Ik ben mij bewust van mijn verantwoordelijkheid als consument maar ik vermoed dat geen weldekend mens kan voorspellen dat je in 5 dagen een maandsalaris weg-"internet"
Je had misschien beter even kunnen nadenken over de kosten van mobiel internetten. Had je ze ooit wel eens opgevraagd? Vergeet het schikkingsvoorstel aan KPN. Jij bent je te buiten gegaan aan een abo waarvan je niet wist/of pretendeerde niets te weten. Het Abo heeft te maken met bellen en sms'en. Niks met mobiel surfen en E-mail ophalen.
mobiel internetten is in NL al duur, mobiel bellen vanuit buitenland kost handenvol euro's dus iedereen weet dat mobiel intenetten vanuit het buitenland een vermogen kost, dus helaas, voortaan beter opletten en de tarieven vooraf opvragen, u heeft uw lesje geleerd neem ik aan
Jij vraagt om advies Echelon, alleen, helaas Pindakaas, krijg je commentaar en voor de rest niets, want je bent zelf niet al te intelligent bezig geweest. MAAR dat mag niet gezegd worden van jou .... zonder W trouwens.
Gr. Tinne
Ps. Als je het antwoord niet wilt weten, moet je de vraag niet stellen....
een advies zou kunnen zijn een klachtenbrief te sturen, maar het te verwachten antwoord zal zijn dat je op de algemene voorwaarden wordt gewezen waar in staat dat het je eigen verantwoordelijkheid is om op de hoogte te zijn van de kosten.
een ander advies is niet de betaling storneren tenzij je een betalingsregeling wilt afspreken en eventueel een blokkade of als het te lang duurt afsluiting vanwege betalingsachterstand...
Een schikkingsvoorstel gaat geen enkele provider op in, niet KPN, niet Vodafone, niet Orange. tenzij je een enorm zielig verhaal weet te bedenken en een medewerker te pakken hebt die zijn nek uitsteekt voor je...
meer advies valt er niet te geven helaas...
ik heb ook de indruk dat veel mensen die op dit forum antwoorden posten op een of andere manier werkzaam zijn in de telecom branche, dus dat er veel posts staan van mensen die van te voren weten wat de uitkomst van een geschil als dit zal zijn is dan wel te verklaren.....
P.s andere slachtoffers van deze manier van oplichting
Een schitterende manier van de zaken omdraaien. Je neemt een dienst af van KPN die daarvoor terecht betaling vraagt en jij weigert dan te betalen en haalt je geld terug. Wie licht hier dan de boel op?? Ik zou zeggen Echelon
En dan nog je posts allemaal weghalen c.q. leeghalen ook... how low..........
KPN zal op korte termijn vast en zeker een deurwaarder op je afsturen (mocht je geen betaling hebben gedaan c.q. deze hebben teruggedraait).
Misleiding of oplichting wordt niet vooraf gemeld, de kosten van KPN wel. Ook het bellen, sms'en en dataverkeer dat je in het buitenland verbruikt wordt duidelijk en zeer netjes vermeld op de site van KPN en misschien heb je zelfs bij het aangaan van je contract in een brief of boekje de tarieven zelfs nog erbij gekregen.
Zoals je zelf al laat merken ben je zelf in gebreke gebleven en ik sluit mij dan net als ieder ander aan bij de gezegde 'eigen schuld, dikke bult'.
KPN kennende duurt een schrikking net zo lang tot ie betaald is, daarna komt de rest er vast nog wel achteraan.
m.b.t. het zelf meemaken, zal vast niet... die wijsneuzen zijn zo wijs door alles goed na te kijken en te informeren... die kijken verder dan hun neus lang is. Zo wijs zijn die wijsneuzen.