LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanschaf nieuwe keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Robert78

Aanschaf nieuwe keuken

Ongelezen bericht door Robert78 »

Ik ben op zoek naar een nieuwe keuken.
Een aantal zeken ben ik al afgegaan en tekeningen laten maken. het gaat hier om de "grote" keuken zaken.
Daar ben ik al snel van terug gekomen, die gladde verkoop staat mij niet echt aan.
Nu ben ik bij een zaak in Nunspeet (ARMA Keukens) geweest en daar zat ik lekker. Geen prijzen gehoord, alleen nog maar een tekening en een volgende afspraak( geen handtekening gezet).

Kent iemand deze keukenzaak en wat zijn de ervaringen? Verder wil ik ook wel verder kijken naar een goede zaak in de regio Apeldoorn, Zwolle, Harderwijk.
Kan iemand wat ideeen geven.

Alvast Bedankt.

vliegjes

Re: Aanschaf nieuwe keuken

Ongelezen bericht door vliegjes »

Robert78
Heb jij al ervaring met de firma Arma keukens in Nunspeet? Wij willen daar ook een afspraak maken. Of heeft iemand anders soms ervaring met deze keukenleverancier?

Groet, vliegjes

Robert78

Ongelezen bericht door Robert78 »

Wij hebben daar inmiddels onze keuken gekocht. Hij moet alleen nog geplaatst worden. Ze hebben een lange plaatsingstijd vanwege het plaatsen van veel keukens. Reken op een maand of 3.
Verder zijn wij daar uitstekend geholpen. Alles netjes en niets gehaast. Alle prijzenwerden getoond en netjes in de prijsopgaaf vermeld.
Alles wat jij te wensen hebt in een keuken werd getoond in een daar aanwezig showmodel.
Ze zijn ook in komen meten. ik hoef pas te betalen als de keuken geplaatst en werkklaar is. Prima zaak.

Ik zou er zeker een afspaak maken.

ozziexx

Ongelezen bericht door ozziexx »

Hoi vliegjes

Ik ken wel een goede keukenleverancier voor je in de buurt mail me maar dan mail ik je wel terug [email protected]

rayke

Ongelezen bericht door rayke »

arma is een goed adres met goede service.
alleen jammer dat ze zoveel baggermerken verkopen

Gesloten