Prospect neemt afscheid van zijn naam! Prospect is klant geworden.
Na maanden van orientatie, wat ik overigens met veel plezier heb gedaan zijn wij geslaagd bij Maxx met Format!
Kwaliteit van Format nagevraagd en afgelopen maanden bij meerdere zaken bekeken. Ben terecht gekomen in Heemskerk nadat ik door mijn collega's ben getipt over blum en format! (kwaliteit van installatie en hang en sluitwerk is opgevallen. Tevens werd mij geadviseerd toch ook te gaan voor BLUM! Dit alles samen; de mooie Format keuken,prachtige Siemens apperatuur, persoonlijk en kundige advies, meedenkwerk en de leuke prijs was voor ons de doorslag.
Wij kijken uit naar de installatie, waar wij overigens alle vertrouwen in hebben.
Hebben de merken Siematic, Eggersmann, Next125 en Pronorm en Comprex allemaal goed bekeken. ( laatste 2 vielen overigens snel af door beperkingen in kleur ( sorry sr) en buikgevoel over onbekende italiaanse merk). Mijn aanbeveling over Format, BLum en Maxx zal ik ook zeker niet achterwege laten bij onze toekomstige nieuwbouwburen! en andere geintresseerden.
Denk dat ik hier een aardige voorzet heb gedaan. Mochten mensen meer willen weten benader mij gerust.
Tevens heb ik op deze site ook inhoudelijk mijn bevestiging gekregen over de kennis van de keukenspeciaalzaak in Heemskerk terwijl ik dit op voorhand niet wist ( ook deze site was nuttige tip en moest zelfs even puzzelen).
Jullie kunnen zeuren wat jullie willen maar verstand en passie van en voor het keukenvak en INSTALLATIE is in Heemskerk geheel aanwezig.
Succes allen en ik laat jullie weten hoe de installatie is verlopen zodat ik nog wat veren kan uitdelen
Tevens nog even zeggen dat ik nicks als "zelfstandige" "pfff" """sr" kuchegirl allemaal nauwlettend heb gevolgd.
Dank u allen voor uw input en uw betrokkenheid ! Zal dit platform missen! en hoop dat u menig prospect van inhoud voorziet.
Mocht de maag enigzins draaien na lezen van dit bericht ( pffff?
) dan kan deze geleegd worden in onze nieuwe prachtige spoelbak Franke Kubus KBX 110.45. U bent van harte welkom.