LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toppers in concert

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Nou, de kaartjes zijn binnen hoor, maar om nou van euforie een gat in de lucht te springen???? NEE!!!!! :x
Ik heb me suf gebedeld bij alles en iedereen om zo snel mogelijk een kaart vol te hebben. Ik wilde dolgraag naar de show van 8 juni omdat dat dat laatste zou zijn en op een vrijdag, dus een lekker rustig weekend voor de boeg. Nou, maandag startte de actie en donderdag had ik al gereserveerd. Helaas kon men niet zeggen welke rij en welk vak je zat, maaaaaaaaaaaaaaaaar, de computer reserveerde de beste plaatsen op dat moment. Wat schetst mijn verbazing: mijn vriendin, die een paar dagen later besteld heeft dan ik, zit op rij 4 en ik, die er zo snel mogelijk bij was, op rij 29!!!!! Wat een HEL daar bij Ticketpoint. Klagen heeft ook geen zin, want ze geven niet thuis of ze zeggen: ooh o.k. wil je je geld terug??? Nee, ik wil de kaarten waar ik recht op heb :x :cry:

Tuffy
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2007 07:57

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Tuffy »

Nou onze kaartjes zijn ook binnen. Wij twijfelden of we 1e of 2e rAng zouden nemen, maar er was nog 96% van de eerste rAng over. Nou dan zit je toch minimaal op het veld vlak bij het podium...
Niet dus. Een deel van de eerste rIng is ook eerste rAng en daarin zitten wij bijna achterin. In vak 107..Ik snap dit niet is hier nu helemaal niets aan te doen. Bellen heeft geen zin, dan zeggen ze: er is een fout gemaakt, stuur de kaarten maar terug en krijgt u uw geld terug...
Ik ga eigenlijk nooit uit en dan denk je dit is leuk..koop meteen voor een jaar boodschappen, kan meteen reserveren en nu zit je nog bijna achterin..Kan Radar hier niet -een beetje- achteraan...
Stom maar ik heb vannacht gewoon niet geslapen...
Geen fratsen, dat scheelt

Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Tuffy, misschien een schrale troost, ik zit ook liever op het veld, maar vak 107 zijn wel de VIP vakken. Ze noemen dat de beste plaatsen van het stadion en er is een kans dat je nog wat BN'ers tegenkomt. Tweede voordeel is, dat je met de roltrap naar boven gaat en niet met de gewone trap 8) . Scheelt ook weer, maar ik kan je teleurstelling goed voorstellen. Moet je eens kijken op www.gordon.nl, forum, daar staan ook een aantal erg teleurgestelde mensen. :cry: Schandalig allemaal!!!

Kanja
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 13:28

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Kanja »

Hallo,

ook bij mij is het niet goed gegaan. Wij hebben op 5 februari 2 kaarten besteld voor 8 juni 1e rang. Gisteren de kaarten gekregen. Wij hebben vak 103 en 2 stoelen verspreid over het vak.

Ticketpoint na een uur proberen aan de lijn gekregen, en inderdaad er is helaas niets aan te doen.

het is naar mijn idee een super slechte organisatie als ik al die reacties lees. Bestel je vroeg, krijg je de slechtere plekken!!!!!

Het zou inderdaad fijn zijn als Radar hier aan kan doen!!!!!!!!

Anja

bianca9292
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 18:45

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door bianca9292 »

joh..!
ik schrik gewoon van deze verhalen , ik dacht dat ik mijn kaart niet vol kreeg maar toch nog gelukt 21 maart kaarten besteld (wel 5de rangsmaar beter iets dan niets :wink: ) 26 maart de bevestiging gehad ik vond het wel lang duren dat het werd afgeschreven
maar eind april de kaarten al ontvangen en gewoon naast elkaar
maar nu heb ik wel zoiets na het lezen van deze verhalen wat staat ons te wachten als we daar aankomen, zijn ze dan vergeten de jongens in te lichten dat ze moeten optreden ???? :?

ik wens iedereen succes en hoop dat de kaarten toch nog op tijd binnen komen

groetjes Bianca

Floortje9
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 feb 2007 14:48

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Floortje9 »

Hihihihi Bianca, goeie! Maar wij hebben ook al zoiets van : zal dit echt alles zijn of wordt op het laatst alles afgeblazen???
We zullen t zien, maar ze hebben zich niet populair gemaakt, de organisatie en wie worden er voor op aan gekeken??? Geer Gor en Froog!

angela-nails
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2007 23:07

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door angela-nails »

eind feb. kaarten besteld van de toppers 1e rang met c1000 actie.

half mei nog geen kaartjes en toen eens gemailt met ticketpiont en dit was hun reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kan ik u het volgende mededelen;
Wij hebben geprobeerd via een éénmalige incasso geprobeerd het bedrag
Van uw rekening te incasseren. Dit is niet gelukt.
Daarop hebben wij u een factuur gestuurd om u alsnog de mogelijk te bieden
Zelf de betaling te voldoen.
Vanwege het uitblijven van de betaling hebben wij de reservering inmiddels geannuleerd.
Daar er nog enkele plaatsen beschikbaar zijn, kunt u een nieuwe reservering maken. Het is echter niet meer mogelijk om gebruik te maken van de C1000-Actie.


Hier klopt dus HELEMAAL NIETS VAN!!!!

Geen factuur gehad en met de bank gebeld en de bank heeft het nagekeken en er is nooit geprobeerd geld van mijn rekening af te halen door ticketpoint. dus er is geen spraken van incasso weigering.

Wederom ticketpiont gebeld en volgens hun ligt de fout bij ons en hun kunnen er niks en willen er niks aan doen.
mooi belachelijk ze komen er mooi makkelijk vanaf.

ze zeggen gewoon dat de bank zijn werk niet doet en dat de post bode mijn adres niet kan vinden.
daar komt het wel op neer.

Dus nu gaat helaas ons uitje naar de toppers niet door.

zaza1x
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2007 21:29

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door zaza1x »

Ik heb geen problemen gehad met het bestellen van 2 kaarten met de C1000 actie. Maar vorige week kreeg ik mijn 2 kaarten (voor de prijs van 1) en nu zitten we helemaal niet naast elkaar, maar op stoel 32 en 59. En na al deze berichten hiervoor te hebben gelezen heeft het dus geen nut om aktie te ondernemen. Ik heb al wel geprobeerd te bellen met ticketpoint maar er waren telkens veel wachtende voor mij en ik heb geen zin in een hoge telefoonrekening!

Degger

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Degger »

Voor on geld hetzelfde. Op 15 februari tickerts besteld en ook een email terug ontvangen. Heb 30-5-2007 maar eens gebeld waar de tickets bleven en kreeg toen te horen dat er helemaal geen reservering had plaatsgevonden. Ben erg teleurgesteld want er zijn nu geen kaarten meer te krijgen voor het veld of voor rang 1 voor 2 personen. Ik vind dit wel een hele slechte zaak. Heb ik dus voor niets zoveel boodschappen gedaan bij de C-1000 om aan de zegeltjes te komen.

Tuffy
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2007 07:57

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Tuffy »

Nou we mochten dan volgens opbeurende berichten op de ere tribune zitten, maar dan wel op de allerlaatste rij met ons rug tegen de muur.
Op de kaarten stond rij 36, maar die bleek niet te bestaan, nee het was een druk fout en dan nie rij 3 of 6, nee 19 ????Klinkt niet logisch.
Ik wil heel graag een aanklacht wegens oplichting indienen. Weet iemand of dat kan, of wat je kansen zijn. Kunnen we dat evt met alle ontevreden mensen doen. De concerten zijn voorbij en ze denken er zomaar mee weg te komen. Maar als zij uitdrukkelijk vermelden, dat op het moment van boeking nog 96% van de eerste rAng kaarten beschikbaar zijn, mag ik er toch wel vanuit gaan, dat ik dan ergens voorin zit en niet op de allerlaatste rij. Een opmerking van..sorry de computer heeft fouten gemaakt, vind ik echt niet kunnen. Ik heb begrepen, dat ook C1000 de boel gaat evalueren, omdat ook zij onder vuur lagen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Shareena »

Klacht indienen wegens oplichting? Je bent toch geweest en je had toch een plek?

Had je dan een eerste rangs kaart? Das nooit op een tribune... Behalve die 500 kaarten die er op het laatst zijn bijgekomen!

Ik zat op rij 35 op de eerste rang en heb het super gehad!

Tuffy
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2007 07:57

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Tuffy »

Normaal gesproken is eerste rang alleen de veldkaarten. Hier zijn echter een deel van de eerste ring tribunes ook eerste rang. Dat was eigenlijk de reden, waarom wij twijfelde tussen eerste of tweede rang.
Er werd echter aangegeven, dat er slechts 45 van de beschikbare kaarten van de eerste rang verkocht waren. Omdat je normaal van vooraf aan gaat uitdelen, gingen wij ervan uit, dat we ergens op het veld zouden zitten.. Toen we pas kort voor het concert de kaarten kregen,bleken we op de tribune laatste rij te zitten.. Bellen had geen zin je werd voor zoveel cent per minuut in de wacht gezet en als je iemand had, zeiden ze dat er een fout in de computer was geweest. Dat je de kaarten kon terug sturen en je geld terug kreeg,.. Maar het was op dat moment uitverkocht en we hebben niet voor niets bij C1000 boodschappen gedaan. daarom voel ik me opgelicht. we waren een van de eersten die boekten en zaten op onze rang helemaal achteraan.

Tuffy
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2007 07:57

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Tuffy »

Ik bedoel 4% ipv 45 ..er was pas 4% van de beschikbare kaarten verkocht, volgens Ticketpoint...

mevrouw tomaat
Berichten: 33
Lid geworden op: 07 jun 2007 23:54

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door mevrouw tomaat »

Beste mede Toppers in concert gangers,

Ik heb zelf op 30-3-2007 de kaarten besteld, en kreeg meteen een bevestiging. 2 kaartjes 1ste rang voor 6 juni. Na een aantal dagen werd het bedrag afgeschreven, dus ik ging er helemaal vanuit dat het goed ging. Vervolgens het bedrag retour gekregen. Wat ik al heel raar vond. Voor de zekerheid even gebeld of het allemaal goed ging. De optie voor gereserveerde plaatsen kwam je niet doorheen, dus maar een optie gekozen die helemaal niet voor deze zaken was. Eindelijk na een half uur iemand aan de lijn. "Ja we hebben het heel druk". Kan mij niets schelen, ik wil gewoon waar ik recht op heb. Volgens die mw had ik 5de rang kaarten besteld, aan me hoela. Echt niet te geloven. Vroeg waarom er dan de kosten van 1ste rang was afgeschreven. Toen werd het stil en moest ze even overleggen. Nou ik heb zelf op een callcenter gewerkt, en dat betekend meestal niet veel goeds als ze moeten overleggen.

De mw kon me alleen vertellen dat er binnen enkele dagen het bedrag voor 5de rangs kaarten werd ingehouden. Hell no, ik wil 1ste rang kaarten. Daar waar ik recht op heb. Helaas waren die er niet meer. Maar ik wilde toch naar het concert, dus heb ik het maar gedaan. Achteraf stom!!!!!!

Maar goed het bedrag werd al snel afgeschreven en ik dacht nu komt het goed. Maar 2 weken voor het concert nog steeds geen kaarten. Dus ik weer bellen, maar kreeg niemand aan de telefoon, vervolgens email gestuurd, waar ik geen reactie op kreeg.

Hoe bedoel je onbeschoft. Ondertussen was het een week voor het concert, toen ben ik maar weer gaan bellen. Na een half uur iemand aan de lijn. Op dat moment was ik niet meer zo aardig. "WAAR ZIJN MIJN KAARTEN?!!!!!!!!!" "Ze zijn verstuurd hoor mw", ja aan me hoela. Niets gekregen hoor.

Ze zouden ze nogmaals naar mij toe sturen.

Ja en dat zou helemaal goed komen. Nou ik geloofde daar niets van.
En ja hoor ik kreeg gelijk. 1 dag voor het concert nog geen kaarten. Ik weer bellen. De mw die ik aan de lijn kreeg bood voor het eerst haar excuses aan. Wat een wonder. Ik kon mijn kaartjes ophalen bij de balie bij het stadion, met mijn idkaart. Dus ik kon toch nog naar het concert.

Ik de dag daarna helemaal uitgedorst naar het concert. Op zoek naar de balie, Maar die was zo verstopt, uiteindelijk gevonden. Wat een rij, echt niet normaal. Een uur in de rij gestaan voordat ik aan de beurt was. Op mijn achternaam was geen reservering. Geloof je het zelf.
:evil: :evil:

Toen werd ik gek. Ik ben zo uit mijn dak gegaan, het is dat ik een goed hart heb anders had ik ter plekke een hartaanval gehad. Na mijn gal te hebben gespuit heb ik netjes excuses aangeboden aan het meisje die achter de balie zat, en het hele verhaal uitgelegt. Ze is op alle mogelijkheden gaan kijken en uiteindelijk vond ze twee reserveringen, alleen was er een gecanceled. De eerste rang was een week van te voren gecanceled en de 5de rang kreeg ik dus.

Nou goed wij naar de ingang, aan de andere kant van het stadion. Eenmaal in het stadion moesten we 1000 trappen op, bleek ook nog dat we op de een na achterste rij zaten. Ja hoor en bedankt!!!!!!!!! :evil:


Maar goed we waren nou eenmaal in het stadion en we gingen genieten van de muziek!!!!
De sfeer was goed, zullen vast allemaal mensen zijn geweest die wel de juiste kaarten op tijd hebben gekregen. :wink:

Het begon:
Het feest kon beginnen want geer, goor en rene waren binnen. De muziek begon en het zingen............

Zingen? We konden alleen de muziek horen, het is dat er een groot scherm was waar de tekst op te lezen was, maar de tekst konden we niet verstaan. Helaas voor mijn vriendin die haar bril niet bij haar had, kon ze er geen reet van volgen. Beetje lullig he?!

Niet dat we niet gefeest hebben, want we waren er nu eenmaal. Maar halverwegen had ik echt zo iets van ik ga weg, dus ticketpoint BEDANKT!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Een boze mevrouw tomaat

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door Nita »

Dit zou de bijdehante mama ook geschreven kunnen hebben.Maar ........goed verhaal hoor. :lol:

cybertomaat
Berichten: 2177
Lid geworden op: 23 mei 2007 00:45

Re: Toppers in concert

Ongelezen bericht door cybertomaat »

Nou Nita ... ik ben blij dat ze HIER haar hartje ff lucht,
anders krijg ik het hele verhaal voor de 100e keer te horen. :(

En mij intereseren die floppers in concert helemaal niet !!!
Al die nummers van Elvis presley,John Denver enz. enz.
die zij ,op z'n zachtst gezegd,aanranden ......
zing ik stoned,dronken en met 3 slaappillen in m'n mik nog
10 keer beter :!:

Dat is geen zingen wat zij doen ...
dat is een karaoke + pakket :evil:

En als je me niet geloofd ...
vraag maar aan mijn vrouw :wink:

>Cyber Tomaat<

Gesloten