LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft gehandicapte recht op zorg?.

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
kees12

Heeft gehandicapte recht op zorg?.

Ongelezen bericht door kees12 »

Ik heb al jarenlang Ciz indicatie voor zorg, nu heb ik al bijna 1,5 jaar geen pgb budget of zorg in natura.
En ook een huisarts die als je herseninfarct heb gehad door verwijzd naar ggz de ggz weer naar ........ enz.
Zolals u leest zit deze man al bijna 1,5 jaar zonder proff zorg en wordt en werdt niet serius genomen door huisarts(ook mei 2005 infarct gehad).
Misschien dat de bezuinigen wat ver zijn doorgeslagen,dat van de groep gehandicapten die afhankelijk zijn van zorg een mooie bezuinigingspost
gemaakt kan worden en hen de noodzakelijk zorg te onthouden.
Waar blijft het grondwettelijkrecht op gezondheidszorg en wie weet wat van verdrag VN omtrent gehandicapte door ned ondertekend.
Deze man zit al maanden zonder zorg kan haast zijn rekeningen niet betalen en heeft hlave maand niet te eten.
Dank u nederland.

eeliane

Re: Heeft gehandicapte recht op zorg?.

Ongelezen bericht door eeliane »

volgens mij bent u deze topic al eens eerder gestart, lees m nog maar eens na...

flipvanderwaal

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Groot gelijk kees de meestengevn toch maar nutteloze antwoorden bijvoorbeeld zoal hierboven dus ik ben het met je eens dat je er nog een topic tegenaangooit anders zal je nooit achter de mening van een ander komen en eeliane moet je niet serieus nemen want ze schrijft ook onder de naam walter v en dat is een ozontandarts die het altijd beter weet dan de rest nu maar hopen dat het morgen warmer gaat worden dan buiten anders wordt het weer een dagje op het weplok klooien

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

flip, je bent echt heel zielig....

en op vragensteller is helaas geen sluitend antwoord te geven zonder de beschikking te hebben over het volledig dossier.

Misschien dat deze organisatie u kan helpen: http://www.pgb.nl/showpage.php?pa=3&menu=0,0

eeliane

Ongelezen bericht door eeliane »

flipje toch, ik ben walter niet, ben doktersassistente niet een tandarts...
kees heeft trouwens genoeg antwoorden/reacties gekregen...
trouwens flipje ben jij linda dan? :wink:

Gesloten