

Roescher correct bedrijf
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jun 2007 12:25

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Roescher correct bedrijf »

Ik heb geen enkele connectie met het bedrijf Paul Roescher anders dan dat wij er ooit klant waren.
Een zeer ontevreden klant!!

Ru58
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2010 22:18

Re: paul roescher keukens

Ongelezen bericht door Ru58 »

Over Roescher: ondanks de nodige negatieve berichten op verschillende forums toch bij Roescher Apeldoorn een keuken gekocht. Wij vonden het erg prettig zonder onderhandelen en lokkertjes (zoals bij alle zaken van Mandemakers: Brugman, Keukenconcurrent, etc) meteen een goede prijs te krijgen (bijna 50% lager dan de prijs die ze bij Keukenconcurrent in 1e instantie hadden uitgerekend!) en niet het gevoel te krijgen dat je erin wordt/bent geluisd. Verkoper (Jacco Terlouw) was ook niet opdringerig en dacht goed mee. Bij montage bleek 1 kast verkeerd geleverd te zijn maar dat werd binnen de afgesproken tijd hersteld.
Montage hebben we niet via Roescher laten doen maar door Jan van Bruchem uit Veenendaal en dat is goed bevallen qua persoon en werk. Hij was ook niet te beroerd om wat extra's te doen dat niets met de keuken te maken had. Inmiddels genieten we al 4 maanden van onze keuken.
Wij zijn erg tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden.

Voor de duidelijkheid: wij hebben geen enkele connectie met welke keukenzaak dan ook.

Gesloten