LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NationaleTijdschriftenbon.nl
NationaleTijdschriftenbon.nl
Zijn er meer mensen die net als ik een (of meer) Nationale Tijdschriftenbonnen hebben besteld, bijv. via de Postbank Rentepuntenwinkel? En ook veel langer dan verwacht zonder tijdschrift zitten? Voor mij was een aanmaning (!) die ik ontving reden om onderstaande mailtje aan die toko te sturen - hopelijk overduidelijk:
"Beste Nationale Tijdschriftenbon (CC: Postbank),
Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren een bon besteld van de Postbank Rentepuntenactie, en tot nog toe vind ik jullie organisatie ronduit een blamage.
Zie de bijlages van tijdschriften waar ik niets van ontvang, en de druppel die de emmer doet overlopen, van Tips&Trucs (HCC) krijg ik door een verkeerde verwerking nu aanmaningen terwijl ik via jullie bon en site besteld+betaald heb!!! Een kleine samenvatting van bestellingen:
9 augustus Sudoku - nog niets van vernomen
9 augustus Tips&Trucs - nog geen exemplaar (maandblad!) maar wel aanmaningen
25 augustus Teletubbies - nog niets van vernomen
25 augustus Winnie de Poeh - 1 exemplaar gehad, de enige die goed gaat
25 augustus Triv - nog niets vernomen
11 september Autokampioen - niets vernomen, maar is dan ook nog erg recent"
Dat er enige tijd voor de verwerking nodig is, allee. Maar stuur dan een mailtje of waarschuw dat het langer dan 3-6 weken kan duren voor je iets krijgt. En dan onjuist aanmelden of verwerken waardoor je nog aanmaningen krijgt ook...
"Beste Nationale Tijdschriftenbon (CC: Postbank),
Ik heb de afgelopen maanden meerdere keren een bon besteld van de Postbank Rentepuntenactie, en tot nog toe vind ik jullie organisatie ronduit een blamage.
Zie de bijlages van tijdschriften waar ik niets van ontvang, en de druppel die de emmer doet overlopen, van Tips&Trucs (HCC) krijg ik door een verkeerde verwerking nu aanmaningen terwijl ik via jullie bon en site besteld+betaald heb!!! Een kleine samenvatting van bestellingen:
9 augustus Sudoku - nog niets van vernomen
9 augustus Tips&Trucs - nog geen exemplaar (maandblad!) maar wel aanmaningen
25 augustus Teletubbies - nog niets van vernomen
25 augustus Winnie de Poeh - 1 exemplaar gehad, de enige die goed gaat
25 augustus Triv - nog niets vernomen
11 september Autokampioen - niets vernomen, maar is dan ook nog erg recent"
Dat er enige tijd voor de verwerking nodig is, allee. Maar stuur dan een mailtje of waarschuw dat het langer dan 3-6 weken kan duren voor je iets krijgt. En dan onjuist aanmelden of verwerken waardoor je nog aanmaningen krijgt ook...
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Vandaag al een snelle reactie gehad over Tips&Trucs; NTB.nl heeft hen gecontacteerd en er was DAAR een foutje gemaakt. Dat is dus snel en netjes opgelost; blijft alleen dus een puntje staan dat het leveren wat langer duurt dan normaal.
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Een reactie gehad met uitleg waarom het zo lang duurde; meeste tijdschriften hadden de aanmelding nog niet verwerkt, of een dag eerder was een maandelijkse uitgave de deur uitgegaan.
Conclusie; men reageert wel op vragen (netjes en snel), maar een uitleg in de bevestigingsmail met tijdspaden (nu 3 weken voor weekblad en 6 weken voor maandblad - uit m'n hoofd, dus kan verschillen) zou wat realistischer en duidelijker kunnen.
Conclusie; men reageert wel op vragen (netjes en snel), maar een uitleg in de bevestigingsmail met tijdspaden (nu 3 weken voor weekblad en 6 weken voor maandblad - uit m'n hoofd, dus kan verschillen) zou wat realistischer en duidelijker kunnen.
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Ook ik heb met de Nationale Tijdschriftenbon bij Read & View B.V. een abonnement genomen op TopGear, en wel op 20 december 2006.
Op 23 februari 2007 ontving ik van Read & View bericht dat mijn abonnement in gaat op 15 maart 2007.
Ik ontvang vervolgens welgeteld 1 nummer: het april-nummer.
Het mei-nummer, dat ik al ruim 2 weken in de winkels zie liggen, heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
Telefonische navraag bij de abonnementenadministratie van Topgear leert dat Nationale Tijdschriftenbon het abonnement nog niet betaald heeft. Ja en dan stopt TopGear toezending aan mij. Mooie boel.
Vrijdag 4 mei hierover gebeld met NT. Ik krijg de belofte er maandag over terug gebeld te worden. Ik word echter niet terug gebeld.
Maandagavond 7 mei jl. maar even een mailtje naar NT met het verzoek mij omgaand te berichten en met gezwinde spoed mijn abonnement te betalen.
Ik zit nu vrijdag 11 mei nog te wachten op een reactie.
Zouden het oplichters zijn bij NT?
Meer mensen met deze ervaringen?
MVG
Cor
Arnhem
Op 23 februari 2007 ontving ik van Read & View bericht dat mijn abonnement in gaat op 15 maart 2007.
Ik ontvang vervolgens welgeteld 1 nummer: het april-nummer.
Het mei-nummer, dat ik al ruim 2 weken in de winkels zie liggen, heb ik tot op heden niet mogen ontvangen.
Telefonische navraag bij de abonnementenadministratie van Topgear leert dat Nationale Tijdschriftenbon het abonnement nog niet betaald heeft. Ja en dan stopt TopGear toezending aan mij. Mooie boel.
Vrijdag 4 mei hierover gebeld met NT. Ik krijg de belofte er maandag over terug gebeld te worden. Ik word echter niet terug gebeld.
Maandagavond 7 mei jl. maar even een mailtje naar NT met het verzoek mij omgaand te berichten en met gezwinde spoed mijn abonnement te betalen.
Ik zit nu vrijdag 11 mei nog te wachten op een reactie.
Zouden het oplichters zijn bij NT?
Meer mensen met deze ervaringen?
MVG
Cor
Arnhem
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 11 mei 2007 11:57
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Beste klanten van de Nationale Tijdschriftenbon.
Wij vinden het erg vervelend wanneer er iets niet goed gaat met de uitlevering van een abonnement. De Nationale Tijdschriftenbon is een feestelijk kado om te krijgen of te geven en daar hoort geen ergernis bij thuis.
Wij nemen de hier geuitte kritiek zeer serieus en doen er alles aan om eventueel individueel voorkomende problemen snel op te lossen.
Namens Read & View / de Nationale Tijdschriftenbon
Wij vinden het erg vervelend wanneer er iets niet goed gaat met de uitlevering van een abonnement. De Nationale Tijdschriftenbon is een feestelijk kado om te krijgen of te geven en daar hoort geen ergernis bij thuis.
Wij nemen de hier geuitte kritiek zeer serieus en doen er alles aan om eventueel individueel voorkomende problemen snel op te lossen.
Namens Read & View / de Nationale Tijdschriftenbon
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Hoe komt het dan toch dat ik rechtstreeks niets van jullie hoor? Ik zou afgelopen maandag teruggebeld worden. Dat gebeurde niet. Ik heb daar door middel van 2 e-mails nog even aan herinnerd. En ik hoor helemaal niks. Krijg alleen wel de leesbevestigingen van jullie.
Mag ik dan vandaag nog jullie reactie ontvangen?
MVG
Cor de Vrieze
Arnhem
Mag ik dan vandaag nog jullie reactie ontvangen?
MVG
Cor de Vrieze
Arnhem
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Meer dan 5 uur later, de Nationale Tijdschriftenbon hier in het openbaar gereageerd had op mijn verhaal, ontving ik de volgende reactie aan mij persoonlijk gericht per e-mail:
Beste heer De Vrieze ,
Bedankt voor uw reactie. U mailt ons over uw abonnement op Top Gear. Wij begrijpen uw ontevredenheid volkomen. Wij hebben inderdaad te maken gehad met een computerstoring waardoor wij niets konden nakijken voor u. Wij hadden u natuurlijk moeten terugbellen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben vandaag contact gehad met de uitgever en zij sturen u vandaag het gemiste nummer op. Graag willen wij u van onze kant tegemoet komen met een Luisterkado ter waarde van 10.00 euro. U kunt het Luisterkado snel in uw bus verwachten.
Wij vertrouwen erop uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens Read & View B.V.
Klantenservice
Ik ben benieuwd.
MVG
Cor
Beste heer De Vrieze ,
Bedankt voor uw reactie. U mailt ons over uw abonnement op Top Gear. Wij begrijpen uw ontevredenheid volkomen. Wij hebben inderdaad te maken gehad met een computerstoring waardoor wij niets konden nakijken voor u. Wij hadden u natuurlijk moeten terugbellen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben vandaag contact gehad met de uitgever en zij sturen u vandaag het gemiste nummer op. Graag willen wij u van onze kant tegemoet komen met een Luisterkado ter waarde van 10.00 euro. U kunt het Luisterkado snel in uw bus verwachten.
Wij vertrouwen erop uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Namens Read & View B.V.
Klantenservice
Ik ben benieuwd.
MVG
Cor
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Vanmorgen (zaterdag 12 mei 2007) vielen dan het gisteren aangekondigde nummer van TopGear en het Luisterkado op de mat. Alles daarmee opgelost? Lees maar even mee wat ik aan mevrouw Vernee mailde:
cc: TROS Radar Forum
Geachte mevrouw Vernee,
U besloot uw mail van gisteren met het vertrouwen uit te spreken dat u mijn klacht tot tevredenheid heeft opgelost.
Tot mijn diepe teleurstelling moet ik u echter berichten dat uw vertrouwen misplaatst is.
Vanmorgen ontving ik van Betapress Abonnementen een nummer van TopGear. Echter niet het ontbrekende mei-nummer, maar het april-nummer, het enige nummer dat ik middels het abonnement tot nu toe mocht ontvangen.
Eveneens vanmorgen ontving ik van u het aangekondige Luisterkado. U blijkt mij daarmee de mogelijkheid te bieden een luisterboek ter waarde van € 10,= te bestellen. Ik ben echter helemaal geen liefhebber van luisterboeken. Dus daar heeft u mij ook al geen plezier mee gedaan.
Het televisieprogramma TopGear maakt mij altijd erg aan het lachen. Maar de hele gang van zaken rond het afsluiten van het abonnement op het nederlandse tijdschrift TopGear - dat nu al bijna een half jaar in beslag neemt - brengt mij eerder de tranen in de ogen - van verdriet.
Omdat u niet in staat blijkt mijn negatieve ervaringen met de Nationale Tijdschriftenbon te doen vergeten door de problemen voortvarend en adequaat op te lossen, zou ik nu toch wel erg graag een einde aan deze lijdensweg voor mij willen zien.
Laten we het abonnement dus maar vergeten. Geeft u mij de waarde van de op 20 december 2006 opgegeven bonnen ad € 50,= maar terug. Ik neem aan dat u begrijpt dat u daar niet de kosten van 1 geleverd nummer van TopGear op in kunt houden, na alle tijd en energie die ik in deze kwestie heb moeten steken.
Uw reactie zie ik graag zo spoedig mogelijk tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Cor de Vrieze
cc: TROS Radar Forum
Geachte mevrouw Vernee,
U besloot uw mail van gisteren met het vertrouwen uit te spreken dat u mijn klacht tot tevredenheid heeft opgelost.
Tot mijn diepe teleurstelling moet ik u echter berichten dat uw vertrouwen misplaatst is.
Vanmorgen ontving ik van Betapress Abonnementen een nummer van TopGear. Echter niet het ontbrekende mei-nummer, maar het april-nummer, het enige nummer dat ik middels het abonnement tot nu toe mocht ontvangen.
Eveneens vanmorgen ontving ik van u het aangekondige Luisterkado. U blijkt mij daarmee de mogelijkheid te bieden een luisterboek ter waarde van € 10,= te bestellen. Ik ben echter helemaal geen liefhebber van luisterboeken. Dus daar heeft u mij ook al geen plezier mee gedaan.
Het televisieprogramma TopGear maakt mij altijd erg aan het lachen. Maar de hele gang van zaken rond het afsluiten van het abonnement op het nederlandse tijdschrift TopGear - dat nu al bijna een half jaar in beslag neemt - brengt mij eerder de tranen in de ogen - van verdriet.
Omdat u niet in staat blijkt mijn negatieve ervaringen met de Nationale Tijdschriftenbon te doen vergeten door de problemen voortvarend en adequaat op te lossen, zou ik nu toch wel erg graag een einde aan deze lijdensweg voor mij willen zien.
Laten we het abonnement dus maar vergeten. Geeft u mij de waarde van de op 20 december 2006 opgegeven bonnen ad € 50,= maar terug. Ik neem aan dat u begrijpt dat u daar niet de kosten van 1 geleverd nummer van TopGear op in kunt houden, na alle tijd en energie die ik in deze kwestie heb moeten steken.
Uw reactie zie ik graag zo spoedig mogelijk tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Cor de Vrieze
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Maandag 14 mei ontving ik de volgende mail van mevrouw Vernee van de Nationale Tijdschriftenbon (Read & View BV):
Beste heer De Vrieze,
U mailt ons dat u niet tevreden bent met de oplossing die wij u aangedragen hebben. Het stelt ons teleur dat wij u niet blij hebben kunnen maken met het luisterkado dat wij u toegezonden hebben. Wellicht kunt u hier iemand anders mee verblijden.
U vraagt ons het volledige bedrag van 50 euro terug te storten op uw rekening. Wij gaan akkoord met uw voorstel. Het bedrag zal deze week op uw rekening gestort worden. Tevens ontvangt u van ons een halfjaar abonnement TopGear als tegemoetkoming voor de gelede schade. Hopelijk kunt u zich wel vinden in deze oplossing.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Namens Read & View B.V.
Anita Vernee
Klantenservice
Ik antwoordde dinsdag 15 mei per e-mail:
Geachte mevrouw Vernee,
In de door u voorgestelde oplossing kan ik me vinden, vooral als de afwikkeling nu verder zonder haperen verloopt.
Met vriendelijke groet,
Cor de Vrieze
Beste heer De Vrieze,
U mailt ons dat u niet tevreden bent met de oplossing die wij u aangedragen hebben. Het stelt ons teleur dat wij u niet blij hebben kunnen maken met het luisterkado dat wij u toegezonden hebben. Wellicht kunt u hier iemand anders mee verblijden.
U vraagt ons het volledige bedrag van 50 euro terug te storten op uw rekening. Wij gaan akkoord met uw voorstel. Het bedrag zal deze week op uw rekening gestort worden. Tevens ontvangt u van ons een halfjaar abonnement TopGear als tegemoetkoming voor de gelede schade. Hopelijk kunt u zich wel vinden in deze oplossing.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Namens Read & View B.V.
Anita Vernee
Klantenservice
Ik antwoordde dinsdag 15 mei per e-mail:
Geachte mevrouw Vernee,
In de door u voorgestelde oplossing kan ik me vinden, vooral als de afwikkeling nu verder zonder haperen verloopt.
Met vriendelijke groet,
Cor de Vrieze
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Vandaag 16 mei de € 50,= retour ontvangen op mijn rekening.
Cor
Cor
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Beste Allemaal,
Ik heb de Autokampioen via postbank aktie deze bon gekregen, en nog steeds na ruim 2 maanden niets....
wel mail komt iets later, maar hoe lang nog?
Zo verkopen ze geen bonnen meer aan grote klanten van postbank, en de bladen krijgen dan geen abbonees....want die kans was er wel voor deze voordelige kennismaking geheel vrijblijvend!
Stuur de POSTBANK een mail of ze geen zaken willen doen tot dat alle klanten hun POST hebben, ik kreeg dus de gratis bon, wegens Hypotheek aanvraag, maar ook de rente punten zitten zonder, dus mail Postbank en klaag daar eens!
Als we deze week massaal klagen stopt de grootste verkoper van Bonnen en is deze firma snel einde verhaal!
Ik heb de Autokampioen via postbank aktie deze bon gekregen, en nog steeds na ruim 2 maanden niets....
wel mail komt iets later, maar hoe lang nog?
Zo verkopen ze geen bonnen meer aan grote klanten van postbank, en de bladen krijgen dan geen abbonees....want die kans was er wel voor deze voordelige kennismaking geheel vrijblijvend!
Stuur de POSTBANK een mail of ze geen zaken willen doen tot dat alle klanten hun POST hebben, ik kreeg dus de gratis bon, wegens Hypotheek aanvraag, maar ook de rente punten zitten zonder, dus mail Postbank en klaag daar eens!
Als we deze week massaal klagen stopt de grootste verkoper van Bonnen en is deze firma snel einde verhaal!
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 24 okt 2003 09:44
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Vandaag 18 mei ontving ik het juni-nummer van TopGear, het eerste nummer van mijn gratis abonnement, dat mij ter compensatie voor de ondervonden ellende werd aangeboden door de Nationale Tijdschriftenbon.
Re: NationaleTijdschriftenbon.nl
Ook ik heb na een paar maanden nog geen enkel tijdschrift van Oor mogen ontvangen. Meerdere malen gebeld met NTB. Zij geven aan dat het geregeld gaat worden.
Tot op heden koop ik het oor nog steeds los.
Wel ontvang ik Quest maandelijks.
Tot op heden koop ik het oor nog steeds los.
Wel ontvang ik Quest maandelijks.