Gisteren is er door mij een mail gestuurd naar de vakantiekaart met daarbij nogmaals het dringende verzoek tot annulering hiervan.Sinds enige tijd (vanaf february..)was ik hiermee bezig maar ook zoals vele tevergeefs.....mailen,bellen of brieven schrijven het mocht allen niet baten!!Totdat ik een mail stuurde naar Robert Schmidt (
[email protected]) voor annulering met hierin een uitleg waarom.Vandaag meteen een reactie van hem waarin staat :
In uw specifieke geval hebben wij besloten dat uw opzegging
met terugwerkende kracht zal worden doorgevoerd. Dit houdt
in dat wij de kosten die gepaard gaan met de verlenging niet
bij u in rekening zullen brengen en indien nodig een
creditnota aanmaken.
Het kan echter zijn dat wij de kosten reeds hebben gefactureerd.
Mocht u een automatische incasso van ons krijgen, dan kunt u
deze terug laten storten met een telefoontje naar uw bank.
Wij zullen u dan geen herinnering sturen.
Mocht u reeds een acceptgiro hebben ontvangen, dan kunt u
deze als niet verzonden beschouwen.
Ontvangt u de komende tijd nog een acceptgiro of een
herinnering van ons, laat ons dit dan even weten. Bij
voorkeur per email op
[email protected].
Wij zullen dit dan alsnog aanpassen in onze administratie.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Gelukkig ben ik verlost van al deze ellende!!!
Je ziet dus dat de aanhouder wint en men aldaar waarschijnlijk geen enkel bewijs hard kan maken over het lidmaatschap!!