Hallo allemaal,
Even een nieuwe waarschuwing. PRETIUM IS WEER OP OORLOGSPAD.
Ze proberen alweer vooral oudere mensen te misleiden DOOR ZICH IN EERSTE INSTANTIE VOOR TE DOEN ALS ZIJNDE KPN.
WAARSCHUW IEDEREEN DAT PRETIUM WEER BEZIG IS EN KAP HET GESPREK METEEN AF ALS ER GEZEGD WORDT IN BEL U UIT NAAM VAN DE KPN. HANG METEEN OP EN BEL ZELF DE KPN OF ZE CONTACT HEBBEN OPGENOMEN. BEN JE WAT JONGER PROBEER HET GESPREK OP TE NEMEN EN NEEM CONTACT OP MET KPN CQ OPTA. DIT IS PURE OPLICHTERIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PRETIUM OP OORLOGSPAD
Re: PRETIUM OP OORLOGSPAD
Zet eerst je caps-lock eens uit.
Dan ga ik daarna misschien ook nog lezen
angel1978
Dan ga ik daarna misschien ook nog lezen
angel1978
-
bodejosm43
Misschien wil Ria wel schreeuwerig overkomen.
Ik heb toch de moeite genomen dit bericht eens te lezen, maar ik snap iets niet:
waarom moet je als je wat jonger bent het gesprek opnemen, en als je wat ouder bent niet?
Ik heb toch de moeite genomen dit bericht eens te lezen, maar ik snap iets niet:
waarom moet je als je wat jonger bent het gesprek opnemen, en als je wat ouder bent niet?
BEN JE WAT JONGER PROBEER HET GESPREK OP TE NEMEN
-
Ria Berends
Wat ik bedoel is dat oudere mensen volkomen overdonderd worden door PRETIUM. Ik denk dat jongeren meer in de gelegenheid zijn dit soort gesprekken op te nemen.
Sorry dat het wat onduidelijk was.
Mijn moeder is nu 87, en via Slim bellen kan ze niet eens gebruik maken van deze aanbieding!
Ze heeft een opname nadat ze namens KPN .... maar even gedult, ik doe de TV uit... (en tevens band aan) dus bewijs is er, Pretium werd onverstaanbaar uitgesproken, ook na meerdere keren afspelen...
Ze wisten dus Naam Adres en Tel nr. maar KPN heeft toch al het bankrekening nummer?
Ik moet het toch echt hebben, dit is een andere voordeliger afd....!
Dankzij haar internet bankieren dus teruggeboekt en geblokkeerd...
en zij maar rekeningen sturen, maar we wachten op de beloofde rechtszaak!
Wij hebben het volle gesprek, ze doet alsof ze domme nietswetende bejaarde is, maar nu wachten, want wij willen winnen!
Misleiding is verboden, en ze heeft dus ook gevraagt; Is U van KPN... JA! en ging gelijk verder...
We willen met deze rechtszaak die zij beloven aan te spannen als ze niet betaalde, Pretium verbieden in geheel Nederland!
Het is niet goedkoper, kan ook niet, want zij mag 500 minuten gratis bellen, en dus via laagste prijs garantie die zij bieden moeten ze dus het volledige bedrag vergoeden!
Ook is het voor Voip verbindingen niet mogelijk op KPN lijnen te bellen zoals Pretium doet, en kan het storen op ADSL lijnen!
In afwachting op rechtszaak...
Ze heeft een opname nadat ze namens KPN .... maar even gedult, ik doe de TV uit... (en tevens band aan) dus bewijs is er, Pretium werd onverstaanbaar uitgesproken, ook na meerdere keren afspelen...
Ze wisten dus Naam Adres en Tel nr. maar KPN heeft toch al het bankrekening nummer?
Ik moet het toch echt hebben, dit is een andere voordeliger afd....!
Dankzij haar internet bankieren dus teruggeboekt en geblokkeerd...
en zij maar rekeningen sturen, maar we wachten op de beloofde rechtszaak!
Wij hebben het volle gesprek, ze doet alsof ze domme nietswetende bejaarde is, maar nu wachten, want wij willen winnen!
Misleiding is verboden, en ze heeft dus ook gevraagt; Is U van KPN... JA! en ging gelijk verder...
We willen met deze rechtszaak die zij beloven aan te spannen als ze niet betaalde, Pretium verbieden in geheel Nederland!
Het is niet goedkoper, kan ook niet, want zij mag 500 minuten gratis bellen, en dus via laagste prijs garantie die zij bieden moeten ze dus het volledige bedrag vergoeden!
Ook is het voor Voip verbindingen niet mogelijk op KPN lijnen te bellen zoals Pretium doet, en kan het storen op ADSL lijnen!
In afwachting op rechtszaak...
-
bodejosm43
Ah, dat is duidelijk. Je moet inderdaad ook als jongere alert zijn op dit soort zaken. En ik garandeer je: wanneer er standaard een opnamefunctie in ieder telefoontoestel zit, dat firma's als Pretium, Vakantiekaart, FMS, en noem nog maar een paar op, snel zullen afhaken.Wat ik bedoel is dat oudere mensen volkomen overdonderd worden door PRETIUM. Ik denk dat jongeren meer in de gelegenheid zijn dit soort gesprekken op te nemen.
Ik ben het met je eens hoor, dat Petium misbruik maakt van de naam KPN, ze moeten bij mij sowieso niet aankomen met dit soort geintjes.
Wat ook helpt, en die mededeling schrikt ook heel vaak telemarketeers af:
jij wordt opgebeld, en je zegt dat het gesprek voor je eigen administratie op band wordt vastgelegd, en ook dat je ervanuit gaat, dat de telemarketeer daar geen bezwaar tegen heeft. Moet je eens zien hoe snel de verbinding wordt verbroken. Alleen de eerlijke bedrijven zullen namelijk geen bezwaar ertegen hebben.
-
Ria Berends
Ik heb net de KPN gesproken. Iedereen die een opname heeft van een gesprek met Pretium moet contact op nemen met de OPTA:
te bereiken op: 088-07070705 dagen per week van
8.30-17.30u, nationaal tarief
te bereiken op: 088-07070705 dagen per week van
8.30-17.30u, nationaal tarief