LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t mobile helppppppppp

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

t mobile helppppppppp

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

Hallo


Op 14 mei heb ik een abonnement afgesloten bij t mobile eerst met een t mobile nummer en later teruggezet naar mijn eigen nummer .Nu is er op zondagavond van half 11 tot 2 uur snachts 0900 gebeld met mijn nummer.Ik dus niet.Kan ik mijn abonnement nu opzeggen want ik heb in een paar dagen een rekening van 378 euro en tmoblie heeft mijn telefoon gelijk geblokkeerd.Is het ook mogelijk om mijn kaart te laten uitlezen in de winkel zodat hun kunnen zien dat ik niet gebeld heb? Heb de schrik in de benen want ik moet wel betalen en ik heb het echt niet gedaan.

gr fleur

Like-a-Bunny
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2007 15:11

Re: t mobile helppppppppp

Ongelezen bericht door Like-a-Bunny »

Fleur,

Het beste is om gewoon even contact op te nemen met de klantenservice van T-mobile. Hier zijn vast en zeker oplossingen voor.
Ze kunnen in ieder geval precies uitlezen naar wie gebeld is etc.

Ook houden ze rekening met zogenaamde loops, die je niet hoeft te betalen. (bijv. als je telefoon in je broekzak lang gebeld heeft zonder dat je dat wilde).

succes!

fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

Re: t mobile helppppppppp

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

Hallo like a bunny


Thanx voor je antwoordt.Heb inmiddels contact gehad en ze sturen vast een rekening zodat ik de nummers kan zien.Je hoort van mij

gr fleur

Gesloten