LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pronorm keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rendement
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:09

pronorm keuken

Ongelezen bericht door rendement »

Ben benieuwd of dit een goede prijs is voor een pronorm keuken?
Standaard pronorm keuken met kunststof werkblad en achterwand, kleur honing, recht 3,90 mtr lang.

Bovenkastjes van links naar rechts:
30, 60 met inbouwafzuigkap, 2x60 met glasdeurtjes.

Onderkastjes:
30 laden, 60 met inductie (58 cm) en laden, 60 planken, 60 met spoelbak, 60 met vaatwasser, daarnaast kolomkast van 60 met combimagnetron, apothekerskast van 30, regaalkast van 28.

Miele combimagnetron, Bauknecht inductie, Bauknecht vaatwasser, Franke spoelbak, Damixa kraan.

2 bovenkastjes met witte onderkant, waren niet in kleur te krijgen volgens leverancier.

Aluminium look grepen.
Halogeenverlichting tegen onderzijde bovenkastjes, alu look.

korting: 2.701,-
Kosten min korting: 11.200,-
Installatie en montagekosten: 1.989,-
Totaal: 13.189 euro

BASALD
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 jan 2006 09:25

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door BASALD »

VOLGENS ONZE INFO IS DE KLEUR HONING VAN PRONORM
AL EEN PAAR NIET MEER LEVERBAAR!!

rendement
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:09

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door rendement »

kan wel kloppen want ik heb deze keuken nl. al een tijdje geleden gekocht, na het lezen van een aantal verhalen hier ben ik benieuwd naar reacties over de prijs die ik ervoor betaald heb :)

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Ik vind het wel wat veel. Ik heb zojuist een keuken gekocht van Systemat, hoogglans wit met geheel zwart granieten blad, duurdere prijsklasse. Miele oven/magnetron, koelkast en inductie 77cm en eilandafzuigkap. Overal rvs grepen en inbouw halogeen verlichting in bovenkastjes. Kastjes boven zijn 2x klepkast 90cm breed. In de hoek een maanruimtekast en een bar aan een kant van de L met ook nog een kastje ingebouwd. Alles incl. montage 13500 euro. Lengte keuken is 60cm kolomkast voor combi, 60cm kastje, 60cm spoelkast met onder bouw gootsteen en designkraan van ong. 650 euro, 60 cm halve maan kast hoek, om de hoek 2x 90 cm ladekasten onder inductie met eilandschouw. Aanrecht is hier 100cm breed met aan de bar kant in de hoek nog een ingebouwde kast.
Graniet is geloof ik Nero Gato

Succes,

Caroline

HELP123
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 dec 2005 08:51

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door HELP123 »

Ik vind het ook veel

Ik heb een Hacker keuken met een houten front. Graniet plus siemens appartuur, een baronga spoelbank een nostalgische schouw en voor 14.000 euro.

rendement
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:09

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door rendement »

@kathy1978
mag ik vragen waar jij die keuken gekocht hebt, ben erg benieuwd :)
oh ja, wat is een maanruimtekast?

kathy1978
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jan 2006 14:48

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door kathy1978 »

Bij Nuva in Someren gekocht. In de hoekkast hebben geen driekwart rond plateau wat je kan draaien maar meer een plank die op een soort maan lijkt deze kan je helemaal naar buiten draaien en wordt je hoekkast beter gebruikt.

Caroline

rendement
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:09

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door rendement »

bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels een dergelijke hoekoplossing gezien, ik wist alleen niet dat dat de benaming was :)

rendement
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2006 21:09

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door rendement »

Someren is net iets te ver, ik zit nl. in Den Haag maar morgen ga ik starten met mijn keukenbezoeken, wish me luck :wink:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door D1RK »

Online eerst bij IKEA kijken en meten, neem dan gewoon de duurste, met zoveel mogelijk extra's en de juiste maten en indeling!

Niet dat de duurste jou smaak hoeft te zijn, maar dan weet je tenminste wat een gelijke opstelling kost want het is jou keuken, en dat ontwerp dat zij maken is soms niet mijn voorkeur!

Door met een voordelig Ikea printje te komen weten ze wat erin moet, en de prijzen zullen ze dan ook meestal scherper houden!

Via vakmensen kun je ook een Ikea of Hornbach keuken laten plaatsen, dus zo doe het zelf hoeft het niet te zijn met 2 linker handen!

Het is dus een tip om beter voorberijd de showroom te bezoeken!

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door Kulta »

Bij Hacker (systemat, activ, edition en classic) heet een dergelijk kast:
een hoekonderkast met draaibodem "LeMans"

peter248
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 nov 2006 15:51

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door peter248 »

Inderdaad een "LeMans" hoekonderkast.

Grappig, wij hebben ook een paar maanden terug een keuken bij Nuva in Someren gekocht. Ik geloof een vergelijkbare keuken als die van Kathy1978. Ook een Nero Gato werkblad, gedeeltelijk Miele en Siemens apparatuur, ook een design kraan, rvs grepen.

Ik ben benieuwd hoe de plaatsing bij Katy1978 gaat verlopen. Die van ons wordt pas in augustus geplaatst.

Maar de genoemde prijs is goed haalbaar.

R. smitskamp
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2007 14:43

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door R. smitskamp »

ben na 6 jaar op zoek moeten gaan naar een andere keuken omdat de folie van de fronten los was gekomen dus pronorm wordt het zeker nooit mee keuken heeft toedertijd ruim 28,000 gulden gekost nu een nolte alweer 6 jaar plezier ervan

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: pronorm keuken

Ongelezen bericht door GWTE »

na 6 jaar op zoek moeten gaan naar een andere keuken omdat de folie van de fronten los was gekomen
nu een nolte alweer 6 jaar plezier ervan
Folie van deze keuken kan volgende maand ook loslaten, je zit dan in het zelfde schuitje...niet? Beter nog een paar jaar wachten. Je verzoekt de goden.

Gesloten