LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door mgielissen »

Ik heb in juni 2006 per mail mijn internetabonnent bij @home opgezegd. Mijn abonnement zou per 1-1-2007 gestopt worden. Echter bleef @home nog iedere maand geld afschrijven. Ik heb toen iedere keer met de helpdesk gemaild & gebeld. Telkens kreeg ik weer een excuses, ze zouden het doorgeven en ik kon de incasso storneren. Dit was in jan,feb en maart.

Toen kreeg ik laatst een brief met ingebrekestelling van betaling. Mijn internetaansluiting zou opgeheven worden (wat al eind vorig jaar al was afgesloten). Weer gebeld en gemaild, weer een excuses etcetcetc.

Nu kreeg ik vandaag een brief met een afsluiting van mijn aansluiting (succes!) en dreigen met een incassoburo. Ik heb nu voor de 5e keer gebeld met @home. De dame aan de telefoon kon zien dat mijn abonnement per 1-1-2007 zou worden beeindigd maar was nog niet verwerkt. Ze zou hier een melding van maken en er achter aangaan.

Ik ben benieuwd of @home dit alsnog gaat regelen of dat ze een incasso buro gaan sturen.

Ik zit nu bij speedling, waar ik zelf geen problemen mee heb. Anderen weer wel, maar een troost: @home is nog erger!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Lekker laten komen dat incassobureau. Je hebt toch een schriftelijke bevestiging van het een en ander. Dus van dat incassobureau ben je binnen no-time vanaf.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door agro »

Als nog steeds bedragen van je rekening worden afgeschreven, welke je telkens moet laten storneren, laat dan een selectieve blokkade vor dit bedrijf op je rekening leggen door je bank, hoef je niet meer steeds in de gaten te houden of er nog iets wordt afgeschreven, want dat is dan onmogelijk tot je deze blokkade hebt laten opheffen.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door Henri42 »

Tja Agro, dit keer praat je over je eigen provider ?. :) :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door agro »

Tja Agro, dit keer praat je over je eigen provider
Ik geloof niet dat upc toelaat dat in hun leveringsgebied ook andere kabelaanbieders hun diensten aanbieden.
Waaruit baseer je dat ik bij @home een abonnement zou hebben?
Ik heb van niemand meer een kabelabonnement, heb nu tv met schotelantenne (wat ik overigens voor iedereen kan aanbevelen) en internet en telefoon op andere manier.

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door mgielissen »

@Home heeft het weer voor elkaar, nu heb ik vandaag een brief gekregen dat ze me definitief afsluiten en de vordering uit handen geven naar een deurwaarder.

Ik heb weer @Home gebeld, met de refnr van het opzeggen en andere referenties. Deze hebben ze weer doorgestuurd naar de afdeling incasso.

Hetzelfde heb ik in een brief gezet en opgestuurd. Hierin eis ik dat ze de opzegging alsnog verwerken, ik heb ook het referentie nummer van de opzegging. Tevens heb ik erin gezet dat, als ik alsnog een incassoburo krijg, ik dan tegen @Home juridische stappen zal ondernemen en alle kosten op hun zal verhalen.

Ik ben het meer dan zat en zal @Home aanpakken als ze nog doorgaan.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

En meer kun je niet doen. Behalve dit op alle mogelijke consumentensites zetten die je kunt vinden.

Goed bezig!!!!!

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door mgielissen »

Ik heb dit ook gemaild naar coax.nl, ik heb al antwoord gekregen dat ze de klacht gaan doorsturen naar @Home.

Ik heb soortgelijke gevallen gelezen op dit forum en bij troublesathome.nl, uiteindelijk delft @Home het onderspit.

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door mgielissen »

Ik heb vandaag een incasso brief van Bos Incasso gekregen. Ik heb ze gelijk gebeld met dit bovenstaand verhaal en de bevestigingsmail van @Home doorgemaild, ze zouden het gaan uitzoeken.

Ik heb nu ook de incasso afdeling van @Home te pakken kunnen krijgen. Ze hebben mijn gegevens gecontroleerd en mijn abonnement is per 1-1-2007 inderdaad beeindigd, ze waren er nog mee bezig en ze zouden het crediteren.

Als ik woendag nog geen bericht heb gehad gaan de stukken naar de rechtsbijstand.

mgielissen
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 nov 2006 21:32

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door mgielissen »

Ik bericht gekregen van Bos Incasso dat @Home de incasso wegens moverende
redenen heeft ingetrokken. Het dossier is gesloten.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door queenfan »

eind goed al goed hoop ik voor jouw.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Dergelijk gezeik heb ik hier met TV van KPN. Overigens ook problemen met ADSL van KPN wat een t e ringzooi is het bij dat bedrijf geworden zeg.

Mickey D
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 feb 2005 21:04

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door Mickey D »

Dergelijk gezeik heb ik hier met TV van KPN.
Ik ook. Vanwege de vele problemen en niet nagekomen afspraken Digitenne abonnement voortijdig beëindigd, zou zelfs alle betaalde gelden terugkrijgen. Heb inmiddels de aanschaf van het apparaat vergoed gekregen (kwam via Klantenreacties), maar het abonnement (zou door Digitenne zelf geregeld worden) loopt financieel gewoon door, terwijl het signaal een dag na de opzegging al weg was!
En als je daar dan over belt, bevestigen ze stopzetting van de levering en het doorlopen van de kosten. Schijnt heel normaal te zijn....

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Geen abonnee meer bij @home, toch nog incasso's

Ongelezen bericht door Eddie2 »

In mijn geval niet, heb opgezegd na het 'verplichte jaar' maar men blijft incasseren, en de redenen? Ik heb er wel 100 per e-mail gehad, ik zet er maar een jurist op want het is gewoon een puinzooi daar.

Gesloten