LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [email protected] voor ONVZ verzekerden
[email protected] voor ONVZ verzekerden
Allemaal een klacht indienen als je nota's niet of gedeeltelijk vergoed hebt gekregen voor 15 april 2007 vanuit de aanvullende verzekering!
Polisvoorwaarden komen nl niet overeen met wat zij doen.
Niet iedere verzekerde kan ineens excessief gebruiker van zorg genoemd worden!!!!!
zeker niet als de behandeling eerder wel 100% vergoed werd!!!
Polisvoorwaarden komen nl niet overeen met wat zij doen.
Niet iedere verzekerde kan ineens excessief gebruiker van zorg genoemd worden!!!!!
zeker niet als de behandeling eerder wel 100% vergoed werd!!!
Re: [email protected] voor ONVZ verzekerden
Hoi,
Doet de [email protected] iets daarmee of zijn ze zoals de rest die het van zich afschuiven nadat ze even popi hebt gedaan met jouw ellende en je daarna verder niet meer van dienst willen zijn of doen ze liever gelijk hun kop in de zand steken zoals alle andere welwillende?
Doet de [email protected] iets daarmee of zijn ze zoals de rest die het van zich afschuiven nadat ze even popi hebt gedaan met jouw ellende en je daarna verder niet meer van dienst willen zijn of doen ze liever gelijk hun kop in de zand steken zoals alle andere welwillende?
Dit meldpunt heeft alleen een signaalfunctie en kan verder niets ondernemen of maatregelen opleggen tegen de ONVZ
Het heeft dus weinig zin.
Beter is ons te verenigen en een kort geding aan te spannen.
Het kort geding wat de consumentenbind aanspant gaat enkel over de veranderde polisvoorwaarden gedurende het jaar en niet over de weigering van de ONVZ om tot die tijd uit te keren confrom de polis AV.
Het heeft dus weinig zin.
Beter is ons te verenigen en een kort geding aan te spannen.
Het kort geding wat de consumentenbind aanspant gaat enkel over de veranderde polisvoorwaarden gedurende het jaar en niet over de weigering van de ONVZ om tot die tijd uit te keren confrom de polis AV.
Hallo,
Deze NZA doet verder niets behalve dan signaleren ;ze kunnen ook niets wettelijks doen richting ONVZ.
Ik heb een voorlichter daar gesproken en mijn idee is dat het niet veel nut heeft.
Maar ja,misschien als er honderden meldingen komen dat men wel aan de bel trekt?
Het zou fijn zijn als er een advocaat of instantie met macht is waar we ons kunnen melden .
Ik heb met de RADAR lijn gebeld en daar het verzoek neergelegd om een meldpunt te creeeren voor mensen die de dupe zijn van het misbruik van de ONVZ van het woordje "excessief gebruiker" om zo onder hin betalingsverplichting uit te komen.
Het zou fijn zijn als we gesamenlijk een kort geding aan kunnen spannen om zo ons recht op uitkering te krijgen.
Individuele wegen middels de consumentenbond zijn bewerkelijk en duren lang en bieden geen wettelijke steun. Zij kunnen slechts een advies uitbrengen.
Laten we ons samen inspannen!
Deze NZA doet verder niets behalve dan signaleren ;ze kunnen ook niets wettelijks doen richting ONVZ.
Ik heb een voorlichter daar gesproken en mijn idee is dat het niet veel nut heeft.
Maar ja,misschien als er honderden meldingen komen dat men wel aan de bel trekt?
Het zou fijn zijn als er een advocaat of instantie met macht is waar we ons kunnen melden .
Ik heb met de RADAR lijn gebeld en daar het verzoek neergelegd om een meldpunt te creeeren voor mensen die de dupe zijn van het misbruik van de ONVZ van het woordje "excessief gebruiker" om zo onder hin betalingsverplichting uit te komen.
Het zou fijn zijn als we gesamenlijk een kort geding aan kunnen spannen om zo ons recht op uitkering te krijgen.
Individuele wegen middels de consumentenbond zijn bewerkelijk en duren lang en bieden geen wettelijke steun. Zij kunnen slechts een advies uitbrengen.
Laten we ons samen inspannen!
-
Heb net de nota s van voor 15 april opgestuurd,even afwachten dus
Weet iemand wat de z lijst is van medicijnen trouwens?
Mijn apotheek en mijn huisarts weten het niet
Weet iemand wat de z lijst is van medicijnen trouwens?
Mijn apotheek en mijn huisarts weten het niet
Apothekers weten welke medicijnen op de z lijst staan en de z index site online kan je vertellen als je ze mailen.
Een mogelijkheid is om massaal een klacht in te dienen bij de ONVZ en als daar niet goed op gereageerd wordt dan massaal een klacht in te dienen bij de ombudsman zorgverzekeringen. Dit bereft de aanvullende verzekering, zowel als vergoedingen niet uitgeerd worden als een klacht m.b.t. de wijzigingen van 15 april.
[/b]Daar de collectieve aanvullende verzekeringen de polisvoorwaarden van de artsen en tandartsen ongewijzigd zijn gebleven is het zaak om als particulieren gezamelijk een collectief te vormen. Collectief bezwaar aan te tekenen zodat deze ook voor ons ongewijzigd blijven. In Nederland is het gelijkheidsbegindsel bij wet geregeld.
ONVZ discrimineert en pleegt diefstal van onze gelden.
-
Dacht je dat dit hielp?
..en hoe doen nwe dit concreet?Een mogelijkheid is om massaal een klacht in te dienen bij de ONVZ en als daar niet goed op gereageerd wordt dan massaal een klacht in te dienen bij de ombudsman zorgverzekeringen. Dit bereft de aanvullende verzekering, zowel als vergoedingen niet uitgeerd worden als een klacht m.b.t. de wijzigingen van 15 april.
Bij wie?
mailadres?
telefoonnumjmer?
bvd!
Een gezamelijke kort geding aanspanen tegen onvz voor het innen van de AV premmie waarvan gedupeerde geen gebruik van mogen maken met het smoes exceseif gebruik die ze eidereen aansmeren om hun zakken te vullen? Weet iemand hoe de gedupeerden het voor elkaar kunnen krijgen?
-
Er loopt toch al een kort geding?
Consumentenbond is toch al bezig?
Consumentenbond is toch al bezig?
kort geding consumentenbond gaat over tussentijdse verandering AV en NIET over het feit dat ONVZ weigert om de betalingen confrom de polis t/m 15/4 te doen.
OMVZ hoort confrom de polis uit te keren tot 15/4 !!
ONVZ hoort te stoppen met het woord "excessief" te MISbruiken om niet aan zijn betalingsverplichting te voldoen.
Vandaar dus>een kort geding tegen dit maffioso gedrag.
OMVZ hoort confrom de polis uit te keren tot 15/4 !!
ONVZ hoort te stoppen met het woord "excessief" te MISbruiken om niet aan zijn betalingsverplichting te voldoen.
Vandaar dus>een kort geding tegen dit maffioso gedrag.
-
Het word nog mooier,de onvz heeft nog altijd op zijn site staan dat ze binnen 3 werkdagen betalen
ik heb ze gebeld over een nota,en ze zeggen dat het minimaal 6 weken duurt momenteel voor ze uitbetalen
ik heb ze gebeld over een nota,en ze zeggen dat het minimaal 6 weken duurt momenteel voor ze uitbetalen