LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinne »

@Elise8 ben jij van de Breastgro of zo?????????????? die zooi werkt totaal niet...
De radioloog kan niets zien op de echo, omdat ik nog geen 30 ben en er teveel weefsel nog in ontwikkeling is (wellicht door de pillen).
Er is ook geen mammografie gemaakt omdat ze dat niet doen voor je 30ste.
Ik ga ervan uit dat de pillen geen kwaad kunnen, omdat ze wetenschappelijk zijn getest en verkocht mogen worden.
Ik vraag me wel af hoelang ze al op de markt zijn. Weet iemand dat?
Ik hoop in ieder geval dat ze niet vd markt worden gehaald, want bij mij heeft het alleen maar positieve bijwerkingen
helaas heb ik al meermalen mammo's 'mogen' laten maken, de eerste op mijn 24e ? Wat verkondig je nu voor quatsch? Wetenschappelijk getest????????? waar heb je DAT vandaan? van hun website misschien?

Die zooi werkt niet. Echt niet, kan niet werken, kijk eens wat erin zit? hoofdbestanddelen van............... ja hier komt ie: BIER

maar je kunt je maar voor de gek laten houden he?

mvrgr. Tinne

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Luister Tinne, ga ff lekker bij RKZ te Beverwijk na of ze mammo's doen voor hun 30e of niet!! ik ben 28 en ze deden toch echt geen mammo terwijl mn dokter het had voorgeschreven!!

jammer voor iedereen bij wie het niet werkt.. ik zie en voel dat het bij mij wel werkt, niet steviger maar grotere borsten! :D

De pillen zijn wetenschappelijk getest, als je wat verder leest dan je kleine neus lang is.. anders lagen ze niet bij de DA mevrouwtje!

sccs he! 8) mzzls

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

[quote] De pillen zijn wetenschappelijk getest, als je wat verder leest dan je kleine neus lang is.. anders lagen ze niet bij de DA mevrouwtje! [unquote] ??????????????????????/

Wetenschappelijk getest????? Bij wie?????? hoe????? op wat??????

Kom nou!!!

En dan de zin:'Anders lagen ze niet bij de D.A. ??????????

Ze zeggen weleens 't zit tussen de oren maar in dit geval denk ik ook een beetje dat het daarboven eh....

Als het nou ook bij een apotheker had gelegen.....

Wat zegt die bijsluiter op die ti**** , sorry, borsten vergroter.

Tjeempie, we leven wel in 2007 hoor!!!!

En..... kunt u zwemmen? De zeewaterspiegel stijgt hoor!!

Ik heb pillen waardoor je beter kunt zwemmen!!

Ze zeggen weleens de humor ligt op straat maar dit forum kan er ook wat van.


Grootvader

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinne »

@ Elise8

Luister Tinne, ga ff lekker bij RKZ te Beverwijk na of ze mammo's doen voor hun 30e of niet!! ik ben 28 en ze deden toch echt geen mammo terwijl mn dokter het had voorgeschreven!!

sorry hoor, maar ik zou niet weten waarom ik naar Beverwijk zou gaan, woon nl. in Brabant. En? wat vond je huisarts van het feit dat ze dat niet deden? DIE wist het dan schijnbaar ook niet. Mijn eerste Mammo op mijn 24e.. ik ben nu 47

Als jij gelooft dat die bierpillen werken, prima, maar kom niet aan met de DA, die verkopen alles waar een markt voor is.... of het nou werkt of niet....

en wetenschappelijk getest? heb je al eens gegoogled op een onafhankelijke site? Ik wel.

Mvrgr. Tinne

arrb
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2007 20:22

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door arrb »

Beste Elise,

hieronder heb ik wat gegevens voor je genoteerd. Zowel zijn deze gegevens ook op de verpakking te lezen. Het middel is niet zowaar wetenschappelijk bewezen maar wel klinisch getest. Je hebt zeker wel gelijk dat het bij de ene wel kan aanslaan en bij de ander niet. Ten behoeve van jou vraag, bestaat gro breast al meer dan twee jaar, zover als ik informatie kan terugvinden. Iedereen maakt zijn eigen keuze en laten we elkaars keuze dan ook respecteren zolang dit een ander geen kwaad doet. Wees wel voorzichtig met lichamelijke klachten, het blijft een traject die in de puberteit uit zichzelf ontwikkeld maar die nu zelf in de hand wordt genomen. In ieder geval voor een ieder die er gebruik van wil maken veel succes ermee!! :D

Klinisch geteste hopcombinatie
Het borstvergrotende en -verstevigende effect van BreastGro is gebleken uit klinisch dubbelblind onderzoek onder 80 vrouwen. Uit het onderzoek bleek dat de speciale hopcombinatie in BreastGro zichtbaar effectief was. Om het effect van de hop nog groter te maken, is er een natuurlijk isoflavonencomplex aan toegevoegd, waarna er een praktijktest plaatsvond onder 250 vrouwen. In de praktijk blijkt dat het merendeel van de vrouwen die BreastGro gebruiken, grotere (tot 2 cupmaten) en stevige borsten krijgen.

Ingrediënten
· Meelmix
· Boekweit (Fagopyrum esculentum L)
· Zwarte haver (Avena sativa)
· Gerst (Hordeum vulgare)
· Rogge (Secale cereale)
· Tarwe (Triticum aestivum)
· Maïs (Zea mays)
· Hopmix (3 soorten) 34% (Humulus lupulus cv)
· Mout (Semen Hordei vulgaris germinatum)
· Isoflavonen Complex
· Voedingsvezels
· Antiklontermiddelen (magnesiumstearaat, siliciumdioxide)

Voedingsinformatie per 100 gram
Energetische waarde 610 Kj=143 Kcal

Eiwit 4,3 g
Koolhydraten 29,6 g
waarvan polysacchariden 29,1 g
waarvan suikers 0,5 g
Vetten 0,8 g
waarvan verzadigde vetzuren 0,13 g
Voedingsvezels 9,9 g
Natrium 0,005 g

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Breast Gro

Lees nu eens even al die ingrediënten goed door!!!!

Afgaande van wat u opgeeft dat erin zou zitten kom ik als leek zelfs al tot de conclusie dat dagelijks bruin brood en 1 of twee glazen bier exact hetzelfde bevat als dat Breast Gro.

Als ex- taxichauffeur heb ik ook veel vrouwen meegemaakt die zich lam zopen aan bier (en dus veel hop naar binnen spoelde).
Als u het mij vraagt gaan die borsten eerder hangen dan groeien van die hop.

Naar Lourdes gaan met een paar bruine broden voor onderweg zal ongetwijfeld nog beter zijn.

Grootvader

arrb
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2007 20:22

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door arrb »

Beste grootvader,

voor alle duidelijkheid ben ik niet van Gro Breast en maak er ook geen gebruik van. Echter nadat ik het mailverkeer gelezen heb heb ik antwoord gegeven op de vraag van Elise en een vraag gesteld aan allen die met onderliggende boosheid op elkander reageren. Als je je boos kunt maken over mensen die middelen gebruiken waarvan jij het niet kunt begrijpen vraag ik me af waarom je je boosheid op de mensen moet uiten en jezelf niet afvraagt waar al deze boosheid toch vandaan komt. Boosheid is niet genetisch bepaald, is aangeleerd en is dus te veranderen!!

Maar goed, verder wens ik een ieder een heel gelukkig en vooral liefdevol leven toe!!

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meghan »

een ding snap ik hier niet.

waarom al die boze reacties?? het is toch duidelijk dat zo een product per persoon verschilt in werking?

daarvoor hoeft die persoon toch niet meteen bij die organisatie te werken?
toevallig zocht ik nu net wat meer info over dit product, want bij mijn ma (47, 3 kinderen) heeft het wel gewerkt. (niet groter, wel veel steviger)

placebo effect of niet, er is duidelijk een verschil. en toen ik vroeg van hoe heb je dat gedaan, toen zei ze breast gro. dus nu probeer ik het ook.
tis wel heel smerig maar dat is bier ook, en dan zit hier nog niet eens alchohol bij dus zo ongezond kan het niet zijn.

ik val voglens hun site helaas in de categorie waarbij het minder kan werken, maar ja, why not give it a shot?

gini81
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2007 15:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door gini81 »

Fokjullie mensen die zeggen dat het niet werkt,ik dacht ook dat het mensen van breast gro zelf waren,maar het werkt WEL!!!!!!!!!
Heb ze nu drie maanden en zeker dat ik vooruitgegaan ben met me boobies,ik was veel afgevallen,waardoor ookmij boobs,maar nu zegt zelfs mijn lief het,dat ik het randje van me borst weer heb en geen thee zekjes (ja zo noem ik ze hahaha ),dus voor 1 ieder die zegt dat het niet werkt,die heeft het niet geprobeert,lees eerst de verpakking goed,er staat tog dat het niet voor iedereen weggelegd is,duuuuuh enne ik had ook ergens gelezen op het internet dat je anders net zo goed bruin brood kon gaan eten,want daar zitten ook granen in enzo,nou sorry maar zijn er dan zulke domme mensen in nederland???? de combi van al die granen en hopshit dat werkt,anders had ik ook wel een paar kratten bier gehaalt natuurlijk.

gr V

gini81
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2007 15:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door gini81 »

Tinnie voel je je eigen stoer ofso,dat je op je 24e al een mammo had,me moeder was 19 toen ze kanker kreeg,dus je hoeft echt niet zo stoer neer te zetten dat je die al op je 24e kreeg,nou meid wees er blij mee he dat je die op je 24e kreeg,tjonge jonge jonge (en nee ik doe ook niet stoer om te zeggen dat me mams het op der 19e kreeg,ze heeft het wel 27 jaar volgehouden,met je Mammo op je 24e,maak je geen illusies meid!!)

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door eeliane »

De manier waarop de gebruiksters reageren zegt al genoeg...

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinne »

@gini81

waarom denk jij dat ik me daar stoer over voel? ik gaf alleen reactie op iemand die zei dat mammo's niet gedaan werden voor hun 30e??

Mvrgr. Tinne

gini81
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2007 15:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door gini81 »

Hey Tinnie,

Ik lag er gister avond al aan te denken,ik ben je een excuus verschuldigd,dat dacht ik ook gister avond,ik las maar een half woord en het schoot even verkeerd,mijn excuzes,zo was het niet bedoelt,ik zit deze wek niet zo lekker in mijn vel nml,vorige week donderdag was het 5 jaar trug dat mijn mams was overleden,afgelopen dinsdag was ze jarig en en de 2e was de dag dat we haar begraven hadden.
het is niet goed te praten over wat ik schreef,maar ik bedoelde het niet zo,soms lees ik de dingen half en dat reageer ik al voor ik het heb laten bezinken en nu kreeg jij dat even op je Bammetje,nee dat was niet erg netjes van me,en van dat stoer dat sloeg nergens op.
ik ben nog veel te jeugdig voor mijn leeftijd en reageer dan af en toe nog als een puber zonder na te denken.

gr V

gini81
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2007 15:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door gini81 »

--------------------------------------------------------------------------------

De manier waarop de gebruiksters reageren zegt al genoeg...



En hoe bedoel je dat dan?????

gini81
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mei 2007 15:39

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door gini81 »

weet je,ik heb nergens zien staan dat mensen zeggen dat de combinatie van de hop en granen,dat die tezamen wel werken,iedereen zet alleen maar neer bla bla bla dan ken je net zo goed brood eten,sorry dat ik dan zeg dat er zulke domme nederlanders zijn,want ik ben nog niet iemand tegen gekomen op het Net die dat ook zegt,dat die combinatie van Hop en granen tezamen Wel werkt,dus....zijn we dan met zijn alle zo snugger of wat......of ben ik de enige die der overnagedacht heb,dat die cominatie die werking geeft,tog????

want ik heb het nog nergens gelezen,behalve dan mijn eige reactie der van

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinne »

@gini81


tis al goed hoor.

mvrgr. Tinne (niet Tinnie)

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door tinne »

@gini81


ach liefje, IK HEB HET AL EENS GEPROBEERD. Vorig jaar per ongeluk een kg per week afgevallen..... van een gezonde 62 kg afgevallen naar een ziekelijke 51 kg. Oplossing? nee niet gevonden, al die 6 of 7 tabletten geslikt.. doet niks. Helemaal niks. En helaas, ik probeer mezelf sindsdien terug te krijgen naar een normale 62 kg (ik ben 1.72mtr) vergeet het, ik zie er tegenwoordig uit als een gratenpakhuis.

als jij er baat bij hebt: YOU GO GIRL!!

maar,... laat je niets wijsmaken, die zooi kost 99.95 per 2 maanden, denk na.

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

Zullen we dit forum gebruiken waar hij voor bedoelt is! Ik hoef echt niet te weten wat een mens voor narigheid in zijn leven heeft meemaakt.. daar hebben ze andere forums voor!

Wil iedereen die meer informatie heeft over BREAST GRO (bestaat trouwens 5 jaar) dit svp melden.
Ik zou dit product graag wetenschappelijk laten testen, weet iemand of dat mogelijk is?? Ik wil het blijven gebruiken, maar zonder risico's voor mijn gezondheid.

adios! :D

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Breast Gro wetenschappelijk laten testen?

In Amsterdam was het in ieder geval mogelijk dat studenten in opleiding dit soort onderzoeken wel eens deden om praktijkervaring in het onderzoeken op te doen.
Niet universiteitsgericht maar gewoon als een soort bureau'tje bemand met vrijwilligers.

In ieder geval lijkt mij de uitslag heel duidelijk want als het middel inderdaad echt zo werken dan zou dit allang ook bij de apotheker te verkrijgen zijn geweest en grote wetenschappelijke artikelen zijn verschenen in dag- en weekbladen/magazines.
Dat dit tot op heden alleen gebeurt in samenhang met de begeleidende advertenties is al een duidelijke aanwijzing dat dit product in dezelfde catagorie behoort als de Q10, Celltone, haaienkraakbeen, enzovoort.

Al eens eerder opgemerkt door mij dat het kennelijk niet alleen tussen de oren zit maar ook wat hoger.

Ja,ja, blinde Maupie!!

Grootvader.

elise8
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2007 22:36

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door elise8 »

:roll:

Wil iedereen die informatie heeft inzake BREAST GRO dit svp op dit forum vermelden? Ik zou dit product namelijk graag blijven gebruiken, aangezien het bij mij in ieder geval alleen maar positieve bijwerkingen heeft.

Jaloers? ..volgens mij wel na al die gefrustreerde reacties.

:D

Gesloten