LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitenne en bereikbaarheid

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
stefkes
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2006 13:27

Digitenne en bereikbaarheid

Ongelezen bericht door stefkes »

Sinds kort Digitenne. Best tevreden met het beeld en fijn dat het draadloos is. Weg met meters aan kabels door het huis. Tot zover prima. :)
Echter in de periode dat ik een contract met KPN ben aangegaan zouden de aansluitkosten voor rekening KPN zijn. Een week later volgt de factuur, en natuurlijk staan daar de aansluitkosten à € 29,95 er wel op. Twee maal gebeld à € 0,10 pmin en telkens na 13 minuten wordt je eruit gegooit. Naar de KPN winkel in Venlo gegaan. De factuur was fout, en er zouden geen aansluitkosten in rekening worden gebracht. Juist ja, vandaag de factuur digitaal gehad en binnen drie werkdagen wordt automatisch ook de aansluitkosten van mijn rekening geschreven. Wederom gebeld (drie maal) en telkens na 13 minuten wordt ik eruit gegooid zonder ook maar iemand gesproken te hebben. De vierde maal kreeg ik via een omslachtig menu te horen dat het erg druk was en dat ik maar op een ander moment moet terug bellen.
Dat is dan DE telefoonmaatschappij van Nederland. Een K....e zooi is het daar. :evil:

janbemel
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 mar 2007 11:15

Re: Digitenne en bereikbaarheid

Ongelezen bericht door janbemel »

Wat raar dat KPN voor Digitenne aansluitkosten vraagt. Je hebt toch gewoon een kleine (actieve) huiskamerantenne gekregen? Bij Digitenne valt er gewoon niets specifieks aan te sluiten. Alleen maar de settop-box met het lichtnet, de antenne en de TV verbinden. Niets aan de wand of zo.

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: Digitenne en bereikbaarheid

Ongelezen bericht door stekel »

Ik heb sinds begin februari digitenne en ook aansluitkosten betaald! € 29,95. Ook kreeg ik een brief met mijn klantgegevens en daarin werd vermeld dat ik € 2,00 korting zou krjgen,op mijn abonnementsprijs van digitenne, omdat ik een vaste telefoonaansluiting bezit van KPN. Sinds juni is dat weer zonder enig bericht afgeschaft!

radar0995
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 00:57

Re: Digitenne en bereikbaarheid

Ongelezen bericht door radar0995 »

hoi

ik heb ook digitenne gekocht zonder aansluitkosten.
Ik kreeg in de winkel 29.95 korting op de tuner
lijkt me dat je even terug moet naar de winkel

Gesloten