LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hotelcheque

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
suzanne1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2007 15:47

hotelcheque

Ongelezen bericht door suzanne1984 »

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje,

Ik heb vorig jaar een Gold cart aan laten smeren via de telefoon van Hotelcheque, er werd mij een kaart voor 1 jaar aangeboden.
Nou werd ik weer opgebeld door Hotelcheque dat er weer een kaart klaar lag en nog een openstaand bedrag van 55 euro.
Ik heb haar toen gezegd dat ik niet nog een jaar zo'n kaart wou hebben omdat ik er achteraf niks mee heb gedaan.

Wat bleek ik moest me dus 2 maand voor de vervaldatum uit laten schrijven.
Wat mij nooit is verteld. Nu zeggen ze dat het wel stond in de Algemene voorwaarden in het catalogus. Aangezien ik niet meer na de kaart heb omgekeken heb ik het dus ook nooit gelezen.

Maar nu is het volgende dat ik dus nooit mijn handtekening voor ook maar iets heb gezet. Ze hebben geen enkele handtekening van mij, niet om automatisch te incasseren en ook niet dat ik akkoord ben gegaan met de Algemene voorwaarden.

Staan zij of ik in mijn recht??.. moet ik dus betalen of niet ??..

Wie kan mij helpen?

Bedankt alvast!! Groetjes Suzanne

madrid86
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2007 18:59

Re: hotelcheque

Ongelezen bericht door madrid86 »

Juridisch gezien is een overeenkomst niet aan bepaalde vormvereisten verbonden. U bent het mondeling overeengekomen en zal waarschijnlijk zonder de algemene voorwaarden te hebben doorgenomen hiermee akkoord zijn gegaan. Het punt is als u niet betaald ze waarschijnlijk een incassobureau eens op uw af zullen sturen en dan zullen de kosten alleen maar oplopen. (heb het pas geleden ook gehad met een abonnement van iets en het maar betaald hoe vervelend ook). Ik zou het maar snel schriftelijk opzeggen dan bent u er in ieder geval vanaf. Ook zou ik de 55 euro maar betalen botweg om verder gezeik te voorkomen. Maar dat is mij mening.

suzanne1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mei 2007 15:47

Re: hotelcheque

Ongelezen bericht door suzanne1984 »

nou ik wil toch de hotelcheque een warme douche geven want heb net een mailtje ontvangen dat ik de kaart kosteloos retour mag doen!!

madrid86
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 mar 2007 18:59

Re: hotelcheque

Ongelezen bericht door madrid86 »

Dat is aardig van ze. Een hoop bedrijven laten je gewoon "bloeden"

Gesloten