LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sms diensten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ed.Verdam
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 09:36

Sms diensten

Ongelezen bericht door Ed.Verdam »

Ik word al enkele maanden lastig gevallen door de sms diensten 9898 en 4646 mijn provider zegt dat ik dit zelf heb aan gevraagd maar dat is niet zo.
Maar nu is de vraag hoe kom ik er van af, want ik heb al van alles geprobeerd maar niets werkt.
Nu heb ik van de provider te horen gekregen dat ook iemand anders je kan aanmelden via internet of zo dit vind ik een belachelijke situatie want als ik aan iemand een hekel heb en ik weet zijn telefoonnummer kan ik hem voor deze **** zooi aanmelden. Ik ben van mening dat dit soort praktijken verboden moeten worden.

RSt
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005 19:33

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door RSt »

kijk even op deze site, daar kun je de afmeldcode zien

http://www.smsafzeggen.nl/compleet.php

Gr. RSt

Ed.Verdam
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 09:36

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Ed.Verdam »

De codes en telefoonnummer heb ik allemaal al geprobeerd maar het blijft gewoon doorgaan

Ironlady
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2006 21:56

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Ironlady »

Neem dan opnieuw contact op met je provider, wellicht dat zij voor jou kunnen achterhalen van welke wholesale organisatie je gebruikt maakt. Er zijn namelijk providers waar men het nr van die klantenservice kan opvragen. Vervolgens kan jij dan weer met hun contact opnemen en dan de dienst beeindigen.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Kika29 »

Of lees verder op het forum!!!

jipke21
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006 14:53

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door jipke21 »

Nee, je provider kan je er niet bij helpen, al geprobeerd.
krijg smsjes van 3311, achteraan geweest, een parkeerservice van belgie, moet ik daar nou mee. Bel je daar heen krijg je een buitenlands nummer. Laat je de 2 nullen weg kom je op jamba.nl, die kan je niet helpen is geen onderdeel daar van. Kost je onderhand wel geld die smsjes die je krijgt tussen de 10 tot 100 euro per maand. Heb alles algeprobeerd met sms stop enz. Krijg je berichtje terug: wij snappen jou berichtje niet). :evil: . Heb het opgevraagd bij inlichtingendienst krijg je een telefoonnr van Eneco is van energiediensten. Heb het daar ook voorgelegd gaan er mee aan de gang. Ondertussen zit ik nog met die smsjes die je moet betalen. Heb geen flauw idee van wie die zijn. Iemand die mij kan helpen graag :D

groetjes

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door opperbom »

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=368&i=18118&t=18089


Binnen 30 seconden op google gevonden , hopelijk heb je er wat aan.


Marchel.

jipke21
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006 14:53

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door jipke21 »

nee sorry, heb ik geprobeerd werkt ook niet.
maar heb de oplossing, nieuwe sim en nummer ben je overal van af :P

jipke21
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2006 14:53

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door jipke21 »

Ik had al eerder een berichtje neergezet.
Ik ben vandaag bezig geweest om die nummers te blokkeren.
Hierbij heb ik een website gevonden die dit voor mij kon oplossen.

www.sms3311.nl op deze site staat een telefoonnr en hier moet je even naar toe bellen en dan lossen ze alles voor je op. ook kennen ze zien of je nog meer van die rotzooi binnen krijgt op je telefoon.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, ik zeer zeker wel.

:P groetjes

Ed.Verdam
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 09:36

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Ed.Verdam »

Ik heb op de site gekeken maar dit geld alleen voor 3321 en dat heb ik gelukkig nog niet het gaat mij om 9898 en 4646 van roditelecom

drake
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2007 22:40

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door drake »

Ik heb er ook last van..is zwaar k*t. Handig he zo'n gsm..dit is pure oplichting vindt ik.krijg er 2 per dag.Ben erg benieuwd hoeveel mobiele bellers hier ook de dupe van zijn, vraag het eens aan je vrienden of ze dat ook mss hebben.. 1 ding is zeker, er wordt grof aan verdiend, we betalen voor iets dat we niet willen en kunnen het daarnaast ook nog zelf oplossen, als het al op te lossen is.. RADAR help ons!

Groet, Peter

Ed.Verdam
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2007 09:36

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Ed.Verdam »

Ben het hier helemaal mee eens ik vind dat de providers deze diensten moeten blokkeren want dit kost alleen maar geld tewijl wij er niet om gevraagd hebben ook al beweren de provider van wel.ik heb onder tussen mijn rechts bijstand verzekering in geschakeld even afwachten wat die kunnen bereiken

rpi36
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 feb 2007 22:42

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door rpi36 »

Ook ik krijg vanaf begin van dit jaar iedere twee weken een SMS van 3311. behalve de tekst ô€ is het bericht leeg. Geen ringtone, geen plaatje geen data. De SMSjes kosten E1.09. !Ik heb mij nog NOOIT aangemeld voor een SMS dienst!

Mijn profider SIMYO zegt niets te kunnen doen en www.sms3311.nl beantwoord mijn mail niet. Ik heb hun gevraagd aan te tonen dat ik ooit opdracht heb gegeven.

Dit is heel gemakkelijk rijk worden! Geen hele hoge bedragen maar heel veel kleine bedragen samen kan veel geld zijn.
Na al een paar keer vragen zonder antwoord heb ik besloten aangifte te doen. Ik wacht nog een week.

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door Kika29 »

Afmeld dienst ongewenste smsjes : 076-5978278 Dit nummer werkt altijd.
Zucht....nog maar een keer de vermelding van het bestaan van een afmeldlijn........

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door rvv »

he,

De schortcode 4646 is van Netsize 010 43 78 788. Of probeer STOP dat werkt ook 9 van de 10 keer. En 9898 is van KPN Call 0900 300 1333. Succes

muizemuisje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2007 15:57

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door muizemuisje »

ook ik had mee gedaan aan een sms spel
toen ik het wilde stop zetten lukte me dat met geen mogelijkheid, ben zelfs naar de orange winkel geweest
ook die lukte het niet

sms dienst 4141 van RTL4

kon een telnummer bellen in Amsterdam , dat nummer bestaat niet
heb toen maar een nieuwe simkaart gekocht :cry:

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: Sms diensten

Ongelezen bericht door rvv »

4141 is een dienst van telitas 020 640 35 35.

Gesloten