LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 9911

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frizzle
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2007 16:33

9911

Ongelezen bericht door Frizzle »

Heey, ik heb vanmiddag een sms ontvangen van 9911.
Ik heb me verder nergens voor aangemeld, en ik heb deze telefoon
pas 1 dag!
Ik had al gelezen dat ik OFF moet smsen maar ik krijg steeds nog een smsje terug.
Wat moet ik doen?

Mini
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 jul 2005 12:17

Re: 9911

Ongelezen bericht door Mini »

Wat voor sms'je is het? Soms zijn het 'lok'sms'jes, als je dan reageert zit je vast aan een sms-abonnementsdienst.
Echter het is ook mogelijk dat de vorige gebruiker zich heeft aangemeld op een smsdienst, en zich nooit heeft afgemeld. Toen ik nog bij debitel werkte deed dit zich nog wel eens voor, maar als de klant dit binnen 3 maanden na ingang van zijn contract meldde, hielp debitel bij het afmelden en crediteerde de (onterechte) kosten. Hoe andere providers dit regelen, weet ik niet.
Je zou de KS van je provider kunnen bellen, misschien dat zij in de belhistorie van de vorige gebruiker hiervan iets terugvinden.

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: 9911

Ongelezen bericht door rvv »

Het kan zijn dat je 06 nummer niet schoon was. Dat betekend dat de provider hem niet leeg heeft gemaakt en dat de vorige gebruiker zich had aangemeld voor de dienst 9911. Je moet gewoon je provider bellen en het geld terug eisen. Die kunnen nammelijk zien van wie die dienst is. Succes

Gesloten