LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aannemer Jaap Pas van Firma Pas/ Firma Robeer in Schiedam
Aannemer Jaap Pas van Firma Pas/ Firma Robeer in Schiedam
Onze VVE is slachtoffer geworden van een oplichter die opereert in de regio Den Haag. Deze Jaap Pas van Firma Robeer, firma Pas en wellicht nog andere firma's richt bv's op, belooft onderhoudswerkzaamheden te doen, komt 1 of 2 dagen opdagen, verricht slecht werk en verdwijnt dan met de aanbetaling. We zijn naief geweest, maar willen het er niet bij laten zitten. Wie heeft ervaring met deze man en zijn bedrijf? Zijn er hier medeslachtoffers die zich willen verenigen in een poging ons geld terug te krijgen? Weet iemand waar hij zich nu bevindt? We horen het graag!
Re: Aannemer Jaap Pas van Firma Pas/ Firma Robeer in Schiedam
Eve2007 Ook wij als VVe zijn benaderd door de heer Pas.Ivm een zeer karige offerte zijn wij hier niet op ingegaan.
Echter de heer Pas is al langer actief,Na wat zoeken op het internet ben ik op de een cache van google gekomen. De heer Pas werkt echter ook onder verschillende bedrijfs namen(wij hebben 3 verschillende offerte`s gekregen onder verschillende namen.)
Wat betreft het werk:Dit is inderdaad van slechte kwaliteit.Dit is dan niet uit eigen ervaring maar van zien.
De heer Pas werkt nog steeds en is nu actief in Den Haag(rustenburg-oostbroek).
EVT in een prive mail kan ik u meer vertellen.
Echter de heer Pas is al langer actief,Na wat zoeken op het internet ben ik op de een cache van google gekomen. De heer Pas werkt echter ook onder verschillende bedrijfs namen(wij hebben 3 verschillende offerte`s gekregen onder verschillende namen.)
Wat betreft het werk:Dit is inderdaad van slechte kwaliteit.Dit is dan niet uit eigen ervaring maar van zien.
De heer Pas werkt nog steeds en is nu actief in Den Haag(rustenburg-oostbroek).
EVT in een prive mail kan ik u meer vertellen.
Re: Aannemer Jaap Pas van Firma Pas/ Firma Robeer in Schiedam
Hoi Sjonie,
Graag hoor ik meer, vooral over de andere firma namen die Pas gebruikt. Je kunt me via email bereiken op [email protected]
Bedankt alvast! groet, Evelien
Graag hoor ik meer, vooral over de andere firma namen die Pas gebruikt. Je kunt me via email bereiken op [email protected]
Bedankt alvast! groet, Evelien