LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pro Assist problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

ik weet heel goed waar je het over hebt...ik ben nl bezorger!zou dus nog best eens kunnen zijn dat wij elkaar al eens hebben gezien in de winkel(ligt er natuurlijk aan welk filiaal BC DB of anders). :wink:
ik weet dat niet alles aan pa te verwijten is.maar ik heb er zelf ook mee te maken gehad hoe er ook op de winkels wordt gereageerd door pa.
je hebt het erover dat jullie al het gezeur over jullie heen krijgen,dat wil ik graag geloven,jullie zijn immers het aanspreekpunt voor de klant.
maar daar tegenover staat dan ook weer dat de chauffeurs van pa het weer van de winkels te horen krijgen,terwijl die compleet buiten het hele rottige rep. traject staat :cry: ,ik hoop dat bij jullie het anders is!en idd wordt pa erop aangesproken als het weer eens verkeerd gaat bij de rep. centra's,dit is idd niet te wijten aan pa.
ach ja,als je het goed bekijkt zijn we allemaal de pineut en wordt de schuld altijd bij een ander in de schoenen geschoven,van welke kant je het ook bekijkt! :?

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Kika29 »

Yups helemaal met je eens !! Al weet ik dat mijn shop niet zeurt tegen de chauffeurs van Pa ;-)...wij weten dat zij alleen verantwoordelijk zijn voor het leveren :-D...Ik heb altijd een hele vrolijke chauffeur :-D

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

:lol: ja en daar hebben we er meer van hoor!kun je mij vertellen welke regio je werkt(grootste stad in de buurt bijv.)ik rij bijv. regio eindhoven,is ook supergezellig.in die regio kennen ze ook echt de chauffeurs die daar komen dus weten ze dat chauffeurs niets aan een situatie kunnen doen.
dan is dat wel fijn om daar te werken :wink:

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door Kika29 »

Regio Arnhem Nijmegen :-)

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

jep,ik ken hem,leuke jongen!! :D altijd in voor een praatje :wink: en niet geheel onaangenaam om naar te kijken haha.
veel succes verder in de winkel,mocht er nog wat zijn dan zal ik het forum weer snel bekijken

nickosss
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2007 19:35

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door nickosss »

Hallo mensen ik zit ook met een probleem...

Ik heb in november bij orange een nokia 6280 met abbon gekocht bij de orangeshop en heb daarbij een pro assist verzekering met waterschade afgesloten. nou ik het volgende voor gevallen.

Mijn toestel is in januari in een emmer met water gevallen en deed het dus niet meer... ik bel PA en die komen binnen 4 uur mijn telefoon ophalen. 3 weken later krijg ik telefoon van PA met de mededeling dat ze mijn telefoon gerepareerd terug komen afleveren bij mij thuis :? Dit vond ik al vreemd want hij was echt helemaal doorweekt maargoed... bij aflevering constateer ik dat mijn verlichting van de menuknopjes het niet meer doet dus ik geef hem meteen weer ter reparatie mee met de koerier. Een week later een telefoontje: "we kunnen geen probleem vinden kunt het probleem omschrijven." nou ik heb toen alles uitgelegd en het zou worden nagekeken. 3 weken later krijg ik telefoon voor een afspraak voor het afleveren van het gerepareerde toestel... Ik heb het toestel 1 dag in gebruik constateer ik dat de geheugenkaart lezer het niet doet... dus ik bel PA weer op en 4 uur later staan ze weer bij mij aan de deur om mijn toestel op te halen... het leen toestel is nog rotter als de vorige keer... 3 weken later telefoon voor een afspraak voor het afleveren van mijn telefoon... het toestel 2 weken in gebruik gehad in die 2 weken een software update laten doen bij een Nokia service punt want hij liep steeds vast. En na die update bleef hij terugspringen naar fabrieksinstellingen hij slurpt de batterij leeg in 1 a 1,5 dag bij normaal gebruik, hij lees de geheugenkaart niet altijd goed uit, het scherm valt regelmatig uit datakabel werkt maar de helft van de tijd of de verbinding valt weg. headset werkt maar half en nog een heleboel kleine dingen die het werken met deze telefoon eigenlijk onmogelijk maken. Ik bel weer naar PA met de mededeling dat ik een nieuw toestel wil want het werkt gewoon niet en ik kan er niets mee en dat het allemaal het gevolg is van de in eerste instantie opgelopen waterschade... ik krijg van de telefoniste het antwoord dat gaat niet werken meneer daar heeft u namelijk niets over te zeggen :? :? nou goed weer 4 uur later staat er een koerier bij mij thuis om hem op te halen... nou heb ik hem vandaag na 2 weken terug en hij werkt nog steeds niet zoals het zou moeten ik heb zelfs het idee dat ze er niets aan hebben gedaan... alle instellingen stonden nog het zelfde als toen hij wegging en zelfs mijn contacten stonden nog in mijn telefoon... heel apart allemaal... en nee ik heb niet zoals in een van de vorige reacties stond heel mijn telefoon beveiligd... ik gebruik niet eens een pincode... wat kan ik nu doen om PA mijn telefoon helemaal goed te laten repareren of zelfs een nieuw toestel te leveren...

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

tja,helaas is dit ook voor mij een moeilijk geval,omdat ik nartuurlijk niet perfect alles van die procedures weet.
mijn tip,lees goed je verz.contract door om te kijken wat er aan vergoedingen in staan en wanneer je een nieuwe kunt krijgen,PA moet zich ook aan het contract houden.
kun je daar geen wijs uit komenof staat erin dat je geen nieuwe krijgt,zou ik zeggen,klop ff bij orange aan!
die hebben ook een regeling natuurlijk.
staat er in het contract dat je wel een nieuwe krijgt,klinkt misschien vervelend,maar dan zou ik zeggen.
blijven zeuren bij PA!!
je hebt niet voor niets een verzekering afgesloten!!

vetjuhh
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jun 2007 13:26

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door vetjuhh »

hoi,
ik heb ook klacht over pro assist. ik heb een telefoonverzekering afgesloten bij een t mobile shop voor 5 euro per maand. maar pro assist haalt steeds meer geld van mijn rekening nu is het al 20 euro! dat kan toch zomaar niet! ik heb contact over gehad met t mobile maa nee hun zij zijn niet aansprakelijk... kan ik inkomen maar word wel een contract afgesloten bij hun! zelf ook nog veel klachen bij t mobile... wat betreft internet toetsel. en hacken... ga ik ook nog wat over zetten op de site!
ik ben benieuwd of pro assist aangepakt gaat worden maar ik hoop het wel! wat kun je een bedrijf je vetrouwen schaden.....!
succes met jullie problemen!
groetjes vetjuhh

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

heb je proassist al gebeld waarom ze steeds meer geld van je rekening halen :?:

kiddykick1
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 jun 2007 21:16

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door kiddykick1 »

je betaald 5,95 per maand,vooraf word dit geincasseerd per kwartaal 17,85 dus niks aan de hand

dutchzooom
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2007 12:42

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door dutchzooom »

x
Laatst gewijzigd door dutchzooom op 26 jun 2010 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

ik ben blij dat je de koeriers vriendelijk vindt..ik ben er één van..tenminste?!!
niet meer sinds ik een ongeluk heb gehad met de bedrijfsbus. :cry:
vanaf dat moment heb ik "therapeutisch"werk gedaan.
bureau-werk ja...sinds dat moment gaat het met mij ook zeer mis tussen mij en PA.
ik had nl wel weer mijn werk als chauffeur hervat...tot het niet meer ging!
toen ik mij dus weer afmelden kreeg ik doodleuk te horen dat ik uit mijn functie ben ontheven!!mag dus niet meer chauffeuren!! :evil:
en ze kunnen het in zo'n mooi jasje steken als dat ze willen,maar als mij dan gezegd word...of je neemt het baantje achter het bureau aan of je gaat solliciteren buiten het bedrijf...is het voor mij zo klaar als een klontje he!!
ze willen me er domweg uitdonderen omdat ik een bedrijfsongeval heb gehad. :?
ik ben nooit op het forum gekomen om PA af te zeuren of beroepsgeheimen door te spelen,maar soms gaan ze zelfs te ver voor de werknemers.
ik heb nu dan ook een heel gezellige en zeker goeie advocaat!! :lol:
moesten meer mensen doen!!!
ik wens je veel succes met je verdere situatie met PA en wie weet kom ik de volgende keer wel op de forum als ex-medewerker. :wink:

ursulavk
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 aug 2006 16:21

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door ursulavk »

hierbij wil ik pro assist mijn excuses maken voor het negatieve wat ik op dit forum heb geplaatst.
het is nooit mijn bedoeling geweest om PA schade toe te brengen door op dit forum te komen,het probleem is tussen mij en mijn werkgevers,dit had ik niet naar buiten mogen brengen.mijn hoop is nu alleen nog dat PA mijn excuses aanvaardt en dat ze ook in mijn berichten hebben kunnen merken dat ik er puur opkwam uit nieuwsgierigheid en advies willen geven aan klanten.
mijn berichten zijn negatief geworden door de invloed van al het andere negatieve op het forum en de woede en frustratie die voortvloeit uit de problemen die ik heb gehad.
ik moest op een bepaald moment mijn verhaal kwijt en heb dit geuit via het verkeerde medium.
nogmaals mijn excuses.
dit zal de laatste keer zijn dat ik op dit forum verschijn.
iedereen succes verder.

smies
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2007 20:30

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door smies »

Beste Milo (en kika), Ik heb zelf proassist verzekeringen verkocht en naar mijn weten is display-schade niet verzekerd. Vochtschade is afhankelijk van de verzekering (basis of extra). Maar wel goed nieuws is namelijk dat proassist je toestel niet in had mogen nemen met een barst in het display. Dus, is het aantoonbaar zeer onwaarschijnlijk dat de barst er al in zat, mochten ze vol houden dat de barst er al in zat is dat alsnog een fout van proassist. Daarmee sta je denk ik sterker dan proassist. Succes!
En om nog even te reageren op kika, stennis schoppen in een winkel heeft geen zin, tenzij je echt verkeerd behandeld wordt en naar mijn idee is dat hier het geval..

herzon
Berichten: 49
Lid geworden op: 25 aug 2007 17:00

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door herzon »

Zo ursulavk,

Ze hebben dus ook op dit forum rondgeneusd en zijn je bijdrage tegen gekomen. Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat je niet de enige bent die zo door dit bedrijf is behandeld. Zodra personeel een 'mankement' krijgt, ben je voor hun afgeschreven en zullen ze alles in het werk stellen om je weg te krijgen. Over je excuus moet iedereen maar heen lezen, dit is je opgelegd en komt NIET uit je eigen hierop.

derksensamsung
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2007 21:36

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door derksensamsung »

Goedendag

Jullie hebben het over Pro Assist.
Maar 1 ding hebben jullie niet in de gaten !!!
Pro assist repareerd NIET, Pro Assist is slecht HET koeriers bedrijf die de mobieltjes brengt en haalt.

En ze hebben een Call Center die de tel. aanneemt van klanten voor de klachten vanm defecte mobieltjes.

Dus als er een Rep. niet goed is uitgevoerd ligt dat zeker NIET aan Proassist.

Dit is zeker niet om het bedrijf te verdedigen, !!!!

Pro Assist wordt alleen ingeschakeld voor de Provider ( Orange, vodafone, enz enz enz )

Dus degene die verandwoordelijk is voor de rep. is de rep. dienst zelf !!!!
NIET PROASSIST

Een medewerker van Pro Assist,

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

Dus als er een Rep. niet goed is uitgevoerd ligt dat zeker NIET aan Proassist.

Dit is zeker niet om het bedrijf te verdedigen, !!!!

Pro Assist wordt alleen ingeschakeld voor de Provider ( Orange, vodafone, enz enz enz )

Dus degene die verandwoordelijk is voor de rep. is de rep. dienst zelf !!!!
NIET PROASSIST

Een medewerker van Pro Assist,

Dat is lekker makkelijk, Het komt door het calcenter/ Het komt door het reparatiebedrijf,Het ligt nooit aan pro assist. Mischien kun je dan ook vertellen aan wie het wel ligt en gelijk even aangeven Waar mensen die zich slecht behandeld voelen dan kunnen klagen of reclameren? Het is wel een hele slome manier van onder problemen uit te komen en dan ook nog roepen dat je het bedrijf niet verdedigd. Kenmerkend voor pro assist?? of een foutje van een niet zo heel slimme medewerker?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door jor »

Het Callcenter van ProAssist is het “hart” van de organisatie. Alle dagen in de week, 24 uur per dag is het callcenter van ProAssist bemand. Het callcenter van ProAssist verwerkt direct alle 1ste lijns schadegevallen waarbij de inzet van onze eigen koeriersdienst noodzakelijk is.

Ten behoeve van de reparatie onderhoud ProAssist dagelijkse shuttles met diverse door de fabrikanten geautoriseerde reparateurs in binnen- en buitenland. Tevens heeft ProAssist met diverse van deze reparateurs IT verbindingen. Hierdoor is ProAssist in staat korte reparatie doorlooptijden te garanderen.

Nadat de goederen zijn gerepareerd vindt er wederom een uitgebreide controle en registratie plaats.

Leuk, het is allemaal in 1 hand maar als je de reactie van de medewerker moet geloven hebben ze daar geen invloed op. Dit terwijl op de website sprake is van een uitgebreide nacontrole.

pepie2
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 sep 2007 16:00

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door pepie2 »

Misschien kun je bij deze jongens baat hebben:Boycot.nu
Voor € 1.- per maand helpen ze je het gehele jaar gratis met allerlei toestanden die je normaal toch niet wint van de groot geldverdieners.
Ikzelf ben sinds kort lid en heb meteen dezelfde dag nog reactie gehad, dat zij de zaak al hadden gemeld bij @Home.En als er binnen 2 weken geen reactie van @dje komt, zij zeker verder gaan.
Veel succes.
p.s.En niet meer zo tekeer gaan al kan ik je reactie heel goed begrijpen.

domi
Berichten: 18
Lid geworden op: 09 feb 2006 13:24

Re: Pro Assist problemen

Ongelezen bericht door domi »

Waarom verzeker je in hemels naam een telefoon, van de premie die je betaald kun je om het jaar een nieywe telefoon kopen, zeker als je niet zo'n bizar duur abonnement neemt met "gratis" telefoon maar gewoon een sim only abonnement.(die telefoon is net zo gratis als de zegeltjes aan de benzinepomp)

Gesloten