LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voicemail van Hi niet meer uit te schakelen.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
asciimonster

Voicemail van Hi niet meer uit te schakelen.

Ongelezen bericht door asciimonster »

Ik herinner dat hierover dat een paar jaar geleden hierover ook een hoop ophef was.

In het boekje van KPN staat dat je 12339 Kunt bellen om de voicemail uit te schakelen. Als je dat nummer belt krijg je een menu met maar 1 optie: het uitschakelen van nummerweergave. Dit suggereert dat er een optie was om voicemail uit te schakelen maar die is verwijdert. Ik heb alle cijfers geprobeerd, maar de vrouw blijft zeggen: "geen of ongeldige invoer ontvangen".

Nog idioter wordt het als je 1200 belt (het algemene servicenummer). Als je de juiste menu's doorloopt, zegt de stem: "Algemene instellingen voicemail". Ja, doe die maar :) . "Voicemail aan- of uitschakelen". JA! :D . Vervolgens: "Kies 1 voor het instellen nummergave". NEE!! :cry:
(Het is dus een doorschakeling naar 12339).

Andere oude codes als ##2# werken ook niet meer. Weet iemand hier raad op?

Mickey D

Re: Voicemail van Hi niet meer uit te schakelen.

Ongelezen bericht door Mickey D »

De optie 'overige vragen' al geprobeerd bij 1200? Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen...

3210

Re: Voicemail van Hi niet meer uit te schakelen.

Ongelezen bericht door 3210 »

Kijk eens naar de destijds gegeven tips door mij in deze oude topic......

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=

Succes !!

"3210" :D

Gesloten