LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Optibel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bramz0r

Optibel

Ongelezen bericht door Bramz0r »

Goedemiddag allemaal!

Ik heb een vraag..
Mijn vriendin en ik zitten te twijfelen over een vaste aansluiting qua telefoon, maar nu kwamen we bij optibel uit..
Zijn er mensen die er ervaring mee hebben en zo ja hoe is die ervaring?
Want wij twijfelen zelf een beetje tussen optibel of @home..

Ben benieuwd naar kwaliteit, bereikbaarheid klantenservice, probleemoplossend handelen enz.

Ik lees graag reacties :)

Bedankt

skippy

Re: Optibel

Ongelezen bericht door skippy »

optibel werkt op alle providers voor 9,95 euro kan men dan gratis naar
alle vaste nummers bellen m.u.v 0800-en0900 nummers, ondanks
dat optibel provider onafhankelijk werkt dus via adsl of kabelinternet
is het technisch het beste om het over adsl te laten werken ivm betrouwbaarheid van de verbinding en het feit dat bij kabelinternet de snelheid nogwel eens terugloopt als er veel gebruikers online zijn en dat dat ook invloed heeft op het telefonie gedeelte ( bv echo op de lijn of wegvallende gesprekken om dezelfde reden is telefonie via de kabel
geen aanrader. optibel maakt onderdeel van internl net uit ik heb hier al een aantal jaren adsl van tot volle tevredenheid.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Internet + bellen is toch veiliger, want dan is er maar een punt voor klachten en anders ga je van kastje naar de muur!

Dit was leuk toen nog niet iedere provider telefoon aanbood, en ze worden steeds beter, ook KPN heeft minder klachten (nog wel veel) en over enige tijd zal het betrouwbaar en goedkoop zijn, er zijn bij vrijwel alle bedrijven meer goede tevreden klanten dan klachten, maar die mensen hoor je niet!

Daarom is de top 3 van Kassa KPN.... en wie tevreden is, is extra gelukkig dat hij het niet heeft, die klachten, goedkoper en goed bellen doen dus velen al!

roko14

Ongelezen bericht door roko14 »

Zelf ben ik een zeer tevreden gebruiker van Optibel. Gebruik het samen met een internet abonnement van @home (regelmatig 4000).
De kwaliteit is gewoon prima, ik merk vrijwel nooit verschil met de vaste lijn kwaliteit.
Ook voicemail werkt goed. Zelf vindt ik deze combinatie erg plezierig, je pint je niet vast op een leverancier en zulke denderende ervaringen heb ik nu ook weer niet met Essent.
De installatie is bijzonder simpel en werkt direkt.

Kortom, een tevreden gebruiker

Gesloten