LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar laat zich voor karretje intermediair spannen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Natasja56

Re: Radar laat zich voor karretje intermediair spannen

Ongelezen bericht door Natasja56 »

Ik vind het niet sterk van Radar dat zij een tussenpersoon zoals Independer opwerpen als onafhanelijk en onpartijdig. Independer biedt verzekeringen aan en ontvangt daarvoor (afsluit) provisie. Hoezo onafhanelijk? Wil je echt onafhankelijk advies schakel dan een adviseur in die op basis van fee of uurtarief adviseert. Een aantal zoekt dan zelf de beste aanbieding uit waarbij je de volledige provisie ook nog een terugontvangt. Doe dat maar eens na Independer!

Kijk maar eens op Google bij: vereniging vofp, neutralis of vereniging Samenwerkende pensioen Adviseurs.

oplettend

Ongelezen bericht door oplettend »

Al heel lang stoor ik mij aan de volksverlakkerij van instantie die dan pretenderen het beste voor te hebben. Dit zijn ook gewoon commerciele instanties die dankzij o.a. een radar op de kaart gezet worden. Hordes mensen denken daar fantastisch mee geholpen te zijn. Zoals een independer pfffffffff laat me niet lachen ook hun vullen met dank aan o.a. radar hun zakken (voor een leuke donatie gratis reclame). Natuurlijk zoeken wij als consument de voordeligste met de beste condities. En geloof me die vind je echt niet via een independer of verzekeringssite. Ik heb voor mezelf een zeer uitgebreide analyse gemaakt over verzekeringen als beste met en premie en voorwaarden kwam bij mij en mijn kennisen www.budgetpolis.nl als beste uit de bus ! en zoals ik al verwachte was die verder nergens terug te vinden !! Natuurlijk verdient budgetpolis.nl ook aan ons, logisch ik werk ook niet voor niets !! u wel ??

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag oplettend,

Leuke reclame! :wink:

Maxiem.

oplettend

Ongelezen bericht door oplettend »

Voor wie ?? Ik wil alleen mijn punt duidelijk maken. Denk dat je er niet blij mee bent , dat kan ! sorry maar het is wel zo. Kijk zelf en analyseer.

succes.....................

Gesloten