LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kunstofkozijnen van Kura state Alblasserdam/Maastricht

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
netje69

kunstofkozijnen van Kura state Alblasserdam/Maastricht

Ongelezen bericht door netje69 »

Heeft iemand ervaring met Kura uit Maastricht of Kura state uit Alblasserdam?

BVB
Annette

petervanm

Re: kunstofkozijnen van Kura state Alblasserdam/Maastricht

Ongelezen bericht door petervanm »

Hallo Annette,

Ik heb zojuist een offerte in Alblasserdam opgehaald. De prijs is gunstig vergeleken bij 2 andere offertes die ik heb ontvangen. Maar hoe de levering is weet ik uiteraard nog niet. Ben ook benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Groeten,

Peter

netje69

hoi,

Wij hebben na 2 offertes en een refentie bij ons in de wijk besloten om onze kozijnen door Kura State te laten plaatsen. Ze kwamen erg vriendelijk over en de kozijnen zien er keurig uit. Ook de mensen die al kozijnen van kura state hebben zijn er tevreden over de kwaliteit, plaatsing en service achteraf. Dat heeft ons ook de doorslag gegeven om voor Kura state te kiezen. De prijs was ook gunstig vergeleken met onze andere offerte.
Annette

petervanm

Ongelezen bericht door petervanm »

Hallo,

Ik heb vorige week ook bij Kura getekend. Na 4 offertes waren zij de goedkoopste met een keurige offerte met alle afspraken op papier. In mijn buurt hebben ze nog weinig referenties. Ze zijn pas verhuisd naar Alblasserdam. Ben dan ook blij te horen dat ze ook doen wat ze beloven.

Bij ons komen ze pas begin oktober, omdat ze al helemaal vol zitten tot september.

Succes met de verbouwing.

Peter

netje69

Hallo,

Veel succes met de verbouwing. Bij ons komen ze half oktober. Ik hoop dat het na de verbouwing net zo mooi uit ziet dan bij de bewoners waar ze het reeds geplaatst hebben. Dan ben ik dik tevreden. Na de verbouwing laat ik nog wel horen of het goed gegaan is op deze site zodat andere er wat aan hebben.

Annette

Gesloten