LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smsjes van notifserver

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Jacky K.
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2007 16:39

smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Jacky K. »

Ik word al de hele dag lastiggevallen met smsjes van NotifServer. Er word gevraagd of ik mobiel wil opwaarderen, wil ik gebruik blijven maken van deze dienst. Inmiddels heb ik in een paar uur tijd al zo'n 50 smsjes gehad en dit gaat nog steeds door. Hoe kom ik hier vanaf? Jacky

theo_h
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2007 18:26

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door theo_h »

Zie de posting HI prepaid avonduren bundel???

voor Hi kun je je bijvoorbeeld voor de avondbundel afmelden bij 06-12001200
zie http://www.hi.nl/web/show/id=51021

Voor andere providers of bundels moet je even op de website van de provider zoeken.

Het is wel een vorm van diefstal en hoop dat radar hier iets aan doet.

Jacky K.
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2007 16:39

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Jacky K. »

Bedankt, ik heb naar 1200 gebeld en nu ben ik van de smsjes af.
Ik werd afgemeld zeiden ze, maar ik had me nooit aangemeld. maar ik werd dus afgemeld voor mobiel opwaarderen. Geeft niet, ik word nu niet meer lastiggevallen. In het vervolg weet ik nu dus wat ik moet doen. Jacky

Pauline90
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2007 14:20

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Pauline90 »

Ik krijg ook elke keer smsjes van NotifServer dat mijn tegoed van mijn 'bundel' is aangevuld. Dat ik dat tegoed deze maand weer kan gebruiken.

Ik ben helemaal niet accoord gegaan met deze dienst, maar toch wordt er 1.45€ van mijn prepaid tegoed afgeschreven.

Wat kan ik er tegen doen?

Jacky K.
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2007 16:39

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Jacky K. »

Pauline,

Je moet hetzelfde als mij doen en 1200 bellen en je laten afmelden voor deze dienst. Sinds ik dit heb gedaan wordt ik niet meer lastiggevallen.

Pauline90
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mei 2007 14:20

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Pauline90 »

Ik had het al gedaan maar toch bedankt! Het blijkt dat ik me had aangemeld voor een of andere rare weekendbundel, zonder dat ik het weet. Maar het is in ieders geval opgelost!

Doeei! :lol:

LJdg
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2007 13:39

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door LJdg »

je krijgt die rare smsjes en dat plotselinge geld inpikken meestal door een paar cijfers in te toetsen zoals *101# en soms toets je een cijfer verkeerd in en opeens word er 5 euro van je ingepikt en vervolgens word je lastiggevallen door heel veel smsjes dus als je het wilt voorkomen moet je utkijken wat je intoetst

femkefemkefemke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2007 20:18

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door femkefemkefemke »

hoi, ik word hier ook mee lastig gevallen, en heb me nergens voor aangemeld. :evil:
weet iemand wat ik nu kan doen om dit te stoppen?
ja, naar 1200 bellen. en dan ? :roll:
groetjes femke :)

LJdg
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2007 13:39

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door LJdg »

ik heb het opgelost door als ik het me goed kan herineren *123*009# in te toetsen als het goed is ben je er dan eindelijk van af maar naar je geld kan je fluiten

femkefemkefemke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2007 20:18

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door femkefemkefemke »

hey, ik heb naar *123*009# gebeld en toen kwam in het beeldscherm te staan u bent afgemeld voor de avondbundel.

dus ik hoop dat ik er nu helemaal van af ben, maar ben wel pissig, had net nieuw beltegoed gekocht ben ik gelijk al de helft kwijt.
en dat voor iets waar ik me helemaal niet voor heb aangemeld.

grz. f.

femkefemkefemke
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2007 20:18

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door femkefemkefemke »

hoi, ik had me dus al afgemeld, toen ik vanmiddag opeens 3 dezelfde smsjes d kreeg met: het gekozen bestemmingsn ummer is ongeldig. voor sms-en in het buitenland met prepay: geen *100* voor het nummer.
tuurwijl ik gewoon in NL ben, en ik 1 iemand heb gebeld.
heel vreem, dus ik heb me nog een keer afgemeld, en gebeld naar *123*009# toen stond er: je hebt geen avondbundel, dus afmelden is niet mogelijk.
IK HAAT DIT! gelukkig is er geen tegoed afgeschreven zover ik weet...

Jed
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2006 06:12

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door Jed »

Ik heb inmiddels 150 SMS jes ontvangen van Mobiel Opwaarderen, ik zou z.g. 1244 moeten bellen om het beltegoed te behouden. Mijn telefoongeheugen is inmiddels vol, en ik ga die SMSjes dus niet zelf handmatig verwijderen. Ik heb KPN Prepaid. Wie weet hoe ik de SMS dienst kan stoppen - en waar kan ik een klacht indienen hierover? :evil:

mcat
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 jan 2007 20:25

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door mcat »

Ik ben dus al minstens 10 euro kwijt aan een weekendbundel waarvoor ik mij nooit heb aangemeld.\Kwam er achter door 2 smsjes van notifserver dat mijn belbundel was aangemeld, maar kon niet meer bellen omdat ik geen beltegoed meer had, hoewel ik net opgewaardeerd had.
Nooit eerder smsjes gehad, terwijl ik volgens de klantenservice al sinds 1 oktober 2006 sta aangemeld. Zo zelfs naast 1e aanmeldingsms ook sms moeten hebben gehad omdat ik te weinig beltegoed had en een omdat ik mij onlangs weer opnieuw had moeten aanmlden omdat ik een tijd te weinig beltegoed had. Weet iemand hoe lang deze dienst al bestaat?

wolfzhao
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2007 23:36

Re: smsjes van notifserver

Ongelezen bericht door wolfzhao »

Ook ik heb een KPN prepaid telefoon. Sinds vanmorgen heb ik meer dan 200 keer hetzelfde SMSje van NotifServer ontvangen: .... als ik binnen een maand mobiel opwaardeer, blijf ik aangemeld voor deze dienst.

Mijn mailbox loopt iedere twee minuten helemaal vol. Wie weet hoe ik dit kan oplossen???

Gesloten