LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Holla Poelman Advocaten
Holla Poelman Advocaten
Heeft iemand die net zoals ik in een groepsprocedure zit via Holla Poelman Advocaten de laatste tijd nog een schrijven of informatie gekregen van dit advocatenbureau?
Ben benieuwd of hun ook nog gaan reageren naar aanleiding van de actuele stand van zaken.
Ben benieuwd of hun ook nog gaan reageren naar aanleiding van de actuele stand van zaken.
Re: Holla Poelman Advocaten
Niet om vervelend te doen. Een goede verstandhouding tussen advocaat en cliënt creëer je niet door op internet naar berichten te informeren. Waarom vraagt u het niet per e-mail bij de advocaat of de secretaresse? zij kunnen en willen u vast alle gewenste informatie geven.
Janny
Janny
Re: Holla Poelman Advocaten
Beste Janny,
Van Holla Poelman Advocaten hoor je schriftelijk gemiddeld 2 x per jaar inclusief een acceptgiro erbij voor bijbetaling. Ik krijg het gevoel dat er bij Holla Poelman Advocaten niet zo een vaart achter gezet wordt. Het zou mischien makkelijker zijn als ze aan hun clienten regelmatig een nieuwsbrief sturen.
Ik ben gewoon benieuwd wat voor ervaringen anderen hiermee hebben.Niets meer en niets minder.
Van Holla Poelman Advocaten hoor je schriftelijk gemiddeld 2 x per jaar inclusief een acceptgiro erbij voor bijbetaling. Ik krijg het gevoel dat er bij Holla Poelman Advocaten niet zo een vaart achter gezet wordt. Het zou mischien makkelijker zijn als ze aan hun clienten regelmatig een nieuwsbrief sturen.
Ik ben gewoon benieuwd wat voor ervaringen anderen hiermee hebben.Niets meer en niets minder.
Re: Holla Poelman Advocaten
Leeuwtje,
mijn excuses, het kwam dus inderdaad nogal aanvallend over, hetgeen duidelijk niet mijn bedoeling was. Zelf heb ik nl een advocaat die, zeker bij bijzondere zaken een korte nieuwsbrief stuurt, maar normaal elke 2 maand de stand van zaken doorgeeft. dus prettig geregeld. Verder wordt me steeds verzekerd, 'als je vragen hebt vraag gerust"dus het onderlinge contact is goed. Ik verwacht namelijk ook dat wanneer je als cliënt contract hebt ook als opdrachtgever behandeld wordt. Ik betaal voor diensten die zij leveren. dus mag je ook de uitvoering van die diensten vertaald zien in verslaglegging.
Maar al met al, ook voor mij is de eindstreep nog niet bereikt.
Vriendelijke groet,
Janny
mijn excuses, het kwam dus inderdaad nogal aanvallend over, hetgeen duidelijk niet mijn bedoeling was. Zelf heb ik nl een advocaat die, zeker bij bijzondere zaken een korte nieuwsbrief stuurt, maar normaal elke 2 maand de stand van zaken doorgeeft. dus prettig geregeld. Verder wordt me steeds verzekerd, 'als je vragen hebt vraag gerust"dus het onderlinge contact is goed. Ik verwacht namelijk ook dat wanneer je als cliënt contract hebt ook als opdrachtgever behandeld wordt. Ik betaal voor diensten die zij leveren. dus mag je ook de uitvoering van die diensten vertaald zien in verslaglegging.
Maar al met al, ook voor mij is de eindstreep nog niet bereikt.
Vriendelijke groet,
Janny
Re: Holla Poelman Advocaten
Beste Janny,
Voor mij en mijn gezin is de eindstreep ook nog niet bereikt. We zitten al een aantal jaren in hetzelfde schuitje. Hou vol. Eerlijk duurt het langst hoop ik al ga ik daar steeds meer aan twijfelen. Ik wil verder met mijn leven, mijn toekomst en dat van mijn gezin.
Voor mij en mijn gezin is de eindstreep ook nog niet bereikt. We zitten al een aantal jaren in hetzelfde schuitje. Hou vol. Eerlijk duurt het langst hoop ik al ga ik daar steeds meer aan twijfelen. Ik wil verder met mijn leven, mijn toekomst en dat van mijn gezin.
Re: Holla Poelman Advocaten
Leeuwtje,
hou je taai, en laat je gezin niet de dupe worden. probeer de draad weer op te pakken en van de plezierige dingen te genieten.
persoonlijk heb ik goede hoop dat de eindstreep naderd, en dat er maart 2008 al behoorlijk meer duidelijkheid is. Augustus 2007 moet er duidelijk zijn wie verder gaat met procederen en wie direct afwerkt, het doorprocederen zal zo-wie-so tijd gaan kosten. het moet allemaal uitgeplozen worden, en op de rails gezet zijn voordat de trein kan rijden. maar dan ga ik er ook van uit dat het afgewerkt wordt.
Groetjes en een goed weekend. Janny
hou je taai, en laat je gezin niet de dupe worden. probeer de draad weer op te pakken en van de plezierige dingen te genieten.
persoonlijk heb ik goede hoop dat de eindstreep naderd, en dat er maart 2008 al behoorlijk meer duidelijkheid is. Augustus 2007 moet er duidelijk zijn wie verder gaat met procederen en wie direct afwerkt, het doorprocederen zal zo-wie-so tijd gaan kosten. het moet allemaal uitgeplozen worden, en op de rails gezet zijn voordat de trein kan rijden. maar dan ga ik er ook van uit dat het afgewerkt wordt.
Groetjes en een goed weekend. Janny
Re: Holla Poelman Advocaten
de meeste gedupeerden beschikken eerder over informatie dan hun advocaten, misschien kunnen we het beter omdraaien, informeer je advocaat,
T n
T n
Re: Holla Poelman Advocaten
daarvoor is nodig: contact. over en weer
Re: Holla Poelman Advocaten
Ik informeer mijn advocaat. Mijn advocaat stuurt mij een rekening. De omgekeerde wereld? Het moet wel van twee kanten komen lijkt mij, net zoals Janny zegt. Als je voor een dienst betaald moet er ook een dienst geleverd worden.
Re: Holla Poelman Advocaten
correct, dat is nu juist het punt, de advocaat kost geld, jij niet.Ik informeer mijn advocaat. Mijn advocaat stuurt mij een rekening. De omgekeerde wereld? Het moet wel van twee kanten komen lijkt mij, net zoals Janny zegt. Als je voor een dienst betaald moet er ook een dienst geleverd worden.
Ton
Re: Holla Poelman Advocaten
Om kosten te voorkomen kun je toch informatie via je contactpersoon uitwisselen.
Heb ik ook gedaan en T N heeft mij toen medegedeeld hoe de vlag er bij hangt.
Gr Hans A
Heb ik ook gedaan en T N heeft mij toen medegedeeld hoe de vlag er bij hangt.
Gr Hans A
Re: Holla Poelman Advocaten
Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt.
-
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47
Re: Holla Poelman Advocaten
Wie heeft dit advocatenbureau eigenlijk aanbevolen?
-
- Berichten: 64
- Lid geworden op: 15 sep 2005 13:43
Re: Holla Poelman Advocaten
In ieder geval niet Joop den Uil
Re: Holla Poelman Advocaten
Dat probeer ik ook maar de groep is groot en de vragen legio, sommige zaken zoals betalingen heb ik gewoon geen enkele kijk of zegenschap over.Geplaatst op: 04 Mei 2007 18:05 Onderwerp: Holla poelman advocaten
Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt
Mijn ervaring is ook dat de gedupeerden vaak alleen maar een bevestiging zoeken voor zaken die ze eigenlijk zelf reeds weten, er zijn weleens stemmen opgegaan om b.v. een nieuwsbrief te gaan verzenden maar de inhoud zou voor de gemiddelde gedupeerde alleen maar oud nieuws zijn,
maar heb je vragen ik zal ze proberen te beantwoorden, alhoewel ik natuurlijk geen jurist ben,
groetjes T n
Re: Holla Poelman Advocaten
ha llo Ton,
Weet je al iets wanneer het verder gaat met de rechtzaak?
groetjes yvonne s
Weet je al iets wanneer het verder gaat met de rechtzaak?
groetjes yvonne s
Re: Holla Poelman Advocaten
hoi Yvonne,
check y.mail,
Ton
check y.mail,
Ton
Re: Holla Poelman Advocaten
zie mijn eerdere topics daarover.
gr
henk geluk
gr
henk geluk
Re: Holla Poelman Advocaten
beste Henk,
ik heb nog altijd geen vraag onyvangen van deze personen en als er geen vraag is dan is het moeilijk antwoorden,
T n
ik heb nog altijd geen vraag onyvangen van deze personen en als er geen vraag is dan is het moeilijk antwoorden,
T n
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: Holla Poelman Advocaten
Het onderstaande gelezen hebbende, voel ik mij toch geroepen om te reageren.
Dankzij mensen zoals Ton, en zijn gezin, niet te vergeten, alsook vele anderen in here, zijn en worden er veel gedupeerden geholpen. Durf zelfs te stellen dat mede hierdoor de positie van alle gedupeerden hierdoor verbeterd is.
Anyway, doordat Ton cs op diverse tijdstippen worden benadert kan het best eens voor komen dat het 'even' (minder) gelegen komt, zo kan ik mij voorstellen. Feit is echter dat Ton, net als Piet en vele anderen zowel eerder vermeld als op de achtergrond aanwezig, iedereen onbaatzuchtig proberen te helpen.
Dat wou ik nou even kwijt.
@ Ton, Piet en alle anderen Super Gaat allen zo door.
Uw allen Captain-America (weer even duidelijk aanwezig in here )
Geplaatst op 04 Mei 2007 23:45 door aert0001
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Geplaatst op: 04 Mei 2007 18:05 Onderwerp: Holla poelman advocaten
Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt
Dat probeer ik ook maar de groep is groot en de vragen legio, sommige zaken zoals betalingen heb ik gewoon geen enkele kijk of zegenschap over.
Mijn ervaring is ook dat de gedupeerden vaak alleen maar een bevestiging zoeken voor zaken die ze eigenlijk zelf reeds weten, er zijn weleens stemmen opgegaan om b.v. een nieuwsbrief te gaan verzenden maar de inhoud zou voor de gemiddelde gedupeerde alleen maar oud nieuws zijn,
maar heb je vragen ik zal ze proberen te beantwoorden, alhoewel ik natuurlijk geen jurist ben,
groetjes T n
Dankzij mensen zoals Ton, en zijn gezin, niet te vergeten, alsook vele anderen in here, zijn en worden er veel gedupeerden geholpen. Durf zelfs te stellen dat mede hierdoor de positie van alle gedupeerden hierdoor verbeterd is.
Anyway, doordat Ton cs op diverse tijdstippen worden benadert kan het best eens voor komen dat het 'even' (minder) gelegen komt, zo kan ik mij voorstellen. Feit is echter dat Ton, net als Piet en vele anderen zowel eerder vermeld als op de achtergrond aanwezig, iedereen onbaatzuchtig proberen te helpen.
Dat wou ik nou even kwijt.
@ Ton, Piet en alle anderen Super Gaat allen zo door.
Uw allen Captain-America (weer even duidelijk aanwezig in here )
Geplaatst op 04 Mei 2007 23:45 door aert0001
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Geplaatst op: 04 Mei 2007 18:05 Onderwerp: Holla poelman advocaten
Mijn ervaring is dat ton niet altijd netjes reageert als je hem wat vraagt over de zoveelste rekening van holla poelman. Ik begrijp best dat hij niks kan veranderen aan sommige dingen maar hij zou toch de beleefdheid moeten kunnen opbrengen om netjes te reageren als hem iets zeer beleefd en netjes vraagt. In tegenstelling tot piet koremans, die kan je altijd wat vragen en dan krijg je tenminste netjes antwoordt
Dat probeer ik ook maar de groep is groot en de vragen legio, sommige zaken zoals betalingen heb ik gewoon geen enkele kijk of zegenschap over.
Mijn ervaring is ook dat de gedupeerden vaak alleen maar een bevestiging zoeken voor zaken die ze eigenlijk zelf reeds weten, er zijn weleens stemmen opgegaan om b.v. een nieuwsbrief te gaan verzenden maar de inhoud zou voor de gemiddelde gedupeerde alleen maar oud nieuws zijn,
maar heb je vragen ik zal ze proberen te beantwoorden, alhoewel ik natuurlijk geen jurist ben,
groetjes T n