graag zou ik wat ervaringen willen horen over het "afkicken",want zo voel ik het.kben onwijs lastig ,overal jeuk,veel slaap,slecht zicht als ik net wakker ben,dat komt na een uur wel weer op gang,onrustig gevoel,pijn op de borst,en n licht gevoel in mn hoofd.
kben ook veel aangekomen door het gebruik,ik gebruik t medicijn nu 2,5 jaar.
zijn er mensen die na het stoppen ook het gewicht zijn kwijtgeraakt.
graag krijg ik n reaktie hierop.
iedereen sterkte die dit ook mee maakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft ervaring met het stoppen van paroxetine
Re: wie heeft ervaring met het stoppen van paroxetine
Hallo,
Zelf geen ervaringen met paroxetine/seroxat.
Heb wel een link voor je van een ander topic waarin die zogenaamde afkickverschijnselen veelvuldig beschreven worden + veel meningen over dit middel, zowel positief als negatief.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=34958[/url]
Sterkte ermee.
Zelf geen ervaringen met paroxetine/seroxat.
Heb wel een link voor je van een ander topic waarin die zogenaamde afkickverschijnselen veelvuldig beschreven worden + veel meningen over dit middel, zowel positief als negatief.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=34958[/url]
Sterkte ermee.
Hoi,
Ik heb zelf paroxetine 2 jaar gebruikt. En na twee jaar gebruik heb ik langzaam afgebouwd. Terwijl had ik beetje bijwerking van gekregen. Eerste week van afbouwen misschin voel je iets lichter in je hoofd duizelig maar later komt van zelf weer goed. Dus wees je niet bang, als je wilt stoppen. En echt later toen had ik gestopt voeld mij zo goed alsof ik die twee jaar gedroomd had en ben ik wakker geworden van die droom. Dus voel je gewoon wakker en weer normal.
Terwijl ik had na paar manden depressieve aanval gehad. Maar dat was met iets anders te maken in mij leven. Want ik had enorme problemen en druk toen en de reden om weer depressiev te zijn was logies.
Ik denk als iemand kan van die drucs af moet ej gewoon doen. Want is echt zonder om je licham daardoor kapot te laten maken. Antidepressieve medicijnen zijn echt slecht voor je licham. Aan eene kant gaat ze je helpen en aan adere kant krijg je andere aandoenengen van. Dus veel succes
groetjes olga
Ik heb zelf paroxetine 2 jaar gebruikt. En na twee jaar gebruik heb ik langzaam afgebouwd. Terwijl had ik beetje bijwerking van gekregen. Eerste week van afbouwen misschin voel je iets lichter in je hoofd duizelig maar later komt van zelf weer goed. Dus wees je niet bang, als je wilt stoppen. En echt later toen had ik gestopt voeld mij zo goed alsof ik die twee jaar gedroomd had en ben ik wakker geworden van die droom. Dus voel je gewoon wakker en weer normal.
Terwijl ik had na paar manden depressieve aanval gehad. Maar dat was met iets anders te maken in mij leven. Want ik had enorme problemen en druk toen en de reden om weer depressiev te zijn was logies.
Ik denk als iemand kan van die drucs af moet ej gewoon doen. Want is echt zonder om je licham daardoor kapot te laten maken. Antidepressieve medicijnen zijn echt slecht voor je licham. Aan eene kant gaat ze je helpen en aan adere kant krijg je andere aandoenengen van. Dus veel succes
groetjes olga
Ik heb 1 1/2 jaar paroxetine geslikt, 2 pillen, dus 40 mg per dag en ben vorige week zelf met afbouwen begonnen. Zeven dagen 30 mg, nu aan de derde dag 20 mg. Ik voel mij sinds een paar dagen weer erg somber, en begin me nu ook onrustig te voelen. Ik weet niet of dat komt door het minderen of door het feit dat ivm de vakantie mijn psycho therapie even is gestopt.
Ik ben onzeker over het stoppen, ik doe het om van de pillen af te komen en te kijken waar ik nu "echt" sta in mijn proces. Ik hoop dat het sombere en onrustige overgaat?
Ik ben onzeker over het stoppen, ik doe het om van de pillen af te komen en te kijken waar ik nu "echt" sta in mijn proces. Ik hoop dat het sombere en onrustige overgaat?