LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] yarden,no,3

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jg huijser
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:06

yarden,no,3

Ongelezen bericht door jg huijser »

hallo lotgenoten,hier weer een reaktie van mij nu erzit weer beweging in
de zaak yarden.
gezien de reakties op tros forum,tros radar afgelopen maandag,diverse
couranten.
Mensen laten wij vol houden wij staan in ons recht en laten ons niet beet nemen door yarden die denkt dat ze een stel onnozele clieenten
voor heeft.
wat mij zelf betreft van yarden nooit iets gehoord (die doen net of ze doof zijn) van daar dat ik via mijn das rechtbijstandverzekering met yarden bezig ben die hebben yarden aangeschreven en hebben geeist
binnen 14 dagen de polis in zijn oude oorsprong dus als dienstenpakket
te herzien ben dus afwachtende.
Jullie horen nog van mij,maar kom met suggesties protusteer laten wij
met alle namen die op tros forum staan een proces tegen yarden aanspannen. :!: :!: :!: :wink:

Robert en Sonja
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2007 19:24

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door Robert en Sonja »

beste jg huijser,

is het mogelijk dat wij het schrijven van das kunnen gebruiken?

graag je reactie.

robert

jg huijser
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:06

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door jg huijser »

robert en sonja.
natuurlijk ik werk in alles mee,alleen ik begrijp niet precies wat jullie bedoelen ?misschien de inhoud (tekst)die de advokaat naar yarden
heeft gestuurd? laat het mij maar weten.

Groten,
J.G.Huijser Harlingen.

Robert en Sonja
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2007 19:24

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door Robert en Sonja »

Beste JG Huijser,

Wellicht kun je in deze topic de tekst van de brief plaatsen zodat een ieder deze kan omzetten naar eigen situatie en verzenden naar Yarden.

Wij hebben gisteren de adviseur van Yarden gesproken.
Ook deze is al honderden malen gebeld met vragen.
Ook hij gaf aan dat het niet klopt en er reeds rechtzaken aankomen.

Ik denk dat je heel veel mensen helpt door de brief te plaatsen(uiteraard de privacy weglaten)
Alvast bedankt.

Robert

jg huijser
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 apr 2007 10:06

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door jg huijser »

3 April 2007.

Geachte heer/mevrouw,

De heer en mevrouw ...........,wonende te ............,verzochten mij om hun belangen te behartigen inzake het navolgende.

Per brief van 7 Maart jl.hebt u clieten aangezegd dat de uitvaartverzekering zou worden omgezet van een naturapolis
naar een sommenpolis.

Clienten stemmen niet in met deze wijziging nu de uitvaart cq crematie hiermee waarschijnlijk niet zorgeloos geregeld zal zijn.Ik stel vast dat u dit wijzigingsrecht ook niet heeft.

bij deze sommeer ik u om binnen 14 dagen na daze schriftelijk te bevestigen dat de polis als een verzekering in natura zal worden voortgezet.


Met vriedelijke groet,



dhr.mr ..........



==================================

rechtsb,verzekering van yarden de ontvangstbevestiging gekregen
20 April op dit moment nog niets vernomen (gezien de ervaring denk
ik weer nalatigheid bij yarden)komende week maar weer eens horen bij mijn rechtsbijstandverzekerring.

Ik hoop dat jullie ook iets doen trommel alles bij elkaar aktie want het geldt nog steeds eendracht maakt macht.
[/i][/u][/b]

Robert en Sonja
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2007 19:24

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door Robert en Sonja »

Beste JG Huijser,
Bedankt voor de tekst.
Ik ga hem zeker gebruiken!!

Nogmaals: :lol:

vr.gr,
robert

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Ook voor de mensen die dit forum voorzien van commentaar de tip : er blijken 3 forums m.b.t. Yarden in de lucht te zijn nl. Yarden3, Yarden-AVVL en Yarden Uitvaart. Misschien eens samen afstemmen want samen staan wij sterker. Op het laatste forum Yarden Uitvaart staan reeds 175 reakties en daar worden belangrijke tips en adressen genoemd.
Doe er je voordeel mee...................

jantine k
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:51

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door jantine k »

Wij hebben vandaag de brief, dat wij niet accoord gaan met de nieuwe polisen geschreven naar Yarden. deze gaat morgen aangetekend op de bus.
Als je niet reageerd heb je altijd mis geschoten.
Ik kan mij er over verbazen hoe jongeren hier zo makelijk op kunnen reageren.
Van niet zeuren alles wordt duurder,zij hebben makkelijk praten!
Maar als je boven de vijftig bent kun je niet zo makkelijk alles nog veranderen financieel en qua acceptatie niet.
Wij hebben een natura verzekering,die al jaren geleden afbetaald is,de AVVL was een verzekering zonder winst oogmerk,en zij ontvangen al jaren rente over het geld, vanwaar deze veranderingen?
Heeft het ook te maken met de overnames en misschien nu wel het winst oogmerk?
Bij het telefonisch contact deze week werd verteld dat er een enquete was gehouden onder de leden en de meerderheid was het er mee eens om het pakket te veranderen.
Wij zijn met vier gezinnen niemand heeft die enquete gezien of gehad, en bij het forum heb ik nog niemand er over gehoord dat zij er aan mee gedaan hebben.
Als je een enquete onder je leden houdt, hoort iedereen er een te krijgen en er zijn dan altijd nog mensen die niet reageren.
Maar dan heb je wel een beter beeld van wat er onder je leden speeld.
Kom mensen, de AVVL was een vereniging van leden, men deed het met elkaar dus waarom nu niet met elkaar,en laten we van ons horen!!
Met elkaar onze stemmen laten horen, dan komt het bij het Yarden bestuur mischien over dat de leden dit beleid niet pikken.
Waar is het vereningings gevoel?

jantine k
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:51

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door jantine k »

Wij hebben vandaag de brief, dat wij niet accoord gaan met de nieuwe polisen geschreven naar Yarden. deze gaat morgen aangetekend op de bus.
Als je niet reageerd heb je altijd mis geschoten.
Ik kan mij er over verbazen hoe jongeren hier zo makelijk op kunnen reageren.
Van niet zeuren alles wordt duurder,zij hebben makkelijk praten!
Maar als je boven de vijftig bent kun je niet zo makkelijk alles nog veranderen financieel en qua acceptatie niet.
Wij hebben een natura verzekering,die al jaren geleden afbetaald is,de AVVL was een verzekering zonder winst oogmerk,en zij ontvangen al jaren rente over het geld, vanwaar deze veranderingen?
Heeft het ook te maken met de overnames en misschien nu wel het winst oogmerk?
Bij het telefonisch contact deze week werd verteld dat er een enquete was gehouden onder de leden en de meerderheid was het er mee eens om het pakket te veranderen.
Wij zijn met vier gezinnen niemand heeft die enquete gezien of gehad, en bij het forum heb ik nog niemand er over gehoord dat zij er aan mee gedaan hebben.
Als je een enquete onder je leden houdt, hoort iedereen er een te krijgen en er zijn dan altijd nog mensen die niet reageren.
Maar dan heb je wel een beter beeld van wat er onder je leden speeld.
Kom mensen, de AVVL was een vereniging van leden, men deed het met elkaar dus waarom nu niet met elkaar,en laten we van ons horen!!
Met elkaar onze stemmen laten horen, dan komt het bij het Yarden bestuur mischien over dat de leden dit beleid niet pikken.
Waar is het vereningings gevoel?

mevrivink
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 apr 2007 14:22

Re: yarden,no,3

Ongelezen bericht door mevrivink »

OPROEP.

Mijn voorstel is om allen naar 1 site over Yarden te gaan dit om de krachten te blijven bundelen.

De RADAR site heet:Yarden uitvaartverzekering.

Vriendelijke groet,
Mevr I Vink

Gesloten