LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik groet U..

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

ik groet U..

Ongelezen bericht door loesjes »

na ik denk toch een dik anderhalf jaar hier redelijk actief mee hebben gesproken, neem ik afstand van dit forum.
ja ik blijf gewoon actief in mijn eigen keukenzaak....

waarom weg?: heel simpel, ik vind het beschamend hoe hier mensen elkaar de troeven proberen af te roven, veelal wordt er vergeten welke vraag is gesteld, nee er zijn hier diverse verkopers zeer actief hun eigen kennis te tonen....en deden ze dat maar, nee ze proberen de andere berichtgever op een tiepfout of zinsopbouw fout te pakken.... belachelijk....

Ik vind het fijn, dat ik toch een aantal mensen heb kunnen helpen met mijn mening. en vond het ook fijn dat er af en toe gevraagd werd naar mijn mening, toch een vorm van waardering...

Ik denk dat kennis heel belangrijk is voor een verkoper, maar ik denk dat het sociale vlak toch veel belangrijker is, respect voor een ander staat in ieder geval hoog in mijn vaandel en aangezien het hier vind ik een vrij respectloos gebeuren aan het worden is, neem ik afstand van dit " forum"


ik groet u allen.

Kuchegirl
Berichten: 101
Lid geworden op: 21 aug 2006 12:01

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Kuchegirl »

Hi, Loesjes,

Jammer dat je ons verlaat, wil je bedanken voor al je duidelijke reacties.
Ik zal je mening missen.

Mvg Kuchegirl.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Beste Loesjes,

Deze gedachte heb al een redelijke tijd. Soms nog eens reageren op zaken die echt nut hebben, maar over het algemeen gaat het inderdaad op huishoudschoolniveau. 't Is jammer dat je het om deze reden opgeeft maar ik kan het wel begrijpen. Hier wordt maxx-imaal gebruik gemaakt om te laten zien dat je het beter weet. Jammer.....

Uitvinder
Berichten: 62
Lid geworden op: 29 sep 2003 15:58

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Uitvinder »

Gweldig nieuws je snapt echt niets van deze brache...klasse dat je toegeeft.

Failliet maar je komt vast terug :shock:

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Prospect »

Jammer, voor toekomstige klanten een gemis.
op zaken die echt nut hebben
Laat de klant dat bepalen! Zeg de aanhang moet niet te groot worden die hier afscheidt gaat nemen!
Laatst gewijzigd door Prospect op 06 jun 2007 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

:cry: Helaas heb je groot gelijk, 'k denk dat ik ook maar m'n energie in de eigen onderneming ga steken en het forum laat voor wat het is.

We mengen ons veel te vaak in een discussie en verliezen het doel uit het oog.

Groetjes en succes.

Scara

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Scara »

Is voor mij ook de reden om minder en minder te komen.
Maar helemaal laten kan ook weer niet :D

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door maxx »

Hier wordt maxx-imaal gebruik gemaakt om te laten zien dat je het beter weet
Beste Keukenvakman,

Ik laat enkel zien dat er meer mogelijkheden zijn. Ik reageer op beweringen waarvan ik denk dat ze gedeeltelijk of geheel niet kloppen.

Soms wordt er op een heel erg op de persoon gereageerd terwijl de discussie hier niet om vraagt. Als je dan niet even tot 10 telt, trap je erin en stinkt de tent. Ik ben er ook in getrapt.

Beste Loesje, jammer dat je dit drastische middel hanteerd. Succes met de zaken, kwaliteit wint het altijd.

MVG

Undercast
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 mei 2007 17:24

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Undercast »

Beste Loesjes,

Ik vraag mij echter af wat uw bijdrage tot op heden is geweest. Ga u liever focussen op klanten dan achter uw p.c. de tijd passeren.

Vooruit, aan het werk!

Groet,

Undercast.

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Beste Maxx,

De boodschap is in ieder geval duidelijk overgekomen :D , wij zijn sinds 4 jaar Format dealer maar weten óók dat er vele andere goede merken op de markt zijn, zelfs met Hettich scharnieren etc. Jouw bijdragen vindt ik over het algemeen goed maar probeer ook verder te kijken dan Format en Blum alleen! Misschien moet de consument eens kijken naar de kwaliteit van de keukendealer in zijn geheel dan alleen naar de kwaliteit van de keuken. Ik bedoel hier de ontvangst, het ontwerp, de duidelijke offerte en natuurlijk een zeer goede after-sales. Jammer genoeg moet ik steeds weer uitleggen op een verjaardag dat niet de hele keukenmarkt oplichters zijn.
Als ik in de buurt van Heemskerk ben kom ik zeker een bakkie doen!

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door rayke »

waarom weg?: heel simpel, ik vind het beschamend hoe hier mensen elkaar de troeven proberen af te roven, veelal wordt er vergeten welke vraag is gesteld, nee er zijn hier diverse verkopers zeer actief hun eigen kennis te tonen....en deden ze dat maar, nee ze proberen de andere berichtgever op een tiepfout of zinsopbouw fout te pakken.... belachelijk...
Over nuttige info gesproken :
tjonge jonge, wat een zielige vertoning hier....geen reclame voor de totale keukenhandel.....stelletje kinderen
[/quote]

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Prospect »

Misschien moet de consument eens kijken naar de kwaliteit van de keukendealer in zijn geheel dan alleen naar de kwaliteit van de keuken. Ik bedoel hier de ontvangst, het ontwerp, de duidelijke offerte en natuurlijk een zeer goede after-sales.
Beste allen onderschat de consument nou niet.
Wij weten na serieuse orientatie enigzins wel de verschillen al zijn ze soms gering bij de goede middenklassers. Format, Next enz...
Tevens is alles een kwestie van smaak en de portemenee!

Mijn ervaring is dat bij sommige de passie van het vak, onderbouwd met inhoud en de voorkeur voor haar eigenprodukt gelukkig aanwezig is ! (absoluut niet verkeerd is zolang het enigsinds onderbouwd is). V

Voorkeuren en adviezen ook positief en objectief over andere merken zijn zijn op dit platform ruimschoots te vinden. ( juist door de eerder genoemde persoon).
Bijdrage is zelfs opvallend groot als je gericht zoekt ten opzichte van anderen. Opvallend veel inhoud ten opzichte van mensen die alleen maar erop inhakken.

Internet is een prachtig medium dit forum heeft een gerichte zoek functie op auteur, onderwerp enz. en hieruit trek je snel de conclussie.

Elke leverancier hier met zijn pseudoniem heeft bij de consument een bepaald aanzien. Totstand gekomen door inhoud en de rest. Gaf al eerder aan dat ik een fan ben van Max maar ook van zelfstandige, pfff kuchegirl en andere die hier inhoud en actieve bijdrage leveren.

Verder zijn consumenten niet achterlijk, passie voor het vak, staan achter je produkt en onderbouwde info en de capaciteit om te kunnen filteren geeft op den duur genoeg vertrouwen. Tevens kunnen we ook nog wel ons mondje roeren als we aan de andere kant van de tekentafel zitten.

Ik heb dit medium als prettig ervaren en heb de persoonlijke aanvallen en andere flauwekul compleet genegeerd. Mijn ervaring hier zijn positief ! Het wordt nu zwarter afgeschilderd dan het is, en personen die dit forum met veel inhoud hebben gevuld ten onrechte vals bejegend.

JA het kan er hier soms kinderachtig aan toe vindt gaan maar ach dat is het in de kleedkamer na een sportwedstrijd ook; iedereen was nog beter dan de ander en gaf de mooiste voorzet of maakte de mooiste goal. Beetje kritiek op elkaar in de kleedkamer na afloop is ook gebruikelijk maar dan snel gezellig aan het bier en alles weer vergeten vergeven.

Dus zou zeggen tijd voor een blaadje bier en weer lekker normaal! :wink: of ( aangezien er vrouwen zijn) is het nou echt nodig dat er een mediator aan te pas moet komen?

P.S.
O ja trouwens ik heb de grootste van het voetbalteam :shock:
Zal wel typisch mannending zijn

Stop er nu echt mee want merk zelfs dat het verslavend gaat worden. Nou niet meer janken en vullen met inhoud! :roll:

Groeten Brown Nosing



[/quote]
Laatst gewijzigd door Prospect op 06 jun 2007 22:08, 3 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Toolboy »

Jammer loesjes.

Ik heb jou bijdragen altijd gezien als een toe gevoegde waarde op dit forum.


Ga je goed

Groeten T

Pfffff

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door Pfffff »

Lijkt wel een necrologie te worden ?

ps Wel af en toe mee lezen hoor Loesjes

***Een bord voor je kop is niet zo erg als er SORRY opstaat ***
Laatst gewijzigd door Pfffff op 07 jun 2007 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door GWTE »

Sorry.........

WARNING!
Berichten: 136
Lid geworden op: 18 mei 2007 17:15

Re: ik groet U..

Ongelezen bericht door WARNING! »

Was één tot anderhalf jaar geleden ook al zo Loesjes, af en toe is het behoorlijk pittig. Dat moet kunnen. Vroeger lijkt altijd beter. Ik denk dat je een reden zocht om met deze tijd rovende bezigheid te stoppen. Het gaat natuurlijk ook behoorlijk vervelen als je, jaar in jaar uit, elke 2 weken van de consument dezelfde (soms zeer domme) vragen krijgt via dit forum. Beetje flauw om collega's hier als reden op te geven, je bent zelf ook behoorlijk op de kast gevlogen (af en toe). Bovendien ben je niet verplicht om aan alle onzin op dit forum mee te doen. Pik gewoon af en toe iets zinnigs uit en reageer hierop of niet (zoals Scara, die trouwens ook behoorlijk eigenwijs kan zijn). Dan kost het ook veel minder tijd. Ik heb wel nog één vraag, voor dat je gaat..(snik)...ben je een man of een vrouw?

Toedeloe...

Gesloten