LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.Lentespel.com

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
nironco
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2007 20:20

www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door nironco »

Win ik bij 2 keer van de 4 keer bellen bij lentespel.com
Win ik 2 leuke hotelbonnen. Ja hoor, binnen een maand heb je ze thuis. Na 2 maanden nog niks gehoord na diverse emails en dus ook geen bonnen. Dat is nog eens kant en klare oplichting. 4 x 1.30 bellen. Gaat de overheid nou eens een keer wat toen tegen die malafide zooi? of de buitenlandse loterijen? Net als die vervelend SKL?
Is er dan niemand wakker daar boven in de top???????
En dan nog eens een keer die vervelend belspelletjes op tv jesus,
Beste regering DOET ER WAT AAN

roloes
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mei 2007 09:16

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door roloes »

hier nog zo iemand. Het leek allemaal best legaal, uitgebreide voorwaarden en zo....
Ik vind mezelf nu vreselijk naief, Ik bel eigenlijk nooit, had nu een zwak moment was blij met m'n hotelbonnen. Dit is inmidddels ook al een maand of twee geleden.
Een eerste mail werd niet beantwoord, gister opnieuw een poging gedaan, en die mail kreeg ik terug met de mededeling dat "dit adres niet langer mail accepteert"
De hufterigheid ten top!!!!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door gravedigger »

De overheid kan niks ondernemen tegen de SKL :) Het is een Duitse staatsloterij!!

DYW
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2007 21:18

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door DYW »

inderdaad echt belachelijk!!!!!

ik ben dus ook zo dom geweest om wel vijf keer mee te doen, en ook nog eens mijn vriend overgehaald om mee te doen.. (leuk toch vier keer nachtjes weg winnen!! hebben we in ieder geval wat leuke weekendjes weg..)

nu zit ik dus ook te balen! geen reactie!! mijn inbox staat nog vol met bevestigingen, te wachten tot ik kan aantonen dat ik toch echt heb deelgenomen aan het spel en dat ik gewonnen heb.. zucht.

ik heb al email gestuurd naar de info van de site, maar krijg steeds rare emails terug dat het niet kan worden geleverd..

heb zelfs een brief gestuurd naar het bedrijf maar krijg geen reactie.
ik vind het echt niet leuk meer, en zoek naar informatie waar ik kan.
ik ben dus ook uiteindelijk op deze site gekomen, en heb gezien dat meerdere mensen dit is overkomen.
vandaar dat ik ook hierop reageer.

als jullie iets horen laat het me dan weten!

ps: Ik vraag me af hoe die andere mensen dan als winnaars op de site kunnen komen. wij hebben toch ook veel gewonnen?! zelfs tot vier overnachtingen, drie maal een of ander e-kaart en een dvd download..
maar waar de prijzen zijn blijft een raadsel....ik kan zelfs geen telefoonnr vinden van het bedrijf.
dat is toch raar??!!

miranda1987
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 mei 2007 09:24

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door miranda1987 »

mijn vriend heeft ook 2 x meegedaan (iets van 3 maanden geleden) en heeft ze afgelopen vrijdag ontvangen! dus heb even geduld. het lukt wel :D

arno godding
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2007 12:56

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door arno godding »

nou een vriend van mij die dacht dat ook maar naar 2 maanden stond er een pakketje voor de deur met 1 Xbox 360 en een paar hotelcheqeus

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door D1RK »

De hotel gratis slapen en verplicht een heel erg duur ontbijt?

De telefoon kosten zijn hoog, en niet elk hotel is mogelijk, dus wees voorzichtig, de goede zijn er wel, maar ik win liever niets, en ook worden er door dit soort bedrijven vaak adressen doorverkocht, want U is dan meestal ook een gemakkelijk slachtoffer voor bedrijven die hier helaas ook zeer bekend zijn!

emely
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2009 16:38

Re: www.Lentespel.com

Ongelezen bericht door emely »

:shock: Damn !!!
Heb net 20 euro beltegoed opgemaakt aan t spel
www.lentespel.com :cry:
en heb een weekend weg gewonnen en 10 eur moest rekening nummer door geven heb dit gedaan d8t als ik mail moet bevestigen enz., is dat wel zo dat t echt binne komt maar dat is dus niet zo ???
er stond op altijd prijs dus wie zal nu niet daar na toe bellen 130 per gesprek en je hebt altijd prijs maar zoals ik t nu lees hier dat t niet binnen komt is t wel zonde idd van je beltegoed :shock:

Gesloten