LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] smsjes van 3111

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
****
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2006 09:13

smsjes van 3111

Ongelezen bericht door **** »

Ik krijg iedere maandag 2 smsjes van 3111

1 met de ''winnaar'' van de afgelopen week (kan (zogenaamd?) een xbox, cd's, kaartjes voor madonna e.d. winnen)

en 1 met de nieuwe vraag voor de week (multiple choice en echt te makkelijk voor woorden en altijd over iets actueels.)

en ik moet die betalen. heb me er nooit voor aangemeld en wil er graag vanaf weet iemand misschien hoe?

de codes voor een site smsac of zo heb ik al gevonden op internet en geprobeerd maar krijg niks terug (wat volgens anderen wel hoort)
STOP ALL
SMSAC OFF
SMSACOFF
werken dus niet en ook op de site van smsac? kan ik nergens vinden hoe of wat?

HELP :!: :!:

mammoet
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 aug 2006 21:39

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door mammoet »

je moet naar de site van je provider gaan en dan naar sms afmelden dan krijg je een hele lijst te zien lukt dit niet dan moet je de klantenservice van je provider bellen en die hebben dan een telefoonnummer voor je van waar dat bericht vandaan komt en dan kunnen hun het stopzetten

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door rvv »

Heb je al WEEK UIT geprobeerd? Succes

onlijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2007 18:37

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door onlijn »

Waarom zou dat geen zin hebben?
Ik lees nu net dat er nog zo iemand is die net als ik VOLKOMEN WILLOOS sms-jes ontvangt van 3111, al meer dan een jaar! Ik betaal er verdomme 1 euro per week voor, zag ik op mijn betaaloverzicht, dat wist ik nog niet eens!
Ik heb al tien keer met allerlei verschillende berichten (die ik natuurlijk OOK mag betalen!): STOP; SMSAC OFF; etcetera geprobeerd eraf te komen, maar het gaat gewoon door!
IK heb geen flauw idee 1: hoe ik hieraan kom? 2: hoe ik het kan stoppen? 3: Waar ik mijn geld terug kan krijgen, want deze firma is anoniem!
Het enige wat ik kan doen is mijn debitel abonnement stoppen en een nieuw nummer nemen in de hoop dat me dan deze diefstal verder bespaard blijft.
Ik ben echt razend en radeloos!

Wout-Hugo
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mei 2007 19:33

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Wout-Hugo »

Het enige wat ik kan doen is mijn debitel abonnement stoppen en een nieuw nummer nemen in de hoop dat me dan deze diefstal verder bespaard blijft.
Je kunt bij debitel ook een nieuw nummer krijgen op je huidige abonnement, zodat je deze niet hoeft te stoppen. Voor circa 20 euro kun je dat regelen via de klantenservice of in de winkel.

Gutterslut
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 mei 2007 10:52

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Gutterslut »

Probeer eens STOP te smsen?

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door rvv »

STOP werkt niet omdat er meerdere diensten op het nummer 3111 zitten. Dus je moet een shortcode weten.

fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

Hoi

Dit vond ik in het forum.Misscien kun je inlichtingen vragen voor 3111

hallo

in een eerder topic van mij vroeg ik hulp om van 2040 af te komen.
Dit is intussen gelukt gelukkig.
Als er mensen zijn die dezelfde problemen met het opzeggen van de diensten van 2040 dan kunt u contact opnemen met de provider van deze dienst.

Bijdeze de gegevens:
De aanbieder van diensten met afzender 2040 is het bedrijf Telefuture
Nederland BV. Hun telefoonnummers zijn 0900 400 4343 of 010 4286780
(email: [email protected]).
Zij moeten kunnen helpen met betrekking
tot het afmelden.

Naar boven

rvv
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 mei 2007 11:28

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door rvv »

dat is niet het zelfde bedrijf als 3111.

fleur_tjuh
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 mar 2007 14:05

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door fleur_tjuh »

Nee dat klopt maar misschien weten hun iets.Daarom heb ik het gepplaatst

fleur

melecka
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2007 01:01

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door melecka »

Ik krijg sms met gratis ringtone van 5030.Hoe kom ik vanaf?Help please.

Yolanda.D
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2007 02:34

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door Yolanda.D »

http://www.smsafzeggen.nl/compleet.php op deze site vind je veel afmeldingen voor smsjes die je niet wilt.

8) ff op google zoeken is enige wat je moet doen :wink:

en als die niet in de lijst zit je provider bellen die kunnen je verder helpen 8)

mbhuizen
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2007 19:58

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door mbhuizen »

Week uit naar 3111 werkt voor de prijsvraag sms

propas121
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2013 00:25

Re: smsjes van 3111

Ongelezen bericht door propas121 »

Ik heb misschien soort van met een oplossing alleen is dat wel k*t

het volgende wat je doet voor de 3111 sms diesnten als je daar niet van kan afkomen is

je moet de site weten en waarvan je het op dat moment hebt verstuurt,daaronder staat het keyword die je nodig hebt om er vanaf te komen ik moet zelf "Stop boom" smsen naar 3111 om het voor elkaar te krijgen,ben er 4 uur mee bezig geweest :shock:

iniedergeval als je de website kan vinden en er zijn best wel wat van 3111 staat er bij elke een keyword onder dat maakt het misschien iets makkelijker

Gesloten