Wij zijn op zoek naar een Boxspring met binnenveringmatras.
Toevallig kwamen we in een winkel van Concord terecht waar we uiteindelijk uitkwamen op een matras van het voor mij onbekende Vasteras (schijnbaar een plaatsje in Zweden) van het type 'Nasasod'.
Een binnenveringsmatras met 'Nasa schuim'. Vraagprijs €680 (160x200).
Het matras zag er op zich goed uit en lag ook lekker, wat me alleen opviel was het kaartje van de fabrikant wat een 'advies verkoopprijs' van 1200 euro suggereerde. Nogal een goedkope marketing truuk.
Vandaar dat ik op internet ben gaan zoeken naar het merk, maar ik kan helaas helemaal niets vinden.
Zijn er mensen hier met ervaring met Concord matrassen en weet er iemand iets van de kwaliteit van 'Vasteras'?
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Concord matrassen (Vasteras)?
Re: Ervaring met Concord matrassen (Vasteras)?
waardeloze matrassen niet doen zijn binnen 1 jaar al slap ik niet anders dan gezeur gehad ermee.
Ook wij kochten een Vasteras matras bij Concord voor € 319.
Het eerste matras stonk het huis uit en zakte aan alle kanten door. De service leek prima en het matras werd omgeruild.
Ons huidige 2e matras is na 2 maanden erop slapen al aan het doorzakken! Hierover ga ik nu weer contact opnemen en ben benieuwd wat Concord hieraan gaat doen.
Mijn ouders kochten vorige maand eveneens een Vasteras matras bij Concord. Dit matras was iets breder en kost maar liefst een dikke € 600 . Er was een hard matras besteld maar blijkt een medium matras te zijn. Tevens is de tijk veel groter dan het matras dat erin zit en... het stinkt vreselijk. Ook dit matras vertoont de nodige kuilen. Mijn ouders wachten nu tot er een nieuw matras geleverd wordt, dit is toegezegt door Concord.
Het eerste matras stonk het huis uit en zakte aan alle kanten door. De service leek prima en het matras werd omgeruild.
Ons huidige 2e matras is na 2 maanden erop slapen al aan het doorzakken! Hierover ga ik nu weer contact opnemen en ben benieuwd wat Concord hieraan gaat doen.
Mijn ouders kochten vorige maand eveneens een Vasteras matras bij Concord. Dit matras was iets breder en kost maar liefst een dikke € 600 . Er was een hard matras besteld maar blijkt een medium matras te zijn. Tevens is de tijk veel groter dan het matras dat erin zit en... het stinkt vreselijk. Ook dit matras vertoont de nodige kuilen. Mijn ouders wachten nu tot er een nieuw matras geleverd wordt, dit is toegezegt door Concord.
Ojee, wat lees ik nu???
Wij hebben eergisteren een bed gekocht bij Conrad matrassen en dus een Vasteras boxpring gekocht.
Niet alleen omdat we het een mooi bed vonden en hem lekker vonden liggen maar ook omdat alles voor 50% korting was.
Nu dacht ik laat ik eens dat merk opgoogelen maar inderdaad niets!
Wat nu? De koop terug draaien of gewoon zelf ervaren wat wij ervan vinden?
Groetjes!
Wij hebben eergisteren een bed gekocht bij Conrad matrassen en dus een Vasteras boxpring gekocht.
Niet alleen omdat we het een mooi bed vonden en hem lekker vonden liggen maar ook omdat alles voor 50% korting was.
Nu dacht ik laat ik eens dat merk opgoogelen maar inderdaad niets!
Wat nu? De koop terug draaien of gewoon zelf ervaren wat wij ervan vinden?
Groetjes!