LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis PDF.........

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Vind je deze PDF "positief"?

Heel positief
1
13%
positief
0
Geen stemmen
waardeloos
7
88%

Totaal aantal stemmen: 8

So be it

Gratis PDF.........

Ongelezen bericht door So be it »

Hi

Bij deze een erg leuke file voor ieder van ons......!
Óók voor de tegenstanders!!! (Denk ik... 8) )

jullie kunnen dan om óns lachen... en wij om júllie... want beide kampen kunnen er veel van leren!!

Het is GÉÉN promotie voor een mlmbedrijf of organisatie.
En...,, heel belangrijk......:
het is GRATIS!

http://hugh.successin10steps.com/thanky ... &mid=52632

So Be It
Jullie mogen natuurlijk wél vrijwillig een bijdrage storten op mijn rekening..... :wink:

arendflier

Re: Gratis PDF.........

Ongelezen bericht door arendflier »

Jullie mogen natuurlijk wél vrijwillig een bijdrage storten op mijn rekening..... Wink
Loopt jou MLM systeem niet zo lekker dan?

Groeten!

arendflier

Hoi SBI,

Loopt jou MLM systeem niet zo goed dat je om een bijdrage vraagt??

Groeten!!

So be it

Je hoort mij niet klagen, Arend..., maar domme mensen kun je makkelijk geld uit hun zak kloppen...., toch? :lol:

SBI

arendflier

Je hoort mij niet klagen, Arend..., maar domme mensen kun je makkelijk geld uit hun zak kloppen...., toch? Laughing

SBI
Hebben ze dat bij jou gedaan dan?? Kom op...vertel eens!!

Groeten!!

So be it

Je hoort mij niet klagen, Arend..., maar domme mensen kun je makkelijk geld uit hun zak kloppen...., toch? Laughing

SBI

Hebben ze dat bij jou gedaan dan?? Kom op...vertel eens!!
Nee, jongen..., ik wordt er alleen maar beter van. 8)

Ik dacht meer aan mensen die die dóódenkele keer een "kans" krijgen..., deze uit angst niet grijpen...., maar weer in hun oude, saaie beknellende leventje terugstappen..... :(

Ben jij nog elke dag enthousiast ergens over, jongen?
Noem eens 5 ECHTE hoogtepunten in je leven??? :oops:

SBI

arendflier

Ja zeker!! SBI

5 dingen:

1. een fantastische vriendin!
2. een fantastisch lopend bedrijf!
3. in 2006 66 werkdagen vrij en dus 9 keer op vakantie! Dit jaar al 6 keer geweest!!
4. dit jaar een verwachte omzetplus van 20% in een redelijk stagnerende markt!! 1e kwartaal 22,8%
5. succesvol in onroerend goed de laatste 15 jaar!!
6. een kleine maar zeer actieve en sociale vriendenkring!
en last but not least!! ALLES bereikt ZONDER een of ander DEBIEL MLM systeem!! Dus gewoon de traditionele manier van zakendoen!!
Kortom, ik ben ZEER TEVREDEN!!

De groeten!!

PS, eigenlijk is het zo grappig om jouw gefrusteerde reakties hier te lezen! In MIJN ogen maak je jezelf gewoon super belachelijk!!

So be it

Ja zeker!! SBI

5 dingen:
Ik had het over hoogtepunten, Arend......
Niet over een "sleur" in je leven.....!

Dus wanneer je bedrijf 10 jaar goed loopt... heb je 10 jaar lang een "hoogtepunt" zonder "punt"....??
Je hebt alleen maar de "hoogte"...??

SBI :wink:

(maak je maar lekker alléén boos, jongen.., ik heb er geen zin an...!

So be it

Nog even in detail..., Arend...:
3. in 2006 66 werkdagen vrij en dus 9 keer op vakantie! Dit jaar al 6 keer geweest!!
Ik zou BIJNA denken dat je een succesvol Distributeurschap met een mlmbedrijf hebt gebouwd...!:lol:
4. dit jaar een verwachte omzetplus van 20% in een redelijk stagnerende markt!! 1e kwartaal 22,8%
Fantastisch. Gefeliciteerd!! (Nu je familie en vrienden helpen met hetzelfde te bereiken... of vind je het wel fijn om wat bóven ze te staan op de maatschappelijke ladder??:oops: )
5. succesvol in onroerend goed de laatste 15 jaar!!
Waanzinnig! Grandioos!! (Nu je familie en vrienden helpen met hetzelfde te bereiken... of vind je het wel fijn om wat bóven ze te staan op de maatschappelijke ladder??:oops: )
6. een kleine maar zeer actieve en sociale vriendenkring!

Heel goed dat je dat vindt....
Denken ZIJ hetzelfde over jou?? Dat is ff wat belangrijker, toch??
en last but not least!! ALLES bereikt ZONDER een of ander DEBIEL MLM systeem!!
Ja, ja..., Arend..., dus jij vindt mensen zoals Covey, Warren Buffett, Blair, Trump... maar stumpers???

In mlm wordt je door een goede upline geleerd niemand losers te noemen....
Dit is wat één van de eerste oprichters van een mlmbedrijf er over denkt:
I hear that very often. “There’s winners and losers. Are you a winner? Are you a loser?” Almost insulting people who don’t sign up. You even got bad terminology. “We’re the winners. Over here are the losers in life.” They’re not losers. They may have a richer, fuller life than those of you that got fancy cars and new clothes or big rings have got. You know, they — Life is not geared by materialism. You do not decide who’s a winner or a loser. There’s too — Life is too complicated for that. We must make sure we always speak of everybody being a winner, even though they may have different goals. My plea here is that when you have a program, you make sure you have people on there who are making $100.00 and thrilled with it, as well as those who make more. Present it as a plan so that everybody can realize their goal, whatever it is

You know, when you became a Direct, we offered you a chance to be free and independent; and then I read your mail, and I find out you’ve lost your freedom. And all we want to do is give it back to you, to be as big or as small (in this business) as you want to, to make as much or as little as you like in the (Marketing) Plan by working it, and to go to whichever meetings you want to, and to feel comfortable to stay home if you don’t want to, without being branded a loser. Winners go to the meetings; losers stay home. Would you help me get rid of such terminology?

There are no losers in (this business). There are people who choose not to do it; but who are you to tell some teacher that chooses to spend the rest of his life as a dedicated teacher that he’s a loser? Who are you to tell a truck driver that chooses to spend more of his time doing things other than (this business), and maybe just drivin’ his truck, that he’s a loser? Whoever gave you a license to brand people? This business was designed to make everybody a winner, to do as much or as little as they wanted to; and if they chose to do nothing, to make them feel better for having had the experience. We only have winners in this business; and then we have some other winners who choose not to do the business. They just might be bigger winners in life than some of you that have branded them losers. I stand in awe of all people, and I hope you do, too.
En we mochten willen dat iedereen..., óók de intens gemene, stiekeme tegenstanders van mlm... zo'n mentaliteit zou hebben...! 8)

Om je dag wat op te vrolijken hier een leuke link......
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4106045964

SBI

genux

Ongelezen bericht door genux »

Ik blijf me verbazen over de ENORME onzin van So be It.

Iemand die zulk commentaar geeft zouden ze gelijk een dwangbuis moeten aanpassen en hopen dat hij nooit meer vrijkomt..
In wat voor 1 gehersenspoelde sekte ben jij beland So Be It???

Als je, zoals ik al vaak heb vermeld "zo overtuigd ben van je gelijk, heb je dit forum van radar niet nodig".
Maar jij bewijst iedere keer het tegendeel.

So be it

Ik vermoed dat jullie
de intens gemene, stiekeme tegenstanders van mlm
betrekken op de mensen hier.....?
Hier valt het nog "redelijk" mee....., maar er zijn voorbeelden op andere sites......... :shock:

SBI

So be it

Beste Genoegmetnix....,
Als je, zoals ik al vaak heb vermeld "zo overtuigd ben van je gelijk, heb je dit forum van radar niet nodig".
Ik héb het ook niet nodig..., maar het is wél leuk om bepaalde nullen te corrigeren.....

SBI
(Hooguit 1% verdient zeker in mlm....? :oops: .... :wink:
Ik ga even een hapje eten......)

genux

Ongelezen bericht door genux »

tquote]Ik héb het ook niet nodig..., maar het is wél leuk om bepaalde nullen te corrigeren.....

En hiermee bewijs je inderdaad dat jouw eventuele hersencellen zijn aagetast door het Mlm virus.

Het had je meer gesiert wanneer je je voortdurende commentaar achterwege liet. Het zou dan eventueel iets geloofwaardiger overkomen(en daarmee bedoel ik de sekte MLM)
[/quote]

So be it

Genoegnou,

Luister eens....,

Het maakt niet uit WAT wij hier vermelden aan nieuwtjes over mlm......
er volgen ALTIJD cynische, vaak beledigende opmerkingen op.... :roll:

Je kunt je dus wel voorstellen dat WIJ ook wat cynisch terúg reageren, af en toe?

mvg, So be it

arendflier

Ik had het over hoogtepunten, Arend......
Niet over een "sleur" in je leven.....!
Dus jij denkt dat dat sleur is. Hoe goed ken je me eigenlijk?? Voor jou LIJKT het sleur maar voor mij is het elke dag een hoogtepunt!!

:lol:
(maak je maar lekker alléén boos, jongen.., ik heb er geen zin an...!
IK boos?? Hoezo dan?? Waar baseer je dat op?? Met zo'n leven als ik hoef je nooit boos te zijn!!
Waanzinnig! Grandioos!! (Nu je familie en vrienden helpen met hetzelfde te bereiken... of vind je het wel fijn om wat bóven ze te staan op de maatschappelijke ladder??Embarassed )
Waarom?? Die hebben het ook allemaal fantastisch!! Echt weer MLM gelul!! Ik heb de woorden winners en losers nog nooit zo vaak gehoord dan bij MLM!!

Ennuh...wanneer ga je m'n vraag beantwoordden??

Groeten!!

So be it

Gut..., dat zie je niet gauw.....

Iedereen in jouw familie heeft het fantastisch....!
En jouw leven is één lang hoogtepunt!!!

Saai, dus....! :roll:

Heb niks tegen je, Arend, maar niet mee gaan zwammen hier...... :wink:
Wat was je vraag ook weer, jongen?
Heb écht geen zin het op te zoeken....

Of de "bovenste" het meest verdient, misschien?
De bekende 1% opmerking/vraag misschien??
Dan krijg je geen antwoord meer.
Alleeen serieuze vragen....

Fijne dag verder

SBI
(wéér, net als de afgelopen 20 jaar... een hóógte punt vandaag zeker??
Wat minder pot roken, Arend..... :wink: )

So be it

Van de 5 "waardeloos" stemmers over het geplaatste artikel weet IK zeker dat alle 5
Of geen Engels kunnen begrijpen.......
Of nooit de moeite hebben genomen het door te lezen......

Er staan leuke, leerzame opmerkingen in en behoorlijk wat kritiek op veel aspecten van mlm......
Een aanrader voor de tegenstanders...., maar ja...., die WILLEN helemaal niks over mlm weten!!
Alleeen roddeltjes zijn interessant, toch???

SBI :lol:

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En jij weet zeker dat deze mensen geen engels begrijpen?
En dat haal jij uit hun stemgedrag?
Waarna je in een andere thread klaagt dat o.a. ik nooit goed onderzoek heeft verricht naar mlm?

So be it

En jij weet zeker dat deze mensen geen engels begrijpen?
Ja. Blijkbaar.
En dat haal jij uit hun stemgedrag?
Nee.., omdat er geen reacties zijn gekomen....

Net als die oproep van mlmangel..., wereldwijd:
"Kom naar dit.... forum om tegen te stemmen!!!!!"
Waarna je in een andere thread klaagt dat o.a. ik nooit goed onderzoek heeft verricht naar mlm?
Klopt dat niet dan?
Wat WEET jij nou helemaal van mlm?? Geen ruk man...! :roll:

SBI

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dus ik weet geen ruk van mlm (jouw woorden) omdat ....?
Maar omdat de mensen tegen stemmen en niet reageren op de htread begrijpen ze geen engels. Ja, ja.
Ga je me nu ook al vertellen dat iemand als hij stemt verplicht is om te reageren met posten?

Gesloten