LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatloterij frustratie

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pgh
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:56

Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door pgh »

Hoi,

Waarom is de "troost" prijs t.o.v. de hoofdprijs zo vele malen minder.
Met mijn 1/5e lot had ik op 1 letter na 200.000 euro, maar moet het nu doen met "maar" 200 euro.

Dit zelfde gebeurt bij wanneer je een heel lot koopt. De hoofdprijs is 1.000.000 euro, maar mis je een letter of cijfer dan krijg je "maar" 1000 euro.

Uiteraard ben ik wel tevreden met de 200 euro, maar 3 nullen erachter was leuker geweest.

Gr. Patrick.

Manuela_Raymon
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2007 14:44

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door Manuela_Raymon »

Omdat er denk ik veel meer mensen zijn maar met andere letters. Als ze elke keer zoveel uit moeten betalen dan ben ik bang dat de loterij niet lang bestaat of de loten vrijwel onbetaalbaar worden.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.

Wees tevreden met je €200,- En anders moet je naar mijn mening niet meer meespelen, de kans is toch heel klein dat je de miljoen wint.

heho
Berichten: 144
Lid geworden op: 22 jan 2006 19:46

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door heho »

iets gelijkmatiger de prijzen verdelen heeft wel wat...
maar ja hoe hoger de prijs hoe meer loten worden verkocht, zo werkt dat gek genoeg, ook al slinken je kansen enorm op een prijs...

Goudkuipje
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 mei 2007 19:22

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door Goudkuipje »

Vroeger kon je ook veel meer winnen. Tegenwoordig moet je al heel wat cijfertjes goedhebben wil je een kleine prijs winnen.

Yendox
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2007 21:27

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door Yendox »

Tja we doen het dus toch zelf.....
heho
Geplaatst op: 07 Mei 2007 18:39 Onderwerp:



iets gelijkmatiger de prijzen verdelen heeft wel wat...
maar ja hoe hoger de prijs hoe meer loten worden verkocht, zo werkt dat gek genoeg, ook al slinken je kansen enorm op een prijs...

debonaire
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mei 2007 21:42

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door debonaire »

Het blijft een kansspel.... en "maar" 200 euro.... ik zou al blij zijn als ik "maar" 100 euro zou winnen.

aronspa
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 nov 2005 21:23

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door aronspa »

Grappig dat je 200 euro hebt gewonnen. Die prijs bestaat niet eens! Net als 200.000 die bestaat ook niet :P

GGG
Berichten: 193
Lid geworden op: 08 jan 2007 18:11

Re: Staatloterij frustratie

Ongelezen bericht door GGG »

Beter lezen! Het gaat om 200 euro die is gewonnen op 1/5e lot. Dus de prijs voor een heel lot was 1.000 euro.

Gert

Gesloten