LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Tibet
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2007 15:17

Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door Tibet »

Afgelopen zaterdag een afschrift van mijn PostbankCard Gold gekregen. Op het afschrift een post van bij €500 voor een restaurant in Haarlem waar ik nooit geweest ben. Vandaag gebeld (eerste mogelijkheid na hetw eekend en Koninginnedag) en het enige dat ze kunnen doen is een formulier sturen waarop ik bezwaar kan maken. Incassodatum is 2 mei (morgen) maar de incasso kunnen ze niet tegenhouden. Einde gesprek. Toch nog even een poging per mail gedaan: helaas, het bedrag wordt morgen afgeschreven, ik moet maar zorgen dat het op mijn rekening staat en de Postbank is niet aansprakelijk voor de gevolgen zoals gemiste rente of het feit dat andere betalingen wegens onvoldoende saldo niet kunnen plaatsvinden. Zij zijn slechts 'uitvoerende partij'. Ik vraag me af of ze dit zomaar kunnen maken?

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door foxman »

Zoiets lijkt me idd vrij lastig en weet geen oplossing
Maar als ik zo ff naar je openingstitel kijk dan heb je een goldcard en die krijg je toch echt niet zomaar he
Dus je zal toch wel genoeg verdienen of hebben
Maar veel sterkte ermee

Baskruit
Berichten: 84
Lid geworden op: 19 feb 2007 22:11

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door Baskruit »

Dan maar Mastercard contacten

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door brood »

Afschrijvingen

Ik heb een onbekende/dubbele/te hoge/onterechte afschrijving op mijn rekeningoverzicht, wat moet ik doen?

Voor vragen over afschrijvingen op uw rekeningoverzicht, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met PaySquare Customer Service, telefoon (030) 283 75 55. Wij willen u er op attent maken dat u binnen één kalendermaand na datum rekeningoverzicht dient te reclameren (conform Algemene Voorwaarden
).

http://www.paysquare.nl/VeelgesteldeVra ... vraagid=30

tgv2
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 dec 2005 15:14

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door tgv2 »

Goed advies op Paysquare te bellen :cry: Het gaat hier om een Postbankcard en geen Paysquare kaart :!:

brood
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jan 2006 21:22

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door brood »

Het gaat om een Postbank Gold Card en die worden uitgegeven door Paysqare! :evil:

En een "Paysquare-card" zoals jij die noemt dat bestaat ook helemaal niet. Paysquare geeft creditcards (Mastercard) uit voor meerdere organisaties en banken, waaronder de Postbank.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Onterechte afschrijving PostbankCard Gold

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik neem aan dat je ook het restaurant gebeld hebt Tiber? En wat was hun commentaar?

Gesloten