Nee, die is er nog niet.En, is de viewbar er nou al?
Tenminste, google raadplegend, kom ik uit op; nog niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nee, die is er nog niet.En, is de viewbar er nou al?
Haha, die Eco. Opnieuw een correcte opmerking. Het valt me op dat als je korte uitspraken doet, ze veelal correct zijn, terwijl die lange stukken proza - verbale diarree heb ik wel eens als omschrijving zien staan - kant nog wal raakt.En beiden hebben jullie er hetzelfde mee verdiend....
Inschrijven, surfen en verdienen
Tja, als je iets wilt verdienen moet je werken natuurlijk....Het blijft veel werk...
Daar heb je gelijk in. Maar enkee vuistregels in de verkoop zeggen dat 1 op de 10 telefoontjes een gesprek oplevert en 1 op de 10 gesprekken ook werkelijk een verkoop.Ruim 1400 leden in 4 maanden. Zoveel afspraken maak jij nog niet in 10 jaar.
Ray, helemaal niets, alleen post jij alleen maar in topics die te maken hebben met MLM.Ray-Dorco
Geplaatst op 15 Mei 2007 21:35 door Ray-Dorco
--------------------------------------------------------------------------------
Wat is er mis met geld verdienen Tinne?
Pfff, weer zo'n flauwe, nergens op gebaseerde uitspraak vanwege een mlm'er; een halfslachtige, lullige poging om een gesprekpartner onderuit te halen. Wanneer gaan ze nu eens inzien dat ze met zulke uitspraken enkel hun eigen toko ondergraven.Ruim 1400 leden in 4 maanden. Zoveel afspraken maak jij nog niet in 10 jaar.
U is een liefdevol mens, mlmangel.......Pfff, weer zo'n flauwe, nergens op gebaseerde uitspraak vanwege een mlm'er; een halfslachtige, lullige poging om een gesprekpartner onderuit te halen.
Ik vind het zó knap, mlmangel..., dat je "domme" zonder vouten kunt spellen, mlmangel....!!!!Dus totdat je er een serieuze som aan overhoud, hou je je domme opmerkingen beter voor jezelf!