Ik heb mij aangemeld bij Verliespolis en ontving een bericht dat ik een stuitingsbrief aan Fortis moet sturen om verjaring te voorkomen. Er staat o.a. in als handleiding voor deze brief:
2) Bij “betreft” vult u uw relatienummer van uw verzekeringsmaatschappij in. Dit is niet uw polisnummer. U dient uw relatienummer in te vullen omdat het zo kan zijn dat u wellicht meer verzekeringen bij de verzekeringsmaatschappij heeft afgesloten, waarvan u nu niet weet of dat beleggingsverzekeringen zijn. Door uw relatienummer in te vullen stopt u de verjaring van al uw verzekeringen. Dus ook van de verzekeringen waarvan u niet (zeker) weet of deze beleggingsverzekeringen zijn.
Nu heb ik alle correspondentie nagekeken maar in geen enkele brief van Fortis staat een "relatienummer"vermeld.Dus stuurde ik 4 weken geleden een e mail naar Fortis met het verzoek mij dat "relatienr."te verstrekken. Ofschoon ik duidelijk erbij vermeld heb wat de reden voor mijn verzoek is heb ik tot op heden geen antwoord van Fortis ontvangen! Omdat ik nog andere bankzaken bij Fortis heb lopen verbaast het mij dat deze bank zó enorm client onvriendelijk is door geen antwoord te sturen. Ik vind het eigenlijk vrij onbeschoft!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Wie weet wat een relatienummer is?
Mvg, vdW