De kemphanen lijken in hun geschil geen enkel middel te schuwen.
Zo is het maar net, kijk maar hoe Koremans dhr Hezemans van PayBack onderuit haalt.
Laat u niet nog een keer misleiden, pal werkt hier met vele aliassen.
Vandaag 26 februari is op Radio 1 aandacht voor misleidende kredietverstrekkers, zoals DSB.
Heb je even tijd, luister om 11.30 uur naar Radio1.
Ook DSB gedupeerden komen aan het woord.
Bij toeval hoorde ik het. Deze mevrouw heeft goed verwoordt waar de mislijdende misser is ontstaan.Overrulen, en doelgericht de nodige informatie omzeilen.
Pure bewuste misleiding,
janny
Ik had een HW polis sinds 1998. Ik heb deze afgekocht en bijna de gehele inleg teruggekregen. Je hebt nog meer rendement door het geld in een ouwe sok te stoppen dan te gaan "sparen" bij de DSB Bank.
Op 5 september heeft de rechtbank Alkmaar twee uitspraken (tussenvonnissen) gedaan in DSB zaken (Hollands Welvaren Select).
Korte samenvatting :
Rechtbank Alkmaar volgt in zaken van DSB-Bank jurisprudentie rechtbank Amsterdam in Dexia zaken. DSB heeft bijzondere zorgplicht jegens particulieren bij sluiten van overeenkomst Hollands Welvaren Select geschonden door niet uitdrukkelijk te waarschuwen voor de risico's van beleggen met geleend geld en de mogelijkheid van een restschuld na beeindiging van de overeenkomst. Toerekening van nadeel en verdeling daarvan naar gelang de individuele situatie van particulier.