LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet ongevraagde beeindiging internetplus abonnement

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Jonkhoff

Planet ongevraagde beeindiging internetplus abonnement

Ongelezen bericht door Jonkhoff »

Ik heb een zakelijk Internetplusbellen abonnement bij Planet. Planet berichtte mij 3 weken terug dat contract beeindigd werd en de lijn zou worden afgesloten. Onmiddelijk gereageerd dat ik contract nooit heb geannuleerd (contract loopt tot augustus 2007). Helpdesk zou dit regelen, bevestiging van mijn kant (wat ik voorsteldde) was niet nodig. Mutatie toch niet uitgevoerd want ik zit sinds 14 mei zonder telefoon en internet. 16 mei van 9 tot 14.00 mobiel met ongeveer alle helpdeskmedewrkers van Planet en KPN gesproken. Conclusie: ja wij hebben een fout gemaakt, maar jammer, wij kunnen het proces niet meer terugdraaien, u moet een nieuw internetplusbellen abonnement aanvragen. Dat duurt dus 6-8 weken en zolang zit mijn bedrijf dus zonder telefoon en internet. De helpdesks bij KPN en Planet zijn een drama, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, men liet mij vaak 20 minuten hangen (mobiel plus 10 cent per minuut). Ondanks ernst van het probleen weigert men om iemand uit een hoger echalon er bij te halen. Vestigingsadres van Planet in Amersfoort is niet te achterhalen, dus ook geen telefoon of fax om de klacht rechtstreeks bij de het management van Planet te deponeren.
H.C. Jonkhoff

d3R

Re: Planet ongevraagde beeindiging internetplus abonnement

Ongelezen bericht door d3R »

als de lijn schoon is duurt een nieuwe aanvraag naar mijn weten 3 weken.
wel op een nieuw klantnr doen............

je kan bellen naar 0800-0505, optie 2 voor planet. dat nr is gratis.

succes :S

Jonkhoff

Ongelezen bericht door Jonkhoff »

Planet heeft dit probleem zelf veroorzaakt en ik verwacht dat men dit probleem nog deze week oplost. Anders volgt een schadeclaim, mijn bedrijf kan niet niet weken zonder telefoon en internet!

d3R

Ongelezen bericht door d3R »

Begin maar vast met het voorbereiden van de schadeclaim dan....

en kies optie 5 in het menu :)

willemo

Ongelezen bericht door willemo »

Jonkhoff,

Adresgegevens Planet:
Planet Internet
Printerweg 14 32
3821 AD Amersfoort
Tel. 033 - 454 04 65
http:/www.planetpro.nl

Met vriendelijke groet,