LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema actie: gratis digitale ontvanger
-
Casema actie: gratis digitale ontvanger
In april ingegaan op Casema aanbieding breedband+telefonie met gratis digitale ontvanger. Digitale ontvanger ontbrak in installatie-pakket en sindsdien hang ik iedere week bij die gasten aan de lijn waar die blijft, waarbij ik dan standaard word afgescheept met een valse belofte over een nazending. Echt hopeloos. Hoe moeilijk kan het zijn om een decoder na te zenden? Afschrijven van m'n rekening werkt ondertussen wel vlekkeloos. Wie herkent dit?
-
Re: Casema actie: gratis digitale ontvanger
afschrijven blokkeren, dan heb je dat ding zo
-
Da's een goed idee! Ik ga morgen gelijk de handel blokkeren
Bedankt!
Bedankt!
Slecht advies van Moppentappers.Het bedrag dat ze incasseren is voor de diensten die je afneemt.De digitale decoder is gratis dus daar betaal je niets voor. Als je de incasso nu ten onrechte gaat terughalen krijg je alleen maar te maken met onnodige extra incasso kosten,en bij eventuele afsluiting aansluitkosten(kan je daar ook een topic over starten).Ik denk dat de actie zo'n succes is dat de levering door de fabrikant wat achter blijft. Vandaar dat ze spreken over nalevering. Wat zij niet in voorraad hebben kunnen ze ook niet versturen.
-
zij hebben niet naar de overeenkomst gehandeld, je hebt dan het recht het geld in te houden
als de ontvanger er niet is, moeten ze hem ook niet verkopen
als de ontvanger er niet is, moeten ze hem ook niet verkopen
-
Wat mij betreft sturen ze die decoder pas in december. Maar het is zo onbeschoft dat ik zelf moet constateren dat ie ontbreekt en vervolgens al twee maanden bij de klantenservice moet aanhoren dat ze ook geen idee hebben. Dat wordt straks wat met die Multikabel fusie.
Officieel horen ze de decoder voor digitale televisie zelfs binnen 5 dagen door te sturen naar de klant, nadat de klant een product heeft afgenomen bij casema(maakt niet uit wat voor contract, m.u.v. alleen telefonie).
-
die gasten zijn de overeenkomst niet nagekomen, gewoon niet betalen die zooi
als ze muntjes willen ook gewoon eens wat voor doen
als dit voor die partij onmogelijk is hadden ze de afspraak niet moeten maken
ze hebben prima controle over die digitale ontvangers
als ze muntjes willen ook gewoon eens wat voor doen
als dit voor die partij onmogelijk is hadden ze de afspraak niet moeten maken
ze hebben prima controle over die digitale ontvangers
Ligt eraan wat de klant heeft afgenomen. Als men de ontvanger gratis krijgen(bij internet of internet&telefonie), kan je hoedan ook de 1e drie maanden gratis krijgen(dit zijn ze zelfs helaas verplicht, omdat dit onderdeel is van het contract). Als dit inderdaad het geval is, heeft het totaal geen zin om niet te gaan betalen, want je bent na die drie maanden toch niet verplicht om een abonnement af te sluiten hiervoor, en is de ontvanger hoedan ook voor jezelf (zou m verkopen). Deze word nooit tegelijk met het installatie pakket verstuurd, maar altijd binnen 5 werkdagen.
Als dit niet het geval is, en je hebt voor de ontvanger betaalt(99 euro), en betaalt gewoon iedere maand 9,95 voor je pluspakket, dan moet je gewoon doen wat je niet laten kan.
Als dit niet het geval is, en je hebt voor de ontvanger betaalt(99 euro), en betaalt gewoon iedere maand 9,95 voor je pluspakket, dan moet je gewoon doen wat je niet laten kan.
De digitale ontvanger is gratis,dus wat moppentapper loopt te verkondigen slaat nergens op hij heeft het over "overeenkomst niet nagekomen" zonder die overeenkomst ook maar gezien te hebben.klashoggi beschrijft het helemaal goed. Ik heb ook even op de ontvanger moeten wachten maar vandaag ontvangen. Ik denk dat iedereen die er nog op wacht deze een dezer dagen zal ontvangen.
-
Ik heb best begrip voor leveringsproblemen etc. Maar stuur dan even een brief zodat ik weet waar ik aan toe ben. Bovendien kwam de klantenservice iedere keer met het verhaal dat ze hem diezelfde week nog zouden nazenden. Moet je toch weer een week later bellen dat je nog niets gezien hebt.
-
Niet dat ik het op de spits zal drijven, maar iets in het vooruitzicht stellen en vervolgens niet leveren is juridisch gezien bedrog zodat de overeenkomst vernietigbaar is. Maar dat terzijde.
-
Vijfde nazending was raak: ontvanger ontvangen.
Gewoon vertellen dat het iets later komt was handiger geweest.
Dank voor de reacties.
Gewoon vertellen dat het iets later komt was handiger geweest.
Dank voor de reacties.
Mooi dat je m binnen hebt, ondanks de 5e nazending.
-
Mochten er nog vier exemplaren volgen, dan krijg je er eentje van me
Ik hou me dan zeker aanbevolen als je ze inderdaad nog krijgt .
Ook ik heb een soorgelijk probleem. In juni een sneller internet abonnement genomen met de belofte een gratis digitale ontvanger te krijgen. Heb nu inmiddels al 4 keer gebeld en deze blijkt nu volgens de laatste berichten te zijn verstuurd maar bij mij niet te zijn aangekomen.
Dus: óf Casema kletst maar wat óf TNT post is een handeltje in digitale ontvangers begonnen.
Dus: óf Casema kletst maar wat óf TNT post is een handeltje in digitale ontvangers begonnen.
-
Casema kletst maar wat. TNT is het enige wat nog wel werkt in Nederland. Ik denk dat ook Tovenaar begrip had gehad als die bij het eerste telefoontje gewoon te horen kreeg dat zoiets twee maanden duurt. Maar iedere keer die kletspraat dat het die week nog wordt nagezonden houdt iedereen zo onnodig bezig.
Overigens kreeg ik vorige week opeens nog een dikke factuur voor die gratis ontvanger. Gelukkig had ik m'n automatische incasso bij die grappenmakers al stopgezet (bedankt Moppentappers!).
Dus je bent gewaarschuwd Tovenaar!
Overigens kreeg ik vorige week opeens nog een dikke factuur voor die gratis ontvanger. Gelukkig had ik m'n automatische incasso bij die grappenmakers al stopgezet (bedankt Moppentappers!).
Dus je bent gewaarschuwd Tovenaar!
TNT werkt inderdaad nog, maar vraag niet hoe. Zo vond ik eens een pakket (met daarin foto's) in de stromende regen onder mijn tuintafeltje!
Gelukkig zaten de foto's goed verpakt, maar dat kon TNT niet weten. Dit omdat een plastiek doos in een kartonnen doos zat.
pvd
Gelukkig zaten de foto's goed verpakt, maar dat kon TNT niet weten. Dit omdat een plastiek doos in een kartonnen doos zat.
pvd