LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Appartement niet beschikbaar neckermann reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
top030

Appartement niet beschikbaar neckermann reizen

Ongelezen bericht door top030 »

zonet dinsdag 29 mei kreeg ik telefoon van D-reizen dat het door ons geboekte appartement niet beschikbaar was wegens renovatie ( betreft app cinar in dalyan turkije *** sterren aldus de gids ) en dat ze ons een ander appartement aanboden ( app Villa Duran met **1/2 ster )

* de dame in kwestie vertelde dat het hotel/app waar we eerst heen zouden gaan twee sterren had en dat het vervangende hotel twee en een half had en dan neckermann de extra kosten hiervan zou betalen )

Dit vorige appartement was al in februari geboekt en nu een paar dagen vooraf krijgen we hiervan bericht. vreemd ...

Graag zou ik willen weten of je in zo`n geval zou moeten instemmen met dit aanbod of dat je hiervoor een andere vergoeding mag/kan vragen ?

ine1961

Re: Appartement niet beschikbaar neckermann reizen

Ongelezen bericht door ine1961 »

Het is natuurlijk nooit leuk als dit gebeurt, maar renovaties in dat soort landen lopen vaak uit, en dan krijgt het reisbureau dit vlak voor vertrek te horen.
Ik heb op vakantiereiswijzer beide accommodaties bekeken, en villa duran wordt veel hoger gewaardeerd als app cinar, dus ik zou hier maar mee accoord gaan en lekker gaan genieten van je vakantie.

V.w.b een vergoeding, er moet een gelijkwaardig alternatief aangeboden worden, en volgens mij is dit ook zo.

Veel succes en een prettige vakantie, overigens Dalyan is voor een vakantie in Turkije 1 van de leukste en mooiste bestemmingen.

ramonasbreuk

Ongelezen bericht door ramonasbreuk »

Eventueel is er ook een mogelijkheid om naar een ander appartement in de Neckermann gids te kijken. Mits beschikbaar is het natuurlijk ook mogelijk om anar dat appartement om te boeken. De omboekingskosten zijn dan voor rekening van Neckermann. Mocht echter het nieuw gekozen appartement duurder zijn dan het oorspronkelijke, zijn deze kosten wel voor uw rekening.

Uiteraard bestaat er ook een mogelijkheid om alles compleet te annuleren en eventueel via een andere touroperator te boeken.

Zoals top030 al zei, is echter het geboden alternatief zeker van betere kwaliteit dan het origineel geboekte, dus ik zou adviseren het te aanvaarden.

Mr1

Ongelezen bericht door Mr1 »

Om welk hotel gaat het? Touroperators willen namelijk ook wel eens worden overboekt op een accommodatie en dan worden in sommige gevallen mensen wel eens naar een andere accommodatie verplaatst onder het mom van renovatie etc....liever 2 mensen overboeken dan een heel gezin....

top030

Ongelezen bericht door top030 »

momenteel zit ýk dus in turkije in dalyan Villa Duran ipv. cinar. Via de lokale bevolking hoorde ik dat het andere hotel Cinar op last van de politie was gesloten vanwege overlast met prostituees uit rusland en drugs. Neckerman / D Reizen is hiermee niet echt slim bezig geweest om aan de klanten door te geven dat ze gesloten waren door een verbouwing. Alsof je zin zo"n kle,in dorp als dalyan dat geheim zou kunnen houden. Maar eind goed al goed ik kan iedereen Villa Duran aanraden het is gezellig en een echt familie bedrijf wat het allemaal erg gemoedelýjk maakt.

Gesloten