LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toyota Aygo Rentepunten actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Aussie_
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2007 10:09

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Aussie_ »

dit geeft je te denken....

HET POSTBANK RENTEPUNTENBEDROG

http://www.tvrecensies.nl/week1707.htm

vandaar de standard bericht...

"De reden hiervoor is dat het product tijdelijk niet meer leverbaar is."

SjaakieR
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 apr 2007 16:31

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door SjaakieR »

Ik ben nu ook gebeld door de importeur, ik ben bij de dealer geweest en de auto is besteld. De levertijd is 10 weken. Ze gaan er dus wel echt uit.
Ik heb wel wat initiatieven ontplooid die mijn kans mijn inziens flink hebben verhoogd. Als ik deze nu opl het internet zet kan ik er bij eventuele andere zaken geen voordeel meer mee doen en als iedereen deze gaat toepassen schiet het ook niet meer op. Logisch nadenken en het proces eens goed analyseren zou ik zeggen.
Succes.

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Marco Polo »

HET POSTBANK RENTEPUNTENBEDROG
De TV-Recensent
Dit verhaal van de tv-recensent is mij uit het hart gegrepen.

Keesrijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 22:21

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Keesrijk »

Jippie,

Het is vandaag gelukt om de Rentepunten-Aygo te bemachtigen.
Het is best lastig, want je moet het ingevulde bestelformulier meteen verzenden zodra de Aygo op de site komt. Dus er komt iets geluk bij kijken.


groeten, Kees
Laatst gewijzigd door Keesrijk op 18 mei 2007 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Nouja moet je kijken wat ik nu weer voor reactie heb!

Geachte Meneer X

Wij hebben onlangs uw bestelling voor een Toyota AYGO 3-deurs 1.0 12v VVT via het bestelformulier in de Postbank Voordeelwinkel ontvangen.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te verwerken.

De reden hiervoor is dat u niet beschikt over voldoende saldo op uw Girorekening.
Wanneer uw saldo het toelaat uw geselecteerde product te betalen,
kunt u via het bestelformulier opnieuw een bestelling plaatsen.
Wij kijken er naar uit u dan weer in de Postbank Voordeelwinkel te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.


Je moet deze auto toch bestellen met de rentepunten van je spaarrekening niet je girorekening? Ik snap er niets meer van...

frankguthrie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 apr 2007 17:50

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door frankguthrie »

Het geld moet afgeschreven worden van je girorekening. Een spaarrekening is geen betaal rekening.

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Na de algemene voorwaarden even doorgespit te hebben stond het er idd, wel jammer dat dit niet even expliciet gemeld is, want nu heb ik dus een kans gemist!

Naja weer wat geleerd...

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik was deze week bij het postkantoor, en vroeg of er al iets bekend was over een vakantiegeld-aktie van de postbank.

We kwamen bij het onderwerp Rentepunten: de medewerker vertelde mij: als je een acceptabele rente wil hebben, schrijf je geld dan over naar een andere bank als de postbank, want die rentepunten betaal je uit de gemiste rente op je eigen spaarsaldo.

Dat laat zich raden: 2 procent renteverschil wordt vertaald in rentepunten, waarbij je ook nog eens die rentepunten moet aanvullen met 1 euro per bestede 100 rentepunten, om het artikel van je keuze te kunnen krijgen. Hoog tijd dat dit eens goed onder vuur genomen gaat worden.

Ik heb al eens gezegd: als je de punten kon besteden zoals airmiles, dan had je er tenminste nog iets aan. Nu hebben alleen de zeldzame spaarders die geld genoeg hebben om een auto contant af te rekenen, er iets aan.

Nou, dat is dus wat ik allang wist, maar wat de medewerker bij de klantenservice mij uit het hoofd wilde praten.

DennisThePennis
Berichten: 462
Lid geworden op: 12 sep 2006 01:16

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door DennisThePennis »

Het geld moet afgeschreven worden van je girorekening. Een spaarrekening is geen betaal rekening.
Dus de Postbank verdient deze actie ook nog eens terug door alle sukkels die 5000+ euro tegen een rente van 0% op hun Girorekening hebben staan? :lol:

walbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2007 18:46

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door walbert »

Heb geinformeerd bij een posbankdirecteur of postbank medewerkers ook mee mochten doen. Eerst was het antwoord : NEE dat zou niet netjes zijn; later moest hij zijn antwoord herzien en vertelde dat zij WEL
mochten. Dus 's morgens om 9.00 uur zitten op de it-afdeling van de rentepuntenwinkel de postbankjongens klaar - met hun snelle intranet-verbinding- om de auto eruit te vissen. De hoogste directeur van de ING/postbank zou eens moeten opvragen van welk IP-adres die auto's steeds besteld en gewonnen zijn; hij zou zich schamen.
De normale internetter heeft met zijn verbinding tegen deze snelle jongens geen enkele kans.
Is het anderen ook opgevallen dat de postbank zelf errors aangeeft (wat toevallig) op de website en dat het plaatsen van de auto in de winkel op wisselende tijdstippen plaatsvindt (en niet zoals gezegd om 9.00 uur). De postbankpersoon die plaatst zit op de eerste bestelrij.
Het bellen is een gewoon belspelletje waar de postbank aan verdient.

naif
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2007 10:05

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door naif »

Wat ook kan gebeuren is dat je saldo aan rentepunten plots 0 wordt...
Maar meestaal is bij mij de icoon voor bestelling niet actief. Uitverkocht die dag via internet (telefonisch gemeld) maar icoon niet gezien. Kan dat aan mijn computer liggen?

walbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2007 18:46

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door walbert »

Naif,
rdween
Heb zelf ook al op twee dagen meegemaakt dat ineens het saldo aan rentepunten 0 was. Dan kun je natuurlijk niet bestellen maar ik vrees dat de it jongens van de postbank daar de hand in hebben; kunnen ze zelf ongestoord via hun snelle intranet verbinding de Toyota bestellen.
Misschien was er wel eerst een vergadering en moesten ze zo "even" het bestellen van anderen blokkeren.
Heb ook mijn twijfels over het feit dat de Toyota de eerste weken op verschillende plaatsen in de winkel stond en dat de tijd waarin hij verscheen steeds wisselde. Het heeft wel eens meer dan een half uur geduurd. Vandaag - misschien na mijn protest - werd de auto redelijk op de aangekondigde 9.00 geplaatst. Heb ook al eens meegemaakt dat auto na tien minuten in een flits verscheen en weer verdween, nu blijft hij nog een tijdje in de winkel. De it-afdeling heeft duidelijk geen vastgestelde procedure en er kan dus naar hartelust gerommeld worden.

Aussie_
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 apr 2007 10:09

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Aussie_ »

----
Laatst gewijzigd door Aussie_ op 13 mei 2007 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Whoehooooooo

Voor al de mensen die nog niet overtuigd waren, na 5 weken proberen heb ik zojuist de bevestiging binnegekregen en het bedrag + rentepunen is afgeschreven. Ik ben echt superblij met me nieuwe autotje, en dat op zondag de 13e.

Ik heb deze bestelling thuis gedaan (adsl van planet) en met internet explorer.

walbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2007 18:46

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door walbert »

Ryan 1981,

Werk je soms bij de Postbank want je verhaal klopt niet. Je zegt dat je net een bevestiging hebt gekregen; dat kan niet slaan op vandaag want pas om 9.00 uur staat de auto in de winkel. De gebruikelijke afzegging van gisteren - 12 mei - heeft de postbank mij gisteren al weer gemaild en de winnaar - jij dus - hebt niet gisteren maar vandaag een bericht gekregen.....
Ik weet dat ook UPC eigen medewerkers positieve dingen op de critische forums laten plaatsen.

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Beste walbert,

Ik ben het met je sceptische houding eens aangezien ik zelf ook niet veel vertrouwen in het geheel had. Echter was je misschien al opgevallen dat ik topicstarter was van deze discussie en lijkt me een beetje gortig om slapende honden wakker te maken. Daarnaast ben ik geen medewerker van de postbank.

Wat betrefd jou ervaringen met je bestelprocedure, ik zie net dat die tijd boven mijn bericht niet correct is :shock: ik zal onderaan mijn bericht effe de tijd typen om te checken of het consistent is. Ik heb de mail op 13-5-2007 om 9:04 in mijn mailbox ontvangen na dat ik mijn bestelprocedure uitgevoerd heb. Ik zelf denk echter dat omdat het zondag is, het geheel dus hoogstwaarschijnlijk automatisch geregeld wordt. Daarnaast merkte ik dat het vandaag een stuk vlotter ging met het bestellen en ook dat er naast de bevestiging een hele zooi mailtjes met het standaard bericht (tijdelijk niet meer leverbaar) binnengekomen zijn wat aangeeft dat de aanvragen wel degelijk snel verwerkt zijn.

Geschreven en verzonden om 15:52

Edit: Misschien moet de moderator even GMT+1 aanzetten voor de tijden

walbert
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mei 2007 18:46

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door walbert »

Ryan1981

Ik geloof je, de tijd op dit forum klopt dus niet.
Gefeliciteerd.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door bot321 »

Heb een heel zooitje rentepunten.
Wil ik ruilen voor een ½ Toyota :wink:

Ryan1981
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 apr 2007 09:58

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door Ryan1981 »

Pfff wat een gedoe zeg... Het kenteken moet verplicht op naam komen van de rekeninghouder, in mijn geval scheelt dat 1 voorletter.

Maargoed gister gebeld door de importeur dus verwacht binnekort telefoon van de dealer. Ziet er wel naar uit dat het mogelijk is dat ik nog 10 weken moet wachten (levertijd).

Daarnaast heb ik nog geprobeerd of het mogelijk was om airco en de optie voor de extra speakers er op te krijgen maar ik denk niet dat ik veel kans heb. Dit staat dan ook in de voorwaarden maar wie niet waagt wie niet wint denk ik altijd maar 8).

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Toyota Aygo Rentepunten actie

Ongelezen bericht door D1RK »

De Dealer die de auto afleverd kan het vaak nog achteraf inbouwen, informeer daar eens, en die hebben beter contact met importeur, zo is er bij een vriendin al een andere Aygo afgeleverd!

Het is wachten tot HET komt en snel klikken, maar met LINUX kun je dat vol automatisch doen, dus tijdens slaap uit nachtdienst, en dan gaat op PC een alarm en kun je als eerste aanmelder (automatisch) de rest invullen half slaperig!

Zo win je als je Windows door hun eigen Glas in Lood raampje eruit gooide!

Gesloten