LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw logo UPC

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
René1974

Re: Nieuw logo UPC

Ongelezen bericht door René1974 »

en logo zegt toch niks over een bedrijf al hebben ze ieder jaar een ander logo de service die ze ( niet) hebben blijft voort bestaan ik moet zeggen heb nu sinds 2 jaar telefoon en internet bij upc en in begin veel ongemakken gehad met storingen uitvallen van netwerk en on aagekondigde werkzaamheden. Maar dit is keurig opgelost dmv terugaave van abbonements geld van 2 maanden lang. Dit vind ik een keurige oplossing. Ach en of je nu bij Upc Kpn Telfort Tele2 of essent of welke onderneming dan ook je producten afneemt iedere firma heeft z'n voor en nadelen. En eerlijk is eerlijk nederland houd van klagen en zal dat ook zeker nog lang blijven doen!!!!!

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

En eerlijk is eerlijk nederland houd van klagen en zal dat ook zeker nog lang blijven doen!!!!!
Ach, wat heet klagen? Naar mijn idee is het meer een stuk frustratie dat je als klant niet serieus genomen wordt, ook al heb je alle bewijzen in handen, je wordt nog rustig voor leugenaar uitgemaakt.
Er blijft dan niet veel anders over om je hart te luchten. Op deze manier hoop je dan enkele potentiele nieuwe klanten van zo'n bedrijf er van te weerhouden om klant te worden. Een soort van wraakgevoelens misschien??

René1974

Ongelezen bericht door René1974 »

Een soort van wraakgevoelens misschien??

ik weerhoud niemand om ergens klant van te worden daar is een ieder toch vrij in het is meer dat het niet uitmnaakt waar je klant bent, maar als je denkt bij een ander beter af te zijn dan moet je daar heen gaan. meestal is t zo bij de 1 laat je wat en bij de ander vind je wel weer wat

tbezemer

Ongelezen bericht door tbezemer »

Nu dit is dan een tevreden klant, internet telefonie, kabel, digitaal pakket en harddisk recorder.

Klantenservice werkt feilloos, het duurt even voordat je contact hebt, dat is waar, maar daarna is het probleem verholpen.

Ik zou niet op kunnen noemen, waar het bij UPC aan schort.

Trouwens ik werk er niet nog enig ander familielid of kennissen/buren.

Ted

agro

Ongelezen bericht door agro »

Nu dit is dan een tevreden klant
Goh proficiat.
Enne beertje ze hebben er een, wat zeg je daarvan, is het niet geweldig, wat een vooruitgang. :wink:
Of.............zou onze vriend, har -lau10 - laurent - henri42 weer aan het verpoppen zijn, en dat hij weer een nieuwe naam aan het klaarstomen is, mogelijk dat ook het (nieuwe) logo hier mede debet aan zou kunnen zijn. :roll:
Trouwens ik werk er niet nog enig ander familielid of kennissen/buren.
Natuurlijk niet. :oops: :oops: (trouwens zoals je nog schrijft heeft het hele andere betekenis dan hetgeen waarschijnlijk door je wordt bedoeld)
Dus je gaat er binnenkort werken, vandaar dit bericht, helemaal duidelijk. :idea:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro , wat heb jij toch toch tegen UPC,kun je dat nogmaals beknot neerpennen zonder over de rode te gaan en om je heen gaan slaan.

Al schrijvende kom je misschien tot een verhelderend idee :idea: :idea: :D < WAS IK NOG MAAR UPC KLANT .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Ik zou toch maar terug naar school gaan agro want tellen kan je ook niet, ik zie toch echt twee tevreden klanten (rene1974 / tbezemer).
Mocht het op school niks uithalen probeer dan Hans Anders/Pearle.

agro

Agro , wat heb jij toch toch tegen UPC,kun je dat nogmaals beknot neerpennen zonder over de rode te gaan en om je heen gaan slaan.
Weer te lui om even terug te lezen, of ben je zo kort van memorie (leeg in de hersenpan, zoals het upc logo) dat het tot in den treurige herhaald moet worden voor je.
ik zie toch echt twee tevreden klanten (rene1974 / tbezemer).
Sorry voor de vergissing :wink: , hoe is me dat kunnen ontgaan, nogmaals sorry :wink:
Enne beertje neem hiervan goede nota, 2 hele klanten die tevreden zijn, je weet nooit waar het goed voor is. :lol: :lol: :lol: en nu nooit meer beweren dat ze geen tevreden klanten hebben.
Hoewel de laaste wel weer eens een herrijzenis van henri zou kunnen worden, (die overingens GEEN klant is bij upc) maar de functie van HofNar bij upc vervult.

Henri42

Nijmegen, tegen het verbaal geweld van Agro cs Hoffie ( huisvriend) Beertje2 (uitsmijter) Ron(CDA) Rene (KPN pilot) kunnen we niet tegenop, de wal keert het schip gezien de goede performance van UPC met het schitterende nieuw logo.!!!!!!!!! :D :D :D

Agro , wat heb jij toch toch tegen UPC de laatste jaren ,kun je dat voor de duidelijkvan derden niet eens en nogmaals beknot neerpennen zonder wederom door het lint te gaan??? !!! :idea: :D :oops: .

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

het zijn gewoon hufters meer niet ze heeb totaal geen verstand
daar bij dat upc bagger en nee henrie ik heb geen kpn
maar een schotel die tien keer beter beeld geeft als upc ****
en kost me nog minder ook bij upc betaal je 16:90 euro permaand
en waar ik nu mee zit is het 39:00 per jaar nou nou tel uit je winst
maar ik ben weg ga er een week je tussen uit en daar naar ben ik weer terug

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Zo,zo, welgeteld tot nu toe 2 tevreden klanten tis heel wat, Rene117 je hebt gelijk, prettige vakantie.

NijMeGeN

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Klopt tot nu toe, er zullen er vast meer zijn.

agro

Klopt tot nu toe, er zullen er vast meer zijn.
Nijmegen, nou moet je niet gaan overdrijven. :wink:
Geef je 1 vinger wordt gelijk de hele hand genomen. :wink:
En rene prettige vakantie toegewenst, ook aan alle anderen die eventueel met vakantie gaan.

Henri42

Agro wenst zich zelf een prettige vakantie toe, ik hoop dat hij op zijn vakantieadres een UPC internet voorziening aantreft om te ervaren hoe goed UPC geworden is :D :D :oops: :P

agro

Het begint er steeds meer op te lijken dat het rondvliegende logo bij henri tegen zijn kop is geknald, het is met zijn wartaal nog nooit zo erg geweest, mogelijk dat een psychiatrische opname nabij is.

Beertje02

Ach,

Nog even en de naam henri42 is ook weer van het toneel verdwenen net zoals Laurent.

Helaas zal er vlak daarna wel weer een andere UPC mafketel opstaan.

haverkoop

Ongelezen bericht door haverkoop »

Nahja "Beertje"

Toen ik alleen Internet had van UPC (sept 2004) had ik ook geen problemen. Nadat ik in Dec. 2004 telefoon erbij nam had ik wel problemen, veel problemen. Ook administratieve en communicatieve problemen(maart 2005) met UPC.

Dat leidde ertoe dat ik in sept 2005 onterecht afgesloten werd. Ik heb toen gewoon maar opgezegd, met inachtneming van ene maand. Natuurlijk werd ik toen nog lastiggevallen, ook met aanmaningen, terwijl ik een prima administratie er opna hou. Incassobureau Transfair liet ook nog iets van zich horen. Dez aak ligt inmddels bij de advocaat. Die schreef een jaar geleden een brief of men maar even wilde vertellen waar die "schuld" vandaan kwam.Maar tot op heden heeft hij daar nog helemaal niets over gehoord.

Dat is mijn UPC/Chello ervaring. Een nieuw logo zal de beruchtheid van UPC/Chello niet doen vergeten! :twisted:

osseworst

Ongelezen bericht door osseworst »

Ik zit te denken om mijn abonnement bij UPC te wijzigen.
Ik heb nu Chello Classic (8 Mpbs) voor 49,95 per maand.
Chello Power (6 Mbps) kost 39,95, maar inclusief telefonie (onbeperkt bellen naar vast binnen Nederland) slechts 29,95 :? .
Ik kan dan mijn KPN BelVrij Weekend abbo (19,00) opzeggen. Besparing 39,00 per maand en bovendien door de weeks gratis naar vast bellen.
Maar ik ben ontzettend huiverig om dit te doen. De vorige keren leverden veranderingen een hoop ellende op. Dat heeft me veel telefoontjes, loze beloftes en ergernis gekost. :x
En of ze nu door dat nieuwe logo alles wel goed kunnen doen.... ik heb mijn twijfels. :roll:

Beertje02

Osseworst,

natuurlijk veranderd er niets bij UPC door dit nieuwe logo, lees de ervaring vn ossenworst en andere mensen en huiver.

Henri42

Natuurlijk kun je zonder problemen van pakket veranderen, de sercice van UPC staat borg voor een correcte afhandeling, succes met UPC :)

Gesloten