Nou zoals velen lees ik dat er problemen zijn met de energie direct
ook wij valen hier onder
na een mooi praatje van hun zijn ook wij der ingetuind net zoals vele andere eerste paar maanden was er niets aan de hand
we zijn verhuist en toen begon het probleem
We betalen 12o euro in de maand aan hun dat werd in ene verdubbeld naar 275 euro permaand schrikken was dat na contackt is het maand bedrag vast gesteld op 175 euro permaand
als dat nog niet alles is bleek er een eind afrekking te staan en kregen 600 euro terug volgens hun het kwam maar niet en kwam maar niet terug na er heen te hebben gebeld bleek dat ze een rekkening hadden liggen bij inturm jusitie waar wij nietssssssssssss van af wisten want rekkening hebben we toen nooit gehad ze haaden ons gemaild zeiden ze maar we hadden geen imails ontvangen .......en ineenkeer was het het geld op we moesten zelfs bij betalen in nog geen anderhalf maand tijd hebben we aan energiedireck 1000 euro betaald aan kosten ???????//
Nu kregen we in eenkeer rekenning van inturm jusitia wij schrokken nog al omdat ze direckt dreigen met afsluiting dus dat heb ik toen direckt geregeld en betaald ..... gisteren kregen we weer 1 van hun dus wij bellen vragen hoe dit kan zegt die man dood leuk we hadden te weining in rekening gebracht dus maken we een nieuwe nota met nieuwe kosten er op en die mogen wij gaan betalen ..... nou over de rooie waren we hier natuurlijk ...... engergie direkt weer gebeld gingen ze uitzoeken en werden we over gemaild volgens hun hebben we weer een achterstand opgelopen wat bij ons op de nota,s nietssssss is terug tevinden wat we staan gewoon op de nota,s gelijk aan wat we betalen een duidelijk aantwoord krijg je dus van hun NIET.....
Nu moet ik alles bij elkaar zoeken en uitzoeken een aangetekende brief sturen met het verzoek een antwoord van hun binen 4 week ....als ik dat heb gedaan en krijg geen antwoorden op alle vragen dan ga ik naar de sgc (stichting geschillencommisie ) we willen dit helemaal laten uitzoeken eigelijk want we weten niet waar al het geld is gebleven alle betalingen elke maand waarvan sommige gewoon doodleuk spoor loos zijn want energie direct beweerd dat ze het niet hebben gehad.....
ze maken er een zooitje van .... en de gewone mens omt in de probelemen door hun ....overal incasso kosten voor en maar hoger en hoger door fouten van hun is een ander de dube .... zo dat moest ik even kwijt me verhaal ik kan der geen kant mij op gevoel vast te zitten en niet weten hoe je er mee aan moet door hun van kasje naar de muur qworden gestuurd .....
1novenmber loopt ons contract af en stappen we over na een ander want als ik dat nu doe moeten we ook nog eens een afkoopsom gaan betalen te gek voor woorden allemaal