LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goed bedrijf

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
ook ieman

goed bedrijf

Ongelezen bericht door ook ieman »

Hierbij mijn ervaring met bedrijf ETD kunststoftechniek..

Pas geleden zijn onze kozijnen vervangen door kunststofkozijnen, en dit is uitermate netjes gebeurd, ook bij onze overburen.

een aanrader voor iedereen die overweegt kunststofkozijnen te bestellen.

ik vond dit ook het vermelden waard.

m vr gr

G7

Re: goed bedrijf

Ongelezen bericht door G7 »

Hier wil ik me ook bij aansluiten.

Ook wij hebben deze week nieuwe ramen, deuren en kozijnen gekregen die door de firma Belisol/Renster te Deventer, keurig netjes zijn geplaatst. Velen uit onze buurt hadden het al, dus ik had voorbeelden genoeg.

Mag ook eens wel een keer gezegd worden, als het wel goed gaat!

Wij zijn netjes te woord gestaan bij het maken van de offerte en er is ons niets opgedrongen, wat je nogal eens leest hier. Ik mocht zijn naam hier noemen. Hr. Frank Edelbroek van de firma Belisol/Renster te Deventer. Voor vragen of offertes, kunt u altijd bij hem tercht.

Alles volgens afspaak en ook de monteurs waren zeer gedegen vaklui. Bij ons zijn 2 monteurs, 3 dagen bezig geweest met het vernieuwen van een hele voorgevel. Drie ramen, twee deuren + een hele sjieke voordeur (mag/kan je eventueel zelf ontwerpen) en de hele voorgevel afwerkt met keralit panelen.

Alles keurig afgewerkt en opgeruimd door de monteurs.

Kortom: wij kunnen deze firma van harte aanbevelen. :wink:

G7

Re: goed bedrijf

Ongelezen bericht door G7 »

Even uppen.

Na al die negatieve berichten hieronder, ook nog even deze weer een keer. Het kan echt ook wel goed gaan.

Gesloten