Ik heb sinds begin 2007 een abonnement bij Vodafone afgesloten.
Ik heb er overigens maar tot begin Maart van kunnen genieten.
Want ik kreeg vandaag een acceptgiro binnen van Vodafone, ik zou per direct afgesloten worden omdat ik een betalings achterstand zou hebben. En of ik even voor 11 Mei 2007 685,96 euro wil betalen voor het beeindigen van mijn contract.
Ik snap er echt helemaal niets van, was ik een rekening vergeten te betalen? Ik ben gaan twijfelen, en heb voor de zekerheid gekeken in mijn bank historie.
Daar kwam ik het volgende tegen.
24-01-2007 af 50,18 euro Vodafone
20-02-2007 af 50,00 euro Vodafone
20-03-2007 af 104,69 euro Vodafone
20-04-2007 af 23,28 euro Vodafone
Ze hebben mij tussen eind februari en begin maart afgesloten.
Sindsdien ben ik niet meer aangesloten geweest, heb daarna nog 2 rekeningen gekregen en vandaag dus die definitieve contract beeindiging.
Ik wil graag weten of ik in mijn recht sta, ze kunnen mij toch neit zomaar afsluiten, ik heb wel alles betaald.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone abonnement
Re: Vodafone abonnement
Heb je Vodafone al gebeld?
Als jij een nieuwe abonnement hebt afgesloten bij Vodafone en jij hebt keurig iedere maand betaald hebben zij volkomen verkeerd gehandeld.
Neem contact op met Vodafone en legt alles uit, maar notities en schrijf namen op van de mensen met wie jij gesproken hebt.
Bewaar ook alle correspondentie en aangezien jij alles betaald hebt zijn zij fout.
Succes er mee
Neem contact op met Vodafone en legt alles uit, maar notities en schrijf namen op van de mensen met wie jij gesproken hebt.
Bewaar ook alle correspondentie en aangezien jij alles betaald hebt zijn zij fout.
Succes er mee
Er zal wel een reden voor zijn, dat ze je geblokkeerd hebben.
Bel anders rechtstreeks met credit 043-3514525, zij kunnen je precies zeggen wat er is gebeurd.
Bel anders rechtstreeks met credit 043-3514525, zij kunnen je precies zeggen wat er is gebeurd.
Je gaat toch niet op een forum posten voor je opheldering hebt gevraagd bij Vodafone zelf??