LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sunweb

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

sunweb

Ongelezen bericht door Gast »

heeft er iemand ervaring met de vakanties van sunweb en dan vooral 8 dagen voor 99 euro?

en wat komt er al zoal bij?

Ilona

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Ilona »

Afgelopen zomer zijn wij met Sunweb gegaan. Ik heb geen ervaringen met last-minutes van Sunweg, helaas kan ik daar dus niets over kwijt. Deze winter gaan we nog op wintersport met Sunweb.

Wij waren wel erg tevreden met de gang van zaken. Makkelijk boeken en betalen via internet, en papieren komen via email (ook mogelijk per post). Ter plaatse werden we ontvangen door een reisleidster en op dag 2 was er een informatie bijeenkomst. Wij zullen zeker nogmaals via Sunweb boeken!

Ilona

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Ilona »

Je moet trouwens even opletten, want 99 euro zal niet de eindprijs zijn!
Via de site kun je normaal gesproken de hele boekingsprocedure doorlopen, door alles in te vullen, en dan kun je de totaalprijs zien. Dat is wel handig, want je weet meteen hoeveel je kwijt bent aan deze vakantie.

Anika

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Anika »

Wees gerust beste gast. Het bestaat echt bij Sunweb. Je moet natuurlijk niet te lang wachten met boeken, maar wij zijn vorig jaar voor die prijs met hen naar Spanje geweest.

Er komt nog wel de luchhaventax enzo bij, maar wij waren voor nog geen € 150 p.p. weg geweest.

Je kunt ze even bellen, maar het kan inderdaad ook via het net zoals Ilona zei. Weet je meteen waar je aan toe bent.

Succes ermee. :wink:

Gast

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Gast »

ik 2 keer met sunweb geweest. Alles prima in orde hoor! goede reisleiding en zo. ik ga deze zomer weer met sunweb, ze zijn ook niet duur

Amsterdammertje

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Amsterdammertje »

ook ik heb vorig jaar een reisje bij sunweg geboekt naar kreta. mijn vakantie is nog nooit zo een drama geweest. de verkoopafdeling beloofd gouden bergen maar komen niets na. pas op met de vakanties naar kreta, vaak zijn de kamers die sunweg daaar boek zeer slecht gelegen! ook liggen veel accomodaties ver van het strand!

sunweb heeft ook op kreta zeer slechte gastvrouwen en heren. ze zijn overwerkt, geven dat ook zelf aan, en zijn daarom niet gemotiveerd om je te helpen. ga je naar agios nicolaos hou er dan rekening mee dat er geen excursies zijn. je krijgt ze wel aangeboden maar tijdens de welkomstbijeenkomst wordt verteld dat de excursies niet meer uitvoerbaar zijn!

sunweb, nee doe maar sunweg!

Gast

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben vorig jaar 2x voor 99,- p.p. met Sunweb weg geweest; naar Kreta en naar Italie.

Kreta was perfect, fantastisch appartment met uitzicht op zee en Rimini was een klein beetje minder. Appartement was oud en reisleiding was slecht, maar ja wat verwacht je voor dat bedrag. In de beschrijving van de accomodatie was ook aangegeven dat het een simpel app. was. dus ik wist waar ik aan toe was.

Beide keren een goede vakantie gehad. Als je niet te veel eisen hebt een prima mogelijkheid!

Ik zou zo weer boeken.

Gast

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Gast »

p.s. antwoord rest van je vraag....er komt nog luchthavenbealsting e.d. bij zodat ik pet 2 personen ongeveer biede keren 150,- p.p. kwijt was. Ook dit staat aangegeven op de website.

kaufie
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:18

Re: sunweb

Ongelezen bericht door kaufie »

Verleden jaar via sunweb naar Blanes, Spanje geweest. Totale prijs duidelijk van te voren bekend. Klacht over ligging appartement (naast lift) goed opgelost door ander appartement. Reisleiding (2 jongedames)
goed. Al met al hebben wij een prima vakantie gehad. Voor dit jaar in mei bij hen voor Turkije geboekt. Prijs en administratieve afhandeling
in orde. Hebben nu al een goed gevoel over deze vakantie. :D :P

prinsenhof
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006 14:37

Re: sunweb

Ongelezen bericht door prinsenhof »

helaas geen ervaring met aanbiedingen voor € 99 maar wel 2 heerlijke vakanties via Sunweb gehad, Griekenland en vorig jaar Alanya dit jaar gaan we weer via Sunweb naar Portugal! Prima ook de transver naar de bestemming niet te klagen! :D

Brigitte.100
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2006 21:19

Re: sunweb

Ongelezen bericht door Brigitte.100 »

het bestaat inderdaad, 99 euro voor 8 dagen

kan je gewoon boeken, thuis blijven is duurder
en je kan het treffen en ook niet
maar wat verwacht je eigenlijk voor 99 euro

het is net wat je er zelf van maakt, ik zit juist te wachten
op weer zo'n aanbieding, en dan vertrek ik weer
en ja weer naar kreta, ben denk ik de afgelopen 5 jaar
alleen via sunweb geweest, en uitstekend bevallen

ALS JE BIJ EEN ANDER BOEKT VOOR 399 of meer dan kan
het ook tegen vallen, en ik kom als sinds 1988 in kreta,
chersonissos, en ik heb 1 x een hele slechte ervaring gehad in
een apartement voor een bedrag van 249 euro per persoon,
en vorig jaar toch voor het lage bedrag van 99 euro toch
dit apartement weer gekozen en is prima bevallen

Gesloten